leniuchmichał Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 CBR 125, od jakiegoś czasu w zakresie obrotów 7-12 tyś faluje mi wskazówka obrotomierza. no mega upierdliwe Silnik się dobrze wkręca na obroty nic nie przerywa a wskazówka nie może się zdecydować jaką wartość pokazać Przeczyściłem 90% wtyczek i złączek i bez efektu. Miał ktoś podobne doświadczenia ?? Chciał bym wyeliminować wszystkie opcje zanim zakupie zestaw wskaźników. 0 Cytuj SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie
A04 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2016 a sprawdzałeś może kompresję? Może tutaj zaczyna się coś dziać, btw falowanie jest na zimnym czy ciepłym silniku 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj..
leniuchmichał Opublikowano 25 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2016 Falowanie jest tylko na obrotomierzu silnik jest ok. występuje w zakresie 7-10 tyś obrotów. Silnik się wkręca idealnie a wskazówka pokazuje co chce Lata jak prędkościomierz w maluchu może to lepiej zobrazuje sytuacje Dziś wyjmę obrotomierz z obudowy i wypsikam go jakimś kontaktem, może podczas mycia myjką ciśnieniową gdzieś woda wlazła i zaśniedziało coś 0 Cytuj SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie
MLODY125 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Czy mógłbyś powiedzieć co było przyczyną bo w moim pojeździe dzieje się coś podobnego. I krew mnie zalewa jak widzę żyjący sobie własnym życiem obrotomierz. 0 Cytuj
wojtasl Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Mlody125 dobrze kojarzę ze jeździsz rometem? Jeżeli tak to niestety w tych pojazdach to norma. 0 Cytuj
Rogal Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Nie dam 100% ale powodem falowania jest uszkodzony silniczek obrotomierza. Obrotomierz nie jest połączony linka z silnikiem układ scalony odczytuje impulsy i przekłada je na prąd który obraca silniczek. Prawdopodobnie silniczek sie uszkodził. W moim moto mam problem z drżeniem prędkościomierza. 0 Cytuj ...
leniuchmichał Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Nauczyłem się z tym żyć. Ale tak jak pisał @Rogal jest coś jest z elektronika obrotomierza. Mam żarówkę do wymiany, a w tym modelu bez zdjęcia licznika operacja ta jest ciężka do wykonania. Więc przy okazji psiknę jakimś cudownym środkiem smarująco penetrującym na elektronikę obrotomierza i zobaczymy czy się polepszy czy się %^&*!*&^ Dam znać o efektach Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez leniuchmichał (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie
MLODY125 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Mlody125 dobrze kojarzę ze jeździsz rometem? Jeżeli tak to niestety w tych pojazdach to norma. Widać niestety tak. Cóż, zapytałem bo "a nóż, widelec" jakiś amerykański naukowiec odkrył sposób na tę usterkę. 0 Cytuj
krzychoslav Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2016 to może mi ktoś podpowie.. u mnie za to dzieje się tak - przebieg całkowity znika, dzienny zostaje (albo i nie.. różnie bywa). ale nie to najzabawniejsze obrotomierz przestaje działać prędkościomierz.. cóż. z gpsem 199 *oczywiście po niemieckiej autobahnie*, prędkościomierz pokazywał jakieś heh, 85-90 o ile dobrze pamiętam. ktoś coś? 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.