Matthewsmoto Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2018 Filmik dla tych, ktorzy chcieliby wiedziec wiecej o roznych zjawiskach, ktore moga zniszczyc opone na torze. Gorace rozdarcie zalatwilo mi kiedys opone juz po tylko 9 sesjach. 1 Cytuj
Matthewsmoto Opublikowano 6 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2018 Otoz to! 0 Cytuj
krzychoslav Opublikowano 6 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2018 obejrzałem. ten film w sumie to nic nadzwyczajnego, ani nic nielogicznego, ani nic spornego tłumaczy tylko dlaczego przednie hamulce są o wieeeeeeele mocniejsze od tylnego. nigdzie natomiast nie padło zdanie o nieużywaniu tyłu jedynie to, że tył jest zdecydowanie słabszy, i dlaczego. ale to mój ostatni post w temacie hamowania, nie chce mi się dyskutować już z Tobą o tym, bo Twoja najtwojsza racja jest Twojsza niz mojsza i na tym zakończę temat hamowania, pozdr 1 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S
jaszczomb Opublikowano 6 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2018 lecimy dalej z hamplami 1 Cytuj
Matthewsmoto Opublikowano 6 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2018 35 minut temu, krzychoslav napisał: obejrzałem. ten film w sumie to nic nadzwyczajnego, ani nic nielogicznego, ani nic spornego tłumaczy tylko dlaczego przednie hamulce są o wieeeeeeele mocniejsze od tylnego. nigdzie natomiast nie padło zdanie o nieużywaniu tyłu jedynie to, że tył jest zdecydowanie słabszy, i dlaczego. ale to mój ostatni post w temacie hamowania, nie chce mi się dyskutować już z Tobą o tym, bo Twoja najtwojsza racja jest Twojsza niz mojsza i na tym zakończę temat hamowania, pozdr Nie dyskutujmy o znajomosci jez angielskiego ale tam jest mowa wyraznie o wszystkim o czym byla dyskusja ale 100% zrozumienia tekstu musi byc! Ten facet jest autorytetem, ma kilkaset tysiecy subskrybentow, fabryka Ducati zaprasza go na pokazy premierowe motocykli jako eksperta! Jezdzi na torze i na ulicy wiec sorry ale on zakonczyl ten temat z mojej strony rowniez ostatecznie! 0 Cytuj
jaquzie Opublikowano 6 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2018 Ja powiem tylko tyle: "kończ Waść, wstydu oszczędź". I tym optymistycznym akcentem zachęcam do pisania w temacie, bez niesnasek, a reszta będzie "leciała w kosmos". Podobnie z autorami. 1 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
eramus Opublikowano 6 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2018 2 godziny temu, Matthewsmoto napisał: Ten facet jest autorytetem, ma kilkaset tysiecy subskrybentow Luczyn ma więcej 3 Cytuj " Lepiej 30 minut później niż 30 lat za wcześnie "
krzychoslav Opublikowano 7 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2018 22 godziny temu, Matthewsmoto napisał: Nie dyskutujmy o znajomosci jez angielskiego ale tam jest mowa wyraznie o wszystkim o czym byla dyskusja wskaż mi więc miejsce na filmie w którym powiedział że tył jest bezużyteczny, że sie go nie powinno używać itp (poza momentem w którym przednie koło unosi się do góry - przecież to jasne że jak nie ma styku z podłożem to hamowało nie będzie :V, jest to jedyny przypadek w którym tył jest bezużyteczny, ale no to chyba nie wymaga zadnej dyskusji?) powiem więcej. już w pierwszych sekundach powiedział że używał tylnego hamulca, ale tył nie hamował wystarczająco mocno - co jest jasne ze względu na fizykę oraz budowę/rozmiar przedniego i tylnego "zestawu" hamującego, a film stworzył po to by wyjaśnić dlaczego przednie heble są o wiele mocniejsze od tylnych - co też jest jasne. nie powiedział "zrobiłem film żeby pokazać że tyłu się nie używa i hamuje tylko przodem", wyjaśnił jedynie, na zasadzie fizyki, dlaczego przód hamuje mocniej od tyłu. zrobił to oczywiście dobrze i nie mam mu nic do zarzucenia ale ameryki nie odkrył, i do dyskusji "używać tyłu czy nie" nic nie wniósł. dodatkowo padło tam takie zdanie, w miejscu w którym było o momencie bezużyteczności tyłu, że "jeśli hamuję ZBYT mocno..." no kurde, jaśniej się do tego filmu odnieść już nie potrafię, tak samo jak więcej do dodania w temacie nie mam - więc i dla mnie jest on zakończony. no, ale może faktycznie nie powinniśmy dyskutować o znajomości angielskiego, szczególnie jeśli ktoś wyciąga z filmu tylko to co chce, a nie czerpie z całości mam nadzieję że to nie odbiega poza temat jakim jest tu technika jazdy - @jaquzie, nie bij! 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. ErR Opublikowano 8 Października 2018 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Opublikowano 8 Października 2018 (edytowane) A Wy ciągle o tym samym. Nie ma książkowego hamowania, nie ma książkowej jazdy po torze czy ulicy. Na torze masz być szybki a jak to zrobisz to jest Twoja sprawa i Twoje umiejętności czy przyzwyczajenia ... dla przykładu Palce na dźwigni - Rossi 3, Dovi 2, Marq 1 Hamowanie przed zakrętem - Dovi/Lorenzo hamują przed wejście w zakręt, Rossi do szczytu a Marq bardzo często jeszcze za szczyt Hamowanie tyłem - wielu używa żeby ustabilizować maszynę, Lorenzo tyłu używa nawet przy przyśpieszaniu/wyjściu z zakrętu aby moc ducata nie podnosiła przedniej opony i tak specjalnie go dławi. Dużo częściej tyłu używa się w Moto2 niż w MotoGP (elektronika) Pozycja na moto - Marq lezy jajami w baku, Rossi jest odsunięty na przynajmniej pięść I można tak godzinami z milionami przykładów. A każdy z nich jest za***iście szybki i potrafi zrobić praktycznie wszystko ... i przynajmniej każdy co drugi wyścig ma glebę. Więc nie ma czegoś takiego jak książka, czy jedna możliwość. Jest ich tyle że nie zdajemy sobie z teog sprawy. Na torze masz być szybki a na drodze pewnym siebie. Edytowane 8 Października 2018 przez rooland (wyświetl historię edycji) 9 Cytuj
krzychoslav Opublikowano 8 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2018 o toto. wrodzona dociekliwość jednak nakazywała mi dopytać, bo skoro ktoś twierdzi że jego technika hamowania jest jedyną poprawną, to chciałbym aby to sensownie uargumentował - i nie dlaczego ta technika jest dobra, bo nie zarzuciłem jej braku skuteczności, tylko dlaczego inna jest "do bani". póki co nie otrzymałem odpowiedzi. pozwolę sobie jeszcze umieścić krótki film którego bohaterem jest Scott Redding: no, ale on pewnie też źle hamuje powyższe kończy dla mnie temat 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S
Piuriel Opublikowano 8 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2018 Takie rzeczy najlepiej omawiać na przykładach. Ja myślę, że możnaby się umówić na torze Łódź przy jakiejś okazji i zwyczajnie sprawdzić co się lepiej sprawdza w danym motocyklu i przypadku. Wiadomo, że teoria to tylko teoria bez praktyki. Jak mi ktoś powie, że aby jechać na tylnym kole trzeba odwinąć gaz i już a inny powie, że strzelić że sprzęgła to ja nadal nie będę tego potrafił dopóki sam nie spróbuję.Co Wy na to? Przyjdzie sezon lub pogoda w tym sezonie może jeszcze i się po praktykuje teorię zamiast marnować miejsce na serwerze o toto. wrodzona dociekliwość jednak nakazywała mi dopytać, bo skoro ktoś twierdzi że jego technika hamowania jest jedyną poprawną, to chciałbym aby to sensownie uargumentował - i nie dlaczego ta technika jest dobra, bo nie zarzuciłem jej braku skuteczności, tylko dlaczego inna jest "do bani". póki co nie otrzymałem odpowiedzi. pozwolę sobie jeszcze umieścić krótki film którego bohaterem jest Scott Redding: no, ale on pewnie też źle hamuje powyższe kończy dla mnie temat 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
krzychoslav Opublikowano 9 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2018 nie wiem czy ma to sens, a przynajmniej celem porównywania technik hamowania (szkoda mi silnika na ostra redukcje, a SV ma słabe przednie heble, wiesz o co cho) a tak zupełnie poważnie, na takim wyjeździe nie osiągniemy nic. Mateusz ma swoją technikę hamowania tylko przodem, ja mam swoją, Ty być może masz swoją, każda zapewne jest wystarczająco skuteczna i każda jest w stanie wycisnąć z hebli maks możliwości. jak już zauważył Roland - nawet zawodnicy motoGP hamują różnymi technikami i każdy jest zaj**iście szybki. i jak widać powyżej - niektórzy z nich używają również tylnego hamulca. moim celem nie było wykazanie że hamowanie tyłem jest lepsze, mocniejsze, skuteczniejsze. po prostu wkurza mnie jak ktoś pierdzieli farmazony o tym że jego technika hamowania (w sumie to ogólnie technika jazdy, bo teraz akurat wałkowaliśmy hamowanie ale na przestrzeni obecności Mateusza na forum przewinęlo się wiele tematów dot. szeroko rozumianej techniki jazdy w której różni ludzie mieli różne poglądy, niekoniecznie zgodne z jego poglądami i zawsze kończyło się to tak samo jak w przypadku hamowania) jest jedyną sensowną, najlepszą, i w ogóle hurr durr. oczywiście nie mam tu zamiaru odejmować Mateuszowi umiejętności i wiedzy, tego że jest szybki na torze itp itd. po prostu nie lubię takiego podejścia do sprawy. no i tyle ode mnie. piss and low czy jakoś tak to było 3 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.