piyok Opublikowano 27 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Witajcie, mam problem z triumphem street triplem, nie chce odpalić, kręci i kręci ale nie chce zapalić. Ale od początku: - tradycyjnie wybierałem się na przejażdżkę, wyprowadziłem na ulice i nie chciał odpalić, wyłączyłem i włączyłem zapłon, raz drugi i jakoś zapalił, krótka przejażdżka, wszystko w porządku, normalnie jechał ale bałem się wyłączyć w trasie, po powrocie i wyłączeniu odpalił normalnie, - następny dzień to samo tyle że już dziadu nie odpalił w ogóle. To co mogłem to sprawdziłem: - paliwo jest, - podpięcie pod kompa - zero błędów!!!, - świece ładne i suche, - akumulator nowy, ma siłę kręcić i kręci, - czujniki sprzęgła i bocznej stopki raczej ok bo odcinają i inaczej by nawet rozrusznik nie drgnął. Wobec powyższego mam prośbę o opinie gdzie tego dziada zaprowadzić aby ktoś świadomie go naprawił?? Czy serwis w intermotors czyli niby spece od tej marki ogarną temat?? ma ktoś z nimi doświadczenie?? Może gdzieś indziej??? ale mnie wqrwił ten sprzęt... 0 Cytuj nie ufaj, nie proś, nie bój się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ro6ert Opublikowano 27 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Liberty co prawda już nie diluje Triumphami, ale nadal jest serwisem tej marki. Zmienił się u nich skład mechaników, ponoć na lepsze. Ja jestem przed przeglądem rocznym, więc jeszcze nie miałem okazji zweryfikować. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 27 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Ja polecam ci Kawasaki na włókniarzy, na początku oddałem do niby speców w Łodzi czyli PROFI, motocykl Husqvarna 610. Na wymianę rozrządu, kasa jaką chcieli chora a na części niby 2 miechy trzeba czekać, nie powiem że w dodatku traktują klientów gorzej niż Warsztat u Zdzicha w stodole.... Części w moto-moto tydzień i były naprawa na następny dzień do odbioru i nie chore pieniądze. Z całym sumieniem mogę ci polecić Moto-Moto. Edytowane 27 Czerwca 2016 przez Nico (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arteklik Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Również polecam motomoto kawasaki. Miałem ciężką do zdjagnozowania usterkę przepustnicy.Byłem u kilku mechaników i dopiero tam w jeden dzień rozwiązali problem, a do tego cena była ok. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emq Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Cześć piyok, jak masz możliwość to sprawdź czujnik położenia wału. Z lewej strony pod deklem jest razem z alternatorem. Wysłane za pomocą Tapatalk 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piyok Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Cześć piyok, jak masz możliwość to sprawdź czujnik położenia wału. Z lewej strony pod deklem jest razem z alternatorem. Wysłane za pomocą Tapatalk doczytałem że właśnie to może być problemem, pomierzę to dzisiaj po pracy, tylko gdzie teraz dorwać ten czujnik, normalnie jest w komplecie z alternatorem... i kosztuje w ch.... kasy 0 Cytuj nie ufaj, nie proś, nie bój się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emq Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Podobno można kupić osobno, poszukaj. Zadzwoń też do Liberty, nadal są autoryzowanym punktem serwisowym http://triumphpolska.pl Wysłane za pomocą Tapatalk Edytowane 28 Czerwca 2016 przez emq (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marmot.c Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Jeśli serwis Triumpha to polecam Pawła z Legionów 109 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefas Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 nie chce odpalić, kręci i kręci ale nie chce zapalić. Miałem to samo w swoim Sprint ST - był to bendix. Tak dziwnie się popsuł, że kręcił ale skokowo i za słabo. Kup sobie używkę z modelu PO 2007 roku (trochę zmienili bo się właśnie sypały), będziesz musiał lekko dekiel podpiłować ale problem zniknie. Mi padł 2x - ten po 2007r mam juz 3ci sezon i jest ok. Jak będziesz chciał serwisować to polecam Michała z Motorwings - na mojej sztuce zjadł zęby więc spokojnie sobie poradzi 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piyok Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Awaria ogarnięta. Pomiary potwierdziły że przyczyną jest czujnik położenia wału (ang. crank position sensor lub pick-up coil). Czujnik kupiony w Anglii na ebaju, dotarł po 1,5 tygodnia, już wymieniony, maszyna odpaliła bez problemu. W serwisie czujnik tylko razem z alternatorem - 1450 zł. Czujnik z Anglii wraz z przesyłką (podwójną bo przez kumpla szło) - 380 zł. 1 Cytuj nie ufaj, nie proś, nie bój się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.