Skocz do zawartości

Niedzielna Szkoła - Czyli Jak Zejść Na Kolano By Nie Skończyło Się Raną!


karpiu

Rekomendowane odpowiedzi

No to chyba z zawieszeniem przesadziłem. Element na raz.

Nastepnym razem to samo ciśnienie i przywrócone nastawy zawieszenia.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poprzedniej stronce jest trochę dudnienia Mateusza z Paramoto :biggrin:

 

Kuruj się, dostałeś może szansę zamiast gorszego :smile:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszczę. Cały czas czekam na nową pompę, ale już się cieszę na efekty nowego hamulca.

Może by zorganizować jakiś łódzki nalot na Radom żeby potrenować trochę więcej prawych zakrętów, albo w Łodzi namówić obsługę do puszczenia w przeciwnym kierunku :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja teraz na najblizszy tor ustawiam zawiasy na tryb sport i testuje

w ta nd od 17 do 19.30 sa jazdy na torze Lodz, zapisuje sie chyba. Kto jedzie?

Chyba podjadę, dasz kilka tipsów odnośnie toru i winkli.

 

 

 

Sent from my iPhone; spelling might vary because I have fat fingers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ochrzszczony.

Cały jesteś?

Duze straty poza klamką i crashpadem?

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedostatnia sesja, mimo tarcia mocno już samym podnóżkiem (bo po antence nie ma śladu) stwierdziłem, że jeszcze mam przyczepności na jakieś 5 km/h więcej.

No i jednak nie miałem ;-)

Koszta prawie żadne, ze mną wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te antenki nie są po to aby ograniczać Ciebie. One są ograniczeniami konstrukcyjnymi wiec jak trzesz to nie powinines kłaść się dalej, bo puści.

 

Szkoda, ale dobrze, że były crsashpady.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wtedy slider daje sygnal i wszystko sie latwiej kontroluje.


#potwierdzoneInfo

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jestem miłośnikiem crash-padów - po zakupie moto wpadają jako must have - ratują d*pę od poważnych kosztów i zniszczenia moto :smile: Jaka prędkość +/- przy uślizgu ? 

Edytowane przez fuckout2 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ducati nie szanuje crashpadow.

Tam tylko slidery na oski zamontujesz. Chyba tylko monster pozwala na montaż czegoś w ramie, ale nie jestem pewien.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do crashpadow do Ducati to idzie kupić , a do monstera nawet smukłe gmole . Co do reszty takiej jak 848 to też można kupić nawet bez wiercenia w owiewkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię o oryginalnych akcesoriach Ducati.

Wiadomo, że jak pojdziesz do kowala to Ci wyspawa. No i mowie o nowych modelach nie 848.

Panigale, nowy monster, supersport etc.

Tam jest lipa z tym chyba poza monsterem. Do plastików nic nie ma.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ducati nie szanuje crashpadow.

Tam tylko slidery na oski zamontujesz. Chyba tylko monster pozwala na montaż czegoś w ramie, ale nie jestem pewien.

@lipson ma takie cuda u siebie np.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem.

 

Ma aftermarket, oryginalnych nie ma w ofercie.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się - spokojnie to wytrzyma ,bo zanim wypuszczą taki produkt to jest on testowany w przypadku takich firm jak wyżej wspomniana czy R&G.. Oczywiście ,że Ducati nie wypuści takiego czegoś do akcesoriów ,bo od razu strzela sobie w stopę - przecież oni zarabiają właśnie na takim czymś. Wywalisz się - masz gwarancje , leasing ,ac , mało używek - gdzie kupisz jak nie w ASO ,a ceny są pokaźne. Praktycznie nieliczne motocykle posiadają akcesoryjne crash-pady OEM. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdej ramie czy mocowaniu crashpad może zrobić więcej szkody niż pożytku, wszystko zależy jaki to będzie szlif. Na torze praktycznie każdy crash się sprawdzi bo jest tylko szlifowanie i potem trawa ale na ulicy niestety taki szlifujący motocykl może wpaść crashem w jakaś dziurę, krawężnik (cokolwiek) i wtedy już niestety będzie więcej szkód... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt ,że na ulicy jest ryzyko zahaczenia o coś ,ale producenci też nie są na to obojętni i stosują przeróżne opływowe kształty ,więc widać że dążą do wyeliminowania ostrych krawędzi.Co do wyrwania kawałka ramy to spotkałem się tylko z 2 modelami - tu winą była fabrycznie bardzo słaba konstrukcja ramy. Połączenie tego z mocowaniem na jedną śrubę i do tego danie śruby z twardością rzędu ponad 10.9 tym skutkowało. Nie od dziś wiadomo ,że najlepsze mocowanie sprawdza się w przypadku dwupunktowego utwierdzenia mocowania do ramy. Warto dodać ,że nasze crash-pady zazwyczaj mają uratować owiewki i inne elementy przy parkingówce co chyba udaje im się perfekcyjnie - z moich obserwacji. Często gęsto widać iż niektóre produkty z poszczególnych firm mają tendencje do wykrzywiania się ,a inne do ścierania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Troche d*pa boli na dziurach bo jest twardszy ale teraz wychodzi prawdziwe oblicze tego motocykla.

 

Musisz się przejechać na moim :biggrin:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...