Skocz do zawartości

wydarzenie_FLM_Tuchola.png

Zapraszamy na Zlot Forum Łódzkich Motocyklistów  - więcej informacji tutaj.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

albo źle spasowane pierścienie

Opublikowano

To żadne zabezpieczenie, tylko czysta fizyka.

Wiem, to był taki lekki żart z mojej strony ;) 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Opublikowano

No to w takim razie to nie będzie to bo jak temperatura spada to normalnie odpali

Opublikowano

No to w takim razie to nie będzie to bo jak temperatura spada to normalnie odpali

Jak nie jak tak - metal się ochłodzi to się skurczy i silnik pracuje normalnie

Opublikowano (edytowane)

Aha no to fajnie czyli wychodzi na to że jest to samo co przed naprawa... A na tym nowym tłoku, cylinderku itd zrobiłem tylko 13 km

Edytowane przez OdLoT (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

skoro masz podejrzenie, że dozownik oleju nie podaje właściwej ilości, to przygotuj mieszankę w kanistrze, zalej bezpośrednio do baku i zobacz jak się moto zachowuje.

Opublikowano

Ja nie mam żadnych podejrzeń, napisałem tylko to co mechanik mi powiedział a do baku jest dolana 50 oleju. Tak mi powiedział mechanik żeby na czas dotarcia wlewac też do baku.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Po prawie miesiącu doszli do tego co to było :P Moduł zapłonowy ;] zrobiłem 20 km i niby jest okej  zobaczymy dalej, dziękuje wszystkim za pomoc i rady ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...