Skocz do zawartości

Niedzielna Szkoła - Czyli Jak Zejść Na Kolano By Nie Skończyło Się Raną!


karpiu

Rekomendowane odpowiedzi

Jednym slowem mialem farta i Twoj refleks nas uratowal! Najgorsze jest to ze w ogole nie bylem swiadomy tego co sie dzialo za mna i bylbym zaskoczony i zdziwilbym sie mocno:)

 

jakaś ciekawa historia :biggrin:

 

PS. klapki na tor jak na fotce, to ciekawy pomysł :biggrin: muszę wypróbować :biggrin: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zastrzegam, że tor Łódź jest zbyt wolny do schodzenia na kolano.

Powiedz to zawodnikom którzy trenują na 125tkach jeżdżąc 15 na godzinę i trzaskają ósemki.

 

Każdy zakręt można pokonać na kolanie, czy to na Poznaniu czy na rondzie pod Tesco. Jeżeli uważasz że tor Łódź jest za wolny to wejdź w zakręt o te 15/20 kilometrów szybciej a zobaczysz że będziesz musiał na tyle pochylić moto że kolano samo się dotknie... Dla przykładu na najwolniejszym zakręcie w Radomiu chłopaki schodzą na łokieć ;-) kolano tak czy siak nie jest wyznacznikiem, można i bez kolana ostro śmigać ...

 

Btw. Piękna pogodę wczoraj mieliście!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam tylko tym chłopakom 200kilowy motocykl z oponami drogowymi i będę jadł popcorn patrząc jak walą gleby pod Tesco schodząc na kolano.

 

Wiesz ja nie boję się ściągać motocykla do ziemi. W sobotę na jazdach wolnych kladlem dość śmiało, tym razem poprawiłem zawieszenie przednie i jakoś nie miało dobrej celności a raz puścił mi przód. Muszę wrócić do poprzednich ustawień.

 

Czepiasz się rooland jak moja mama przytaczajac za przykład kosmiczne porównania :biggrin:

125ccm waży ponad połowę mniej.

Tym sposobem mozna powiedzieć i Rossiemu, że w moto3 chłopaki szybciej wchodzą w ciasne winkle niż on swoim protypem za grube miliony.

 

I zgadza się mozna pojechać tam praktycznie każdy zakręt kolanem, ale czas przez to bedzie znacznie słabszy.

Pit bikiem zejde na łokieć pod tesco na parkingu, ale to nie czyni mnie dobrym, a na poket biku to nawet i crashpadem mozna trzec asfalt.

Jazda po torze Łódź na kolanie nie przełoży się na lepszy wynik. Tak przynajmniej póki co uważam :biggrin:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dam tylko tym chłopakom 200kilowy motocykl z oponami drogowymi i będę jadł popcorn patrząc jak walą gleby pod Tesco schodząc na kolano.

 

To proponuję wstawiać popcorn :smile: 

 

Tu masz Krzysztofa z forum. Waga ok 70 kilo, wzrost średni, moto Zx7r (235 kilo na mokro) opony pilot road 2 :smile: Poszukaj sobie go na filmiku, jest wiele razy. 

 

https://goo.gl/photos/gdL4MhamDK2yed8j7 z radomia ale na rondach, czy placykach robił dokładnie to samo. Na filmie kilka osób z forum ... Ja na Svce (pierwszy raz na torze w kombi i miałem tam piękną sromotną glebę, tłumikiem zawadziłem o asfalt i byczy high side- szkoda że ktoś tego nie nagrał no i  pozycja na moto żal.pl), Ola - Wildeyed na Fazerku też fajnie poginała  a moto ok 220 kilo i turystyk :smile: Ogólnie same nasze początki dobrej zabawy. 

 

Oczywiście, że liczy się opona, zawieszenie i waga sprzętu ale w najwiekszym stopniu umiejętności a krzysztofu akurat prawie rok miał indywidualne treningi torowania (głównie własnie ósemeczki na parkingach itd, mało kiedy tor) Jeździł mega technicznie. Niestety teraz z różnych względów nie jeździ... a szkoda bo potrafił dzielić sie umiejętnościami

 

Polecam koniec filmu - jest mała niewinna gleba nowego jak na tamte czasy ducata... niestety sprzęgło zbieraliśmy z zakrętu a powrót miał na lawecie :/ 

 

Ale zgadzam się z Tobą, nie każdemu i nie zawsze kolano poprawia wynik - to już zależy od kierowcy.

 

A i nie czepiam się tylko rozmawiam i zazdroszczę Wam, że sobie śmigacie po torach ;) Może za jakiś czas jak znudzi mi się błoto wróce na torowy asfalt :smile: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie zazartowalem z tym czepianiem się :smile:

Btw. Gdzie takie treningi indywidualne można złapać, bo szukałem i nie znalazłem?

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to szukał na necie zawodników i pisał do nich czy ktoś go będzie uczyć i w końcu z kimś się dogadał. Ale to były inne czasy bo 5 lat temu. Teraz są takie kursy w jakich uczestniczycie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piuriel znajdz sobie dzikiego. f4 schodzi na kolano przy nie wiem 15km/h :smile: i kreci sobie koleczka ;)

 

duzym fazerem przy takiej predkosci na pp2ct tez sie da, gwarantuje ;)

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie potrzebuję nauki schodzenia na kolano. To nie jest coś co czyni Cie szybszym.

Szukałem swego czasu jakiegoś trenera, który indywidualnie by mnie poszkolil na torze, ale nie znalazłem nic takiego.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale i ja nie do tego zmierzam. odniosłem się do tych wypowiedzi :

 

 

 

Zastrzegam, że tor Łódź jest zbyt wolny do schodzenia na kolano

 

 

 

Dam tylko tym chłopakom 200kilowy motocykl z oponami drogowymi i będę jadł popcorn patrząc jak walą gleby pod Tesco schodząc na kolano.

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznaję, trochę poplynolem. Na kolano mozna zejść wszystkim i przy małych predkosciach nawet.

Panowie, udanego weekendu. Ja dzis upalam ducati ;)

 

7e88aa1468cf8b4128beedb0d2fd3d30.jpg

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja Was pogodze albo i nie! Zmierzcie sie na torze z kolanem i bez i zobaczymy kto wygra !

 

póki co muszę pozbierać i siebie i maszynę.. a potem tor jak najbardziej wskazany, choćby celem przełamania się :smile:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie to załoga toru Łódź , raczej szkolenie dla początkujących tak mi powiedziano przez telefon ale bez żadnych szczegółów.

 

 

Sent from my iPhone; spelling might vary because I have fat fingers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie to załoga toru Łódź , raczej szkolenie dla początkujących tak mi powiedziano przez telefon ale bez żadnych szczegółów.

 

 

Sent from my iPhone; spelling might vary because I have fat fingers.

Oj to chyba nie to. Odpal linka.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba to ... dzwoniłem do wydawnictwa motocykl pytać o szczegóły tych szkoleń i tak mi powiedziano. Podaj inny link jeśli ten jest zły

 

 

Sent from my iPhone; spelling might vary because I have fat fingers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nieźle jak do wydawnictwa dzwoniles o szczegóły.

Szacun.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Panie ja tam sie nie per..... Płace żądam... he he . Ogólnie to całe G tam wiedzieli co i jak bo event manager dała mnie to naczelnego bo nie kumala o co chodzi także jakości nie będzie...

 

 

Sent from my iPhone; spelling might vary because I have fat fingers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Piuriel... Nie No panie wieszam nad łóżko...!

 

 

Sent from my iPhone; spelling might vary because I have fat fingers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Piuriel... Nie No panie wieszam nad łóżko...!

 

 

Sent from my iPhone; spelling might vary because I have fat fingers.

oj zle sie to skonczy  :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ostatnim szkoleniu dostalem uwage zebym mniej pochylal motocykl, analizuje to caly czas i wprowadzam pewne poprawki w technice

A to ciekawe.. Jakoś uzasadniał to?

 

Ja tylko dostałem podpowiedź, żeby przy zmianie kierunku nie podnosić tak tułowia tylko w miarę możliwości jak najniżej ślizgać się klatką po baku co też robiłem. Ręce są wtedy cały czas luźne i jest pełna siła sterowania co w sumie okazało się racją i poczułem różnicę.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle wiem, ale nie zawsze się da. W końcu trzeba się złożyć bardziej, chyba, że miałeś zapasy w pozycji i pokazał gdzie jeszcze można wyprostować moto naddając pozycją.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Ja wisze głową pod klamką prawie po szkoleniach na Kulikowisku. Mam natomiast problemy z zaufaniem do przedniej gumy. Jak po szkoleniu dmuchalem kola to się okazało, że mam z przodu 2.1bara. Dlatego pewnie mi przód puścił wtedy na torze. Było za mało. Muszę znowu pojechać na tor i zrobić inne ciśnienie i troszkę zmiekczyc zawieszenie, bo też mam kamień, że aż skacze na nierównościach.

Jeszcze ze 2-3 takie szkolenia i będę dobrze zaprzyjazniony ze swoim moto.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...