yoshi Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Jak się zabrać do tych pinów? Łepki sugerują wykręcenie ale co z tą blaszką? Z drugiej strony z przodu są wykręcane ale na imbus. Help. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Jak widzisz, zagięcia blaszki blokują obrót łba śruby, więc jedyną logiczną dla mnie opcją odkręcenia jest dobranie się z drugiej strony. Chyba, że chcesz odginać blaszkę i po ponownym skręceniu zaginać nową. 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Ja był odgiął blaszki a po robocie przywrócił do początkowego stanu. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshi Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Jak widzisz, zagięcia blaszki blokują obrót łba śruby, więc jedyną logiczną dla mnie opcją odkręcenia jest dobranie się z drugiej strony. Chyba, że chcesz odginać blaszkę i po ponownym skręceniu zaginać nową. Z drugiej nie ma dojścia do mocowannia klocków :/ Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Ja był odgiął blaszki a po robocie przywrócił do początkowego stanu. Innej opcji chyba nie ma. Wieczorem się okaże 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanPL Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) A ja mam takie głupie pytanie - po co chcesz rozkręcać zacisk hydrauliczny? Na dole masz mocowanie całego zaciski (czara blaszka), po zdjęciu go odegniesz i możesz zrobić wszystko co tylko będzie ci potrzebne. Boje się ze jak rozkręcisz zacisk to będziesz mógł szukać kontaktu do producenta po nowe uszczelki i serwisówki żeby sprawdzić jakim momentem musi być skręcony zacisk. Odkręć śrubę imbusową którą widać na drugim zdjęciu i zobacz gdzie jeszcze masz mocowanie zacisku. Moim zdaniem odkręcenie tamtych dwóch śrub z tyłu nie pomoże a wręcz może bardzo zaszkodzić. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez StefanPL (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshi Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 A ja mam takie głupie pytanie - po co chcesz rozkręcać zacisk hydrauliczny? Na dole masz mocowanie całego zaciski (czara blaszka), po zdjęciu go odegniesz i możesz zrobić wszystko co tylko będzie ci potrzebne. Boje się ze jak rozkręcisz zacisk to będziesz mógł szukać kontaktu do producenta po nowe uszczelki i serwisówki żeby sprawdzić jakim momentem musi być skręcony zacisk. Odkręć śrubę imbusową którą widać na drugim zdjęciu i zobacz gdzie jeszcze masz mocowanie zacisku. Moim zdaniem odkręcenie tamtych dwóch śrub z tyłu nie pomoże a wręcz może bardzo zaszkodzić. Odkręcając dolne imbusy zdejmuje się cały zacisk z tarczy, można zajrzeć wtedy od dołu między klocki i wylukać, że trzymają się na 2 pinach ze zdjęcia nr 1 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanPL Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Dobra jeśli tak to już zaczynam rozumieć konstrukcje tego zacisku. Tam masz jeden tłoczek na którym zawieszony jest jeden z klocków a drugi jest na stałe i umiejscowiony od spodu, nie zbyt dobre rozwiązanie stosowane kiedyś w hamulcach tarczowych ale mechanicznych. W takim razie producent przewidział ze te blaszki trzeba rozgiąć i odkrecić kluczem nasadowym ciennościennym. I tyle. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshi Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Blaszki odgięte, piny wykręcone, klocki wymienione, bezstresowo Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelnext22 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 I bardzo dobrze Tą blaszkę dognij jak była bo to zabezpieczenie żeby śrub nie pogubić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 blaszkę każdorazowo wymieniałbym na nową- ryzyko ułamania po wielokrotnym rozginaniu i doginaniu. 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.