Skocz do zawartości

Niedzielna Szkoła - Czyli Jak Zejść Na Kolano By Nie Skończyło Się Raną!


karpiu

Rekomendowane odpowiedzi

zdaje sie ze po prostu za duzo gazu. zignorowal sygnal o slabej przyczepnosci (slizg przodu przy hamowaniu, swoja sroga dobra reakcja ze od razu odpuscil hamulec bo juz wtedy by glebnal)

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mokro + delikatny nacisk na hebel na łuku przy kole skręconym tak się kończy

Jeszcze nie wiadomo jakie opony

Tak jak Mati napisał wystarczyło spokojnie ten łuk przejechać lub delikatne gazu i ręce oczywiście luźne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również stawiam na zbyt sztywne dlonie. Na głupiej ósemce miałem to samo. Jak byłem luzniejszy to było o wiele łatwiej jeździć i przy ewentualnej utracie równowagi dodanie gazu zalatwialo temat.

 

Live my life like I'm a beast.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt teraz sie przyjrzalem dokladnie gazu nie bylo wiec to na pewno nie powod uslizgu.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ,że dzisiaj Poniedziałek itp itd.  :biggrin:  ale ja słyszę i widzę iż rajder dodaje gazu i nadzwyczajnie złapał uślizg tylu, z resztą widać jak upada  :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scigacz.pl twierdzi ze to "zbyt duzo gazu i zbyt duzy przechył w zakrecie" :biggrin:

 

ciezko stwierdzic w sumie. podpialem sie pod wieze i po dzwieku silnika moznaby dojsc do wniosku ze oddawal ciagle gaz. poza tym na duzym ekranie widac ze wskazowka obrotomierza szla w gore.. w slimaczym tempie ale szla ku gorze wiec oddawal gaz.

 

nie zdziwilbym sie gdyby po prostu mial zalozlne opony nadajace sie wylacznie na smietnik.. to mi ciezko ocenic bo moto lezy bokiem ale bieznik niby jakis jest. moze stare.

 

a moze po prostu.. mokry zimny asfalt, opona rownie zimna (kto wie moze to byl jego 5 kilometr?) :smile:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że ja tam za dużego pochylenia nie widzę :biggrin: 

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurde ja słyszę jakby właśnie zaczynał dość sprośnie odkręcać manetę :smile: Z reszta zobaczcie też komentarze autora pod filmikiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczylem komentarze

"- jaki blad popelniles?

- nie wiem, po prostu mnie scielo"

wiele to nie wyjasnia..

chociaz "widziales ze jest mokro a wchodziles w zakret jak rossi" nawet mnie rozbawilo

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

a skoro odnosimy sie do komentarzy to napisal tez ze gaz oddawal swoim zdanirm bardzo delikatnie.

 

"sprosne" oddanie gazu slychac przez doslownie chwilke - w momencie gdy tyl traci przyczepnosc. ale po wskazowce obrotomierza widac jak delikatnie oddawal gaz skoro ta niemalze w ogole nie podskoczyla w tym momencie.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze obrotomierz nadąży , według mnie ewidentny uślizg tyłu przez dodanie gazu - powiecie,że przy takim dodaniu gazu powinien przejechać gładko. Słysząc pracę wkręcającego silnika to dodał trochę więcej niż potrzeba ,a nie widzimy też dokładnie nawierzchni , mogło być coś pod kołem itp. Na myśl przychodzi też tzw. " śliski asfalt" - tak wyrobiony ,że nawet w normalnych warunkach jest słabo przyczepny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co poszło nie tak ?


Pany tam było zimno w ch*j, opony złe, asfalt zły itp.To było skrzyżowanie, tam stoją samochody o róznych stanach techniczych..
Sam turlając się do swiateł wpadłem w poślizg, bo jakiś stan igła zostawił tam plamę oleju. Jakbym nagrał z tego filmik to też by było mało gazu w złożeniu? :biggrin:

Nie szukałbym tu błędu kierownika (nie zauważyłem jakiegoś) a raczej jakaś tłusta plama, mokro zimno i szyny złe.

 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie do tego wlasnie dazylem :biggrin: ladnie podsumowales :biggrin:

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na wszelki wypadek jeszcze tu wkleję:

http://motocykle-lodz.pl/topic/13016-szkolenie-tor-bydgoszcz-25-marca-turbo-pabianice-kulikowiskopl/  Bydgoszcz 25 marca

 

http://motocykle-lodz.pl/topic/13035-szkolenie-techniki-jazdy-motocyklem-po-zakr%C4%99tach-tor-radom-1-kwietnia-turbo-pabianice-kulikowiskopl/           Radom 1 kwietnia

Kto się już zapisał a kto zapomniał i mu właśnie o tym przypomniałem?

 

Albo trochę sprzedażowo ;)
-Gdzie się wybieracie na pierwsze torowanie w tym sezonie ? :biggrin:

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie bym się wybrał na takie szkolenie,ale z moich super elastycznym czasem mogę sobie o tym pomarzyć... Co do pierwszego torowania to na Łódzki obiekt chciałbym się wybrać jakoś w kwietniu na wolne jazdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

w kwietniu na wolne jazdy


Na stronie toru Łódź nic nie ma w kalendarzu. Jak coś będziesz wiedział to daj cynk, albo sam jakoś może podjadę pogadać.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wokol toru Lodz jest teraz ogromna burza wiec nie bylbym taki pewny tego uzupelnienia kalendarze

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba na temat szkoleń jest burza - a wolnych jazd chyba się to nie tyczy. Chyba ,że znowu wyjadą jakies problemy z nadmiernym "hałasem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burza jest ogólnie na temat toru i braku odbioru końcowego. Z punktu widzenia prawa to nie można tam nawet rowerem wjechać bez kasku bo oficjalnie jest to ciągle plac budowy.

 

Wiem, że fajnie bo tor itp ale oni po prostu walą w ch*ja i nie ma co patrzeć na to przez pryzmat spragnionego motocyklisty.

 

Live my life like I'm a beast.

Edytowane przez karpiu (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam jest grubo bo organizowane byly szkolenia, niby mialy byc pozwolenia a nie ma totalnie nic, takze.. ciezka sprawa z torem. niestety mozna powiedziec

 

"mielismy w Lodzi tor"

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paramoto organizuje w Łodzi trackday w kwietniu na który z resztą się juz zapisałem.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...