yoshi Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Jak się zabrać do tych pinów? Łepki sugerują wykręcenie ale co z tą blaszką? Z drugiej strony z przodu są wykręcane ale na imbus. Help. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj
Logan Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Jak widzisz, zagięcia blaszki blokują obrót łba śruby, więc jedyną logiczną dla mnie opcją odkręcenia jest dobranie się z drugiej strony. Chyba, że chcesz odginać blaszkę i po ponownym skręceniu zaginać nową. 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"
Piotr Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Ja był odgiął blaszki a po robocie przywrócił do początkowego stanu. 0 Cytuj
yoshi Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Jak widzisz, zagięcia blaszki blokują obrót łba śruby, więc jedyną logiczną dla mnie opcją odkręcenia jest dobranie się z drugiej strony. Chyba, że chcesz odginać blaszkę i po ponownym skręceniu zaginać nową. Z drugiej nie ma dojścia do mocowannia klocków :/ Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Ja był odgiął blaszki a po robocie przywrócił do początkowego stanu. Innej opcji chyba nie ma. Wieczorem się okaże 0 Cytuj
StefanPL Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) A ja mam takie głupie pytanie - po co chcesz rozkręcać zacisk hydrauliczny? Na dole masz mocowanie całego zaciski (czara blaszka), po zdjęciu go odegniesz i możesz zrobić wszystko co tylko będzie ci potrzebne. Boje się ze jak rozkręcisz zacisk to będziesz mógł szukać kontaktu do producenta po nowe uszczelki i serwisówki żeby sprawdzić jakim momentem musi być skręcony zacisk. Odkręć śrubę imbusową którą widać na drugim zdjęciu i zobacz gdzie jeszcze masz mocowanie zacisku. Moim zdaniem odkręcenie tamtych dwóch śrub z tyłu nie pomoże a wręcz może bardzo zaszkodzić. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez StefanPL (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
yoshi Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 A ja mam takie głupie pytanie - po co chcesz rozkręcać zacisk hydrauliczny? Na dole masz mocowanie całego zaciski (czara blaszka), po zdjęciu go odegniesz i możesz zrobić wszystko co tylko będzie ci potrzebne. Boje się ze jak rozkręcisz zacisk to będziesz mógł szukać kontaktu do producenta po nowe uszczelki i serwisówki żeby sprawdzić jakim momentem musi być skręcony zacisk. Odkręć śrubę imbusową którą widać na drugim zdjęciu i zobacz gdzie jeszcze masz mocowanie zacisku. Moim zdaniem odkręcenie tamtych dwóch śrub z tyłu nie pomoże a wręcz może bardzo zaszkodzić. Odkręcając dolne imbusy zdejmuje się cały zacisk z tarczy, można zajrzeć wtedy od dołu między klocki i wylukać, że trzymają się na 2 pinach ze zdjęcia nr 1 0 Cytuj
StefanPL Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Dobra jeśli tak to już zaczynam rozumieć konstrukcje tego zacisku. Tam masz jeden tłoczek na którym zawieszony jest jeden z klocków a drugi jest na stałe i umiejscowiony od spodu, nie zbyt dobre rozwiązanie stosowane kiedyś w hamulcach tarczowych ale mechanicznych. W takim razie producent przewidział ze te blaszki trzeba rozgiąć i odkrecić kluczem nasadowym ciennościennym. I tyle. 0 Cytuj
yoshi Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Blaszki odgięte, piny wykręcone, klocki wymienione, bezstresowo Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj
pawelnext22 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 I bardzo dobrze Tą blaszkę dognij jak była bo to zabezpieczenie żeby śrub nie pogubić 1 Cytuj
Logan Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 blaszkę każdorazowo wymieniałbym na nową- ryzyko ułamania po wielokrotnym rozginaniu i doginaniu. 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.