rzetel Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Witam panowiew Łódź 21.04 zaliczka już wpłacona a prognozy pogodowe marnie wyglądają, deszcz i zimno Jeśli nic się z pogodą nie zmieni to raczej nie pojadę najwyżej zaliczka przepadnie. Jedno musi odpuścić albo zimno albo deszcz Na jastrząb przejechał bym się z ciekawości przetestować Z100SX Pozdro 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabzior Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Za każdym razem jak czytam to znajduję coś nowego. Porozmawiajmy o tym: Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez kabzior (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Fizyka czysta. Wachacz z napędem jest pod pewnym kontem ustawiony. Jest to kąt rozwararty gdzie pomiedzy tylnym a przednim kołem jego wierzchołek jest przednią zębatką gdzie jest ona najdalej od ziemi. Siły działające na ramiona tego kąta czyli gaz w tym przypadku powoduja zmniejszenie kąta czyli zbliżenie się do siebie kół. Więc tylne koło zbliżając się do wierzchołka (zębatki) powodują podniesienie się tylnego zawieszenia. Mam nadzieję, że w miarę sesnownie to wytłumaczyłem bez rysunków Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Piuriel (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabzior Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Już rozumiem, mój problem polegał na tym, że myślałem o podnoszeniu/opadaniu opony jako punkty styku z asfaltem, zamiast o podnoszeniu/opadaniu zawieszenia. Dziękuję. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opona jest przy dodawaniu gazu wręcz dosciskana do afaltu. Fajna sprawa. Policjant: -gdzie się pan tak spieszy? Ja: -nie śpieszę się, dbam o swoje bezpieczeństwo Badam tss 1 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabzior Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Ja rozumiem konsekwencje z tego płynące, zastanawiałem się tylko nad przyczyną. Tak się skupiłem na dociskaniu opony, że nie wziąłem pod uwagę że coś się podnosi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Mateusz wszystko spoko, fakt jest to niewalsciwe operowanie gazem.. ale zeby przytrzec podnozek i tak musi zlozyc moto bardziej niz zdecydowana wiekszosc potrafi Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 prawda taka ze moto hamujac silnikiem w zlozeniu samo potrafi sie "zapadac" do zakretu (sytuacja gdzie wchodzi w zakret na zamknietej przemustnicy). idealnie widac to chocby na plscu manewrowym. bo co znaczy fakt ze musiales sie podeprzec? nie ze za nisko zszedles, tylko ze pol sekundy wczesniej powinienes byl dodac gazu Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka 3 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Według mojej najlepszej wiedzy, w zakręt zacieśniający się wchodzimy na przednim hamulcu i płynnie przechodzimy z hamulca na gaz, a zakręt z rosnącym promieniem- stabilnie dodając obrotów. Trochę inaczej jest, gdy ktoś ma zintegrowany tylny zacisk z przednią klamką (np. CBS, czy C-ABS) wtedy uruchomienie przodu zaciska też tył, pcha wahacz do ziemi i obniża prześwit (jak w gymkhanie). Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 od czegoś trzeba zacząć, tarcie podnóżkiem to już jakiś wstęp ciężko przyzwyczaić się do tego, że jadąc szybciej zmieszczę się w zakręcie bop tak na logikę - im szybciej, tym trudniej. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Tutaj zaoponuję: Nie "jadąc szybciej", a "przyspieszając w trakcie" jedno z drugim nie musi znaczyć tego samego. 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 wiem o co Wam chodzi, w końcu też się szkolę, ale mówię jeszcze jako ten uczący się który przez to przechodzi i tak właśnie podpowiada logika, nie dam gazu, bo pojadę szybciej, a już teraz się nie mieszczę. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Mnie irytuje ostra reakcja na gaz u mnie. Rolgaz mam ustawiony i nie ma luzu. Jednak jest delikatna zwłoka przy dodawaniu i to taka, że musze tego pilnować.a to zabiera sporo mojej uwagi, bo na wolnym i ciasnym nawrocie jak wejdzie gaz to łatwo o uślizg. Chyba mam łańcuch do naciągu lub już napęd do wymiany. Zobaczymy. Jednak bardzo mnie irytuje ten jerky throttle. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckout2 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Na pewno masz ustawiony odpowiedni luz na manetce ? Po odkręceniu manetki od razu powinieneś usłyszeć jak otwierają się przepustnice . Jeśli na manetce nie masz w ogóle luzu i jak delikatnie ją odkręcasz i nie słyszysz ,żeby otwierały się przepustnice to masz zapewne do wymiany linkę gazu ,bo jest już najzwyklej w świecie wyciągnięta. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Rollgaz mam ustawiony na tip top. Zero luzu. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckout2 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 No to bym stawiał na wyciągnięta już linkę gazu Chyba ,że jak delikatnie odkręcasz manetkę i słyszysz ,że przepustnice się otwierają to bym szukał dalszej przyczyn ,a jak nie to wymień linkę gazu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Nierówno wyciagniety łańcuch jest najpewniej przyczyną, ale zbadam Twoj trop również. Dzięki. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Haha Akurat wczoraj to obejrzałem. 1 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Mati, ja mimo wszystko i tak sięnie zgadzam z Tobą do jednej rzeczy - przedni hamulec nie jest taki super ah i oh. Ty masz 2 tarcze z przodu, ja mam 1, Ludzie jeżdżą też na turystykach i choperach, tam również inaczej działa hamulec przedni i tylny. Ty masz abs, gdzie system sam jakoś tam hamuje tyłem i przodem, Zgodzę się, że hamulec przedni jest najważniejszy, ale w zależności od motocykla i typu jazdy, do hamulca ręcznego trzeba dodać nożny. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie mam absu i tylnego nie używam. Jeżdżąc po torze zastanawiałem się do czego i kiedy mógłbym go użyć, ale nie wiedziałem po co. Nie ta liga jestem co chłopaki w ścigający się zawodowo. Oni używają. Ja nie widzę powodu.https://www.scigacz.pl/Hamowanie,motocyklem,czasem,mniej,znaczy,wiecej,20879.html Hamulec tylny Ah, ten tylny hamulec. Gdy jeździsz na prawdę szybko jest równie przydatny na torze jak wielkanocny zajączek z czekolady. Oczywiście da się zaobserwować niektórych zawodników, którzy korzystają z tylnego hamulca, zasadniczo z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy jego użyciu zacieśniają linię w szczycie zakrętu. Po drugie aby kontrolowanym uślizgiem „ustawić” motocykl do zakrętu. Żadne z obu tych działań nie działa na drodze, lub w trakcie amatorskich dni na torze. Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez Piuriel (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Mati, z tego co wiem nowe systemy ABS, które masz w swoich moto, a to na ogól nowe sprzęty hamują zarówno przodem i tyłem, nawet jak wciskasz tylko przód (systemy antypoślizgowe i inne srtatatata) Nie mowię że nie masz racji, mówiąc o ważności przodu, ale chciałbym jednak wspomnieć że zależy to od motocykla ja na gs, gdzie mam tylko 1 tarczę z przodu, zdecydowanie widzę różnicę przy hamowaniu tylko przodem, a przodem + tyłem. Czekam już na kupno typowego sporta cbr 600, z 2 tarczami, wtedy będę miał pewne porównanie Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez Darek_Lodz (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Chcesz może moją CBR? 2 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Czakaj Mateusz. Próbuje tu handlować 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) z tego powodu szkolimy się na torze ale chcesz mi powiedzieć że nie masz zwykłego ABS który sam hamuje przód + tył tak z automatu ? Hm, zmieniasz mój punkt widzenia na abs PS. ... Chcesz może moją CBR? kusiszzzzzzzz ..... ale tak, planuje kupić cbr 600, dokładnie f4i, ale się zobaczy. Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez Darek_Lodz (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Jest temat w Nasze Motocykle. Poczytaj, bo jest tam wszystko o niej i jak coś to pogadamy przy okazji. Nie ma ognia. Wracając do tematu to to o czym mowisz to jakis duall abs czy choler wie jak to nazywają. Też potwierdzam, bo jeździłem, ze na tył i na przód hamulce są indywidualne. W żaden sposób się nie łączą jedna klamką w tym wypadku. Kilka modeli ma tylko ten duall abs. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.