Skocz do zawartości

Junak Rs125 Czy Rs125Pro


Kovalchuck

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko znajomy chciał by kupić nowego junaczka rs125. Jednak teraz zauważył... że są 2 modele pro i ten standard.

Mi wiadomo tylko że ten pro jest minimalnie mocniejszy, chłodzony dodatkowo cieczą i jest droższy o 1700zł.

 

Pytanie co wy na to i czy silnik 125 tak bardzo potrzebuje chłodzenia cieczą ? jaka jest różnica mocy i czy ogólnie polecacie tego ,,motocykla" na jazdę miejską ... jak tam z awaryjnością .... widziałem że ktoś z forum go miał :smile: 

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://motocykle-lodz.pl/topic/9343-junak-rs-125/

 

w tym temacie jest trochę na temat junaka rs125 i ogólnie opinia pozytywna natomiast raczej chodzi mi o porównanie pro ze standardem :smile:

 

czy chłodzenie cieczą i rs125(9,67KM) rs125pro(12,2 KM) i taka różnica mocy jest warta 1700zł bo taka jest różnica w cenie między tymi modelami 

 

 

EDIT:  Pozwolę spobie jeszcze skopiować artykuł ze ścigacza.pl

 

To będzie jeden z najmocniejszych motocykli 125 w tym segmencie. Junak RS125 w sezonie 2016 będzie dostępny we wzmocnionej wersji, posiadającej  12,2 KM, sygnowanej jako Pro.

 
Jest to możliwe dzięki zmodyfikowaniu jednostki napędowej motocykla. Zdecydowanie poprawiono jej osiągi, dzięki układowi chłodzenia cieczą. Zdecydowano się także na zwiększenie wydajności tylnego układu hamulcowego, który został całkowicie przeprojektowany. Tylna oś jest teraz wyposażona w hydrauliczny system tarczowy.
 
Zmiany w naszym flagowcu, jakim jest Junak RS125 to wynik kilku miesięcy prac, które zainicjowaliśmy za sprawą Waszych sugestii. Chcieliśmy, aby RS125, który cieszy się tak ogromną popularnością, stał się jeszcze ciekawszą propozycją pod względem technicznym. 12,2 KM to naprawdę jedne z najlepszych osiągów w tej klasie, i niemal maksymalne na jakie pozwalają polskie przepisy w ramach pojemności 125 ccm na prawo jazdy B.
 
Większa dynamika i prędkość maksymalna zmusiła nas do zmiany tylnego układu hamulcowego na tarczowy. Będziecie zaskoczeni jego skutecznością działania - przyznaje Karol Kopytek, Kierownik ds. Klientów Kluczowych marki Junak.
 
Junak RS 125 to jeden z liderów sprzedaży marki. To za sprawą wyrafinowanego i dojrzałego designu, świetnej jakości podzespołów i rozsądnie skalkulowanej cenie detalicznej. Rozwój tego modelu jest ukłonem w kierunku jeszcze bardziej wymagających Klientów.  
 
Nowy Junak RS125 Pro chłodzony cieczą w sezonie 2016 będzie dostępny równolegle ze swoim poprzednikiem. Jego cena będzie nieznacznie wyższa od standardowej odmiany tego motocykla.

Nowego Junaka RS 125 Pro będzie można poznać podczas zbliżających się Moto Expo Warszawa 2016, na stoisku H3/4, w dniach 19-21 lutego.

Edytowane przez Kovalchuck (wyświetl historię edycji)

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem czy żart :smile: 110km na moto bez prawka na legalu... 3,5l/100km. Gwarancja ... jest dużo plusów takich sprzętów jeśli nie posiadasz prawka :smile: 

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tradycyjnie wszystko zależy od portfela.

W tej cenie wybrałbym używana japońską 125, ale o gustach się nie dyskutuje :smile:

Nie spieszy mi się, ale lubię jeździć :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i tak nie dla mnie :smile: ja nie wybrał bym żadnej 125 w tej cenie :smile: znajomy pytał mnie co wybrać z tych 2 bo nie ma A jeśli podrzucisz jakąś fajną propozycje to będę wdzięczny każdy normalny chciał by trochę zaoszczędzić:smile:

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak ważny jest dla twojego kolegi wygląd al'a sportowy bo to mocna strona tego motocykla. Jeśli miał bym być obiektywny to wybór Hondy CBR 125 wydaje się być logiczniejszy. Można powiedzieć ze lecę na marce ale znam kilku użytkowników hondy i takich którzy mają rometa. Przy tym drugim cały czas jest coś do poprawienia. Tendencja do naciągania łańcucha i odkręcających się śrub. Doświadczenie produkcji hondy skutkuje tym ze naprawdę mało jest tam do roboty. A naprawdę bardzo dobry egzemplarz wyrwie za 6 tys. Czas mu sprzyja bo teraz jest najgorszy czas na sprzedaż moto.

Jeśli brali byście pod uwagę coś nie sportowego to mój teść ma na sprzedaż sprawdzoną YBR 125 ale to już kwestia czy takie moto go interesuje.

Edytowane przez StefanPL (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hondy CBR 125  fajne oszczędne moto tylko mam jedną uwagę - strasznie jakieś takie małe :smile: mój syn wyglądał jak na kocie :smile: przymierzaliśmy się i jakieś takie nijakie no nie moto musi się podobać  :smile: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oczywiście jak wiadomo nie jestem przeciwnikiem Junaczków czy Rometów, rs Pro wygląda bardzo zachęcająco. Domyślam się że 110 km/h to na krótko ale i tak różnica 4 czy 5 koni, a może lepiej powiedzieć ponad 30% mocy napewno będzie znacząca. Co do Japońskich alternatyw to domyślam się że zainteresowanemu chodzi o nówkę czyli pozostaje chyba tylko Honda CBF125, która i tak jest sporo droższa.

Reasumując stawiam na PRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kolega ma wzrostu i tradycyjnie co go rajcuje?

Ja "lecę po marce" i polecam virago, ale ostrzegam, małe i nie za szybkie.

Jeśli chłop jest wielki to może Viaderko, chyba największe i nieźle jeździ, a jak lubi sport to yamache YZF- R 125 nieźle wygląda i porządnie jeździ, i co ważne te motory raczej nie stracą na wartości przy odsprzedaży za jakiś czas.

W Enduro też się coś znajdzie :smile:

Nie spieszy mi się, ale lubię jeździć :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej ma być taki motorek do jazdy miejskiej :smile: wydaje mi się że sport :smile: wzrost z 190cm dlatego ogólnie może wyglądać śmiesznie na 12piątkach :smile: to będzie jego pierwsze moto na dojazdy do pracy :smile: 

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzrost 190 cm -  to w zasadzie pozostaje chyba tylko Varadero.  Niech ktoś mu zrobi zdjęcie na Junaku i na Varadero.  Z resztą jeśli ceni sobie wygodę - sam wybierze Varadero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekażę mu wszystkie wasze wskazówki :smile: decyzja należy do samego kupującego :smile: 

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu Panie, przy tym wzroście to tylko małe wiadro albo Hyosung GT 125ccm (rama z Suzki GS500 chyba). Do miasta czy na trasę - nie może jechać jak na psie.. kolana pod uszami, a każda zmiana biegu grozi wyłamaniem stopy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugerujcie się tymi danymi technicznymi co pokazują producenci tych chińskich sprzętów :P Oni piszą co chcą może być ten sam silnik w takich samych moto tylko o innej nazwie i moc będą inną wpisywać :smile: 

Wiem z doświadczenia że Ybr ,cbf będą miały niemalże identyczne osiągi co te junaki co romety

Salat, cbf tylko z japonią ma nazwę wspólną bo jest made in india :biggrin: i w porównaniu z cbr którą jest made in tajlandia jest kiepsko wykonana 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie Junak to zło :biggrin: mieliśmy jednego, i to bylo zło w czystej postaci. ale Jaro1975 chwalił :smile:

 

w tej kasie też bym się nie zastanawiał tylko szukał czegoś używanego :smile: Varadero na przykład.

 

Hyosunga gt125 widziałem, i powiem szczerze - bylem zaskoczony. wygląda ja większa pojemność, myślałem, że to jakieś 500(+ :biggrin: ). nie wiem jak z zawodnością, Aidekk ujeżdza Hyosunga chwali markę :smile:

Edytowane przez krzychoslav (wyświetl historię edycji)

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...