eramus Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Poprawionehttp://michal-k.riderblog.pl/_Idzie_wiosna_Beda_warzywa_,b4911.html Edytowane 29 Marca 2017 przez eramus (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj " Lepiej 30 minut później niż 30 lat za wcześnie " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabzior Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Mateusz, ale niestety potrzebę doszkalania czuje mała ilość motocyklistów. Weźmy ten przykład z ostatniego akapitu z notki z bloga, to jest typ "hehe Seba, hehe, co bedziem się coś szkolić jak jeździmy już 3 lata i umiem dobrze jeździć, hehe, w pizde ogień do odcinki petarda mordo". I jeszcze filmik do analizy: Edytowane 29 Marca 2017 przez kabzior (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Powiem tak po sobie, że ja lubie sie rozwijać i uczyć nowych rzeczy. Torowanie na Kulikowisku mnie mega wciągnęło. Na tyle, że jazda w koło komina mi się zwyczajnie nudzi. Wolę jechać na tor, poupalac i wrócić do domu. Coraz więcej myślę o kupnie jakiejś 300ccm i zrobieniu z niej lekkiej torowki i kupno jakiegoś nakeda do jazdy pk mieście jednak to zawsze dodatkowy koszt, bo dochodzi laweta na tor i paliwo itp, itd.. póki co sens ekonomiczny w moim przekonaniu jest zbyt nikły jednak i używam cebry do wszystkiego.. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 I jeszcze filmik do analizy: Zakręt czychał na rozkojarzonego/zmęczonego jeźdźca i jak już taki nadjechał to zakręt był gotowy, bo tak się przygotowywał: 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) od 25 sekundy oto cała przyczyna gleby Edytowane 29 Marca 2017 przez krzychoslav (wyświetl historię edycji) 2 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 póki co sens ekonomiczny w moim przekonaniu jest zbyt nikły jednak i używam cebry do wszystkiego.. po pierwszej glebie cebrą (oby jednak nie) zmienisz zdanie a jeżeli chcesz się rozwijać i jeździć szybciej, z większymi pochyłami i zwyczajnie się ścigać bo w sumie to jest w torowaniu najfajniejsze to niestety ale do gleb trzeba się przyzwyczaić.... 300tka może być za słaba - fajowe i idealne na tor są zxr 400 - stara sprawdzona maszyna na w pełni regulowanym zawieszeniu potrafiąca bardzo dużo. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majk Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Wybiera się ktoś z Was w sobote na tor Łódź? Pogoda ma być idealna 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Na Radom jadymy tym razem, ale w temacie o torze Łódź pare osób zapisało się chyba na sobotę. Wybiera się ktoś z Was w sobote na tor Łódź? Pogoda ma być idealna 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckout2 Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Ja się wybiera, dokonałem właśnie wpłaty... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) po pierwszej glebie cebrą (oby jednak nie) zmienisz zdanie a jeżeli chcesz się rozwijać i jeździć szybciej, z większymi pochyłami i zwyczajnie się ścigać bo w sumie to jest w torowaniu najfajniejsze to niestety ale do gleb trzeba się przyzwyczaić.... 300tka może być za słaba - fajowe i idealne na tor są zxr 400 - stara sprawdzona maszyna na w pełni regulowanym zawieszeniu potrafiąca bardzo dużo. Zgadzam się standardowo: szybko, tanio, dobrze - można wybrać tylko 2 szybko i dobrze - będą gleby, nie będzie tanio Edytowane 29 Marca 2017 przez Darek_Lodz (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 30 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 No zobaczę. Będę decydował na koniec sezonu co chcę dalej robić. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckout2 Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Jutro amatorsko na tor Łódź , warto zmienić ciśnienie w kapciach ? Jadę 1 raz na tor na moto.. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karpiu Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Upusc. Live my life like I'm a beast. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Jutro amatorsko na tor Łódź , warto zmienić ciśnienie w kapciach ? Jadę 1 raz na tor na moto..Nie upuszczaj.Za niskie temperatury na upuszczanie. Zwlaszcza jak jesteś pierwszy raz. Zostaw nominalne i olej tempo a skup się na technice. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karpiu Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Piuriel mądrzejszy. Jego słuchaj. Live my life like I'm a beast. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Hehe, Upuszczanie ma sens jak mocno dogrzewasz gumy i producent tych opon przewidział to podajac wartość ciśnienia do jazdy po torze. Sprawdź na stronce producenta, ale moim zdaniem nie zdążysz nagrzać gum tak, żeby to było potrzebne. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Mateusz, ale nie na pierwszy raz na torze. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Taka opona. U mnie producent zaleca takie samo ciśnienie. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marttino Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Jutro ma być ciepło więc gumy będą na pewno dogrzane 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marttino Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Żeby jutro wam opony kleiły jak super glu Powodzenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) Ja stosuje się do zaleceń producenta. Przecież produkując.opony sportowe na pewno testował je również na torze i zaleca ciśnienie do pracy w optymalnych warunkach. Pominmy to jednak. Na pierwszy raz na torze nie polecam jednak upuszczania gazu z opon. Różnicy nie poczujesz za pierwszym razem. Ja polecam skupic się na technice i ostatecznie po kazdej sesji mierzyć cisnienie w gumach. Ja wzrosnie za mocno to upuść do nominalnego, ale potem pamietaj je wyrównać jak guma ostygnie. Edit. Tak jak Mateusz napisales szybciej. Badać ciśnienie po kazdej sesji. Edytowane 31 Marca 2017 przez Piuriel (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckout2 Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) Co to skupienia się na technice ,a nie zapierdalania na pale to wiem - chłodno myśle, jednak co do opon chciałem się poradzić. Niestety nie mam miernika ciśnienia opon - takiego przenośnego , ani jakiejś super małej pompki Mam założone na kołach Michelin Pilot Power 2CT i patrzyłem na stronie nie ma danych odnośnie zalecanego ciśnienia. Lamaha poleca 2.5 na przód i tył do 90kg i 2.5 przód , 2.9 tył jak ponad 90kg. Moja waga z ubiorem w okolicach 75 kg max Gdzie jutro rano na szybko kupię jakiś w miarę dobry tester ciśnienia ? Edytowane 31 Marca 2017 przez fuckout2 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Na torze zawsze mają. Ustaw 2,5 przód i 2,9 tyl na zimnych/chłodnych kolach. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckout2 Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 No to fajnie Mówisz 2.9 na tył ,ale niby tyle lamacha zaleca jak jest waga powyżej 90kg , dla mojego przedziału wagowego podają 2,5 na tyl. Jutro ma być nawet 24°C ,a tam otwarty teren,więc asfalt złapie temperaturę też , 2ct też się dość szybko grzeją więc pewnie rozgrzać do pewnego stopnia nie będzie problemu - po 1 sesji upuścić ? - jak tak to o ile ? Dzięki za odp. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Stosuj się do zaleceń producenta. Tam pracują solidni naukowcy, których żaden kolega z forum nie poprawi. Zweryfikuj tylko z zaleceniami producenta opon, bo mi sie coś zdaje, że dziwne to ciśnienie takie samo na tył i przód. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.