Skocz do zawartości

Wymiana Podnóżków, Tarcie Na Zakrętach


Darek_Lodz

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje małej porady :smile:

 

Wiele podnóżków (w tym oryginalnych, nie tylko akcesoryjnych) ma specjalne ograniczniki oraz ogólne wykończenie, które pozwala wyczuć motocykl podczas pochyłu. 

Niestety mój obecny Suzuki Gs 500f takich podnóżków nie ma (wykończenie gumowe, nieco już zdarte).

 

Słyszałem też, że tarcie podnóżkami (zwłaszcza takimi bez ograniczenia) to już błąd zbyt dużego pochyłu (może to bujda, jeśli tak to poprawcie) - czyli bardziej ciałem, mniej motocyklem, ale to już bardziej temat na technikę jazdy. 

Z tego powodu zastanawiam się nad wymiana podnóżków na inne - no i tu mam problem. Jeśli będą za krótkie, nie wiem czy nie będzie jeszcze gorzej (wole jednak trzeć podnóżkiem, niż np. owiewką  :laugh2: , trochę przerysowując). 

 

Czy wymiary podnóżków powinny być jakoś zbieżne z wymiarami oryginalnych ? Czy jakiekolwiek podnóżki z wystającym "czymś" się dobrze sprawdzą ? 

 

 

NP. wymiana klamek na krótkie - bardzo przydatne.

Zastanawiam się też właśnie nad podnóżkami. 

Edytowane przez Darek_Lodz (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

błąd zbyt dużego pochyłu

 

jak dla mnie "błąd zbyt dużego pochyłu motocykla" jest równy "wyje***em się" :P w tarciu podnóżkami o asfalt nic nie widzę, ba, fajnie że ktoś ma takie umiejętności :smile: 

a ciało-motocykl? jak oprócz takiego złożenia odpowiednio ułożysz ciało, to wejdziesz w zakręt z jeszcze większą prędkością, ot co :smile:

 

są różne podnóżki, całe sety sportowe, można sobie podnieść, do wyboru do koloru tak naprawdę. najważniejsze chyba to żebyś czuł się pewnie, i stopy też trzymał pewnie na podnóżkach :smile:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wole jednak trzeć podnóżkiem, niż np. owiewką  , trochę przerysowując

 

złożenia większe niż w moto GP ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, wolalbym uniknac takiego "zlozenia", bo szkoda owiewek a przy okazji klamek, lusterek i ewentualnie innych wystajacych elementów.

 

podnożek to jednak jakiś mały "alert", tak jak u zawodowców kolano.

Nie chodzi o to aby jeździć na kolanie (chyba że ktoś lubi :biggrin: ), a żeby wyczuć grunt i swoje położenie.  

 

Na kolano przyjdzie czas, ale do tego momentu musze być pewny że będę miał jakieś ograniczenie, w postaci jakiegos ogranicznika podnożka.

Nie chciałbym się zdziwić po jego wymianie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...