GroNeX Opublikowano 30 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Jakiś czas temu miałem Kymco Quannon 125 i na trasie największe męki cierpiała moja biała rakieta . Jadąc te 100 km/h po autostradzie przez 3 godziny bałem się, że mi silnik wystrzeli do góry. Wskazówka cały czas na czerwonym polu Edytowane 30 Maja 2016 przez GroNeX (wyświetl historię edycji) https://www.facebook.com/pages/Gronex/640418769324094?fref=ts <-- polub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkbuster Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Ja właśnie jeżdzę motocyklem dla widoków i dla samej przyjemności jazdy, i szczerze wali mnie czy mam mocy by wyprzedzić jakiegoś tira czy nie. Jak wy mieliście takie dylematy jeżdżąc 125 to szczerze współczuje ;d i zazdroszczę "problemów" ;p polewe mam z was od drugiej strony tego tematu tylko w Polsce taki lament o pojemność jest wszędzie indziej nie ma podziału na lepsza/gorsza pojemność. Moto to moto . Tylko w Polsce takie teksty jak "kup sobie CB 500 czy Gs 500 na pierwsze moto bo mniejsze znudzi sie po miesiącu " " z motocyklem jak z wódka, bez pół litra sie nie siada" zalosne i jeszcze raz żałosne. EOT Edytowane 31 Maja 2016 przez punkbuster (wyświetl historię edycji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejM Opublikowano 31 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 poniekąd podziwiam - ja osobiście nie mam cierpliwości jeździć za tirami. fakt że nie widzę drogi przed sobą strasznie mnie irytuję Zgadzam się. Natomiast dziwi mnie że temat jeszcze istnieje. Ile można wałkować? Pozdrowienia dla użytkowników 2 i 4 kółek o pojemnościach od 50 do 5000 cm3 I bez obrazy, temat wywalam z obserwowanych j 1 Nie spieszy mi się, ale lubię jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 31 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Nie siedzi sie na d*pie tirowi . Dajesz mu odjechać i znów podziwiasz polskie pola i wsie.I potem znowu go doganiasz, i znowu dajesz mu odjechac i tak w kolko? Wysłane przez gołębia pocztowego "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kande Opublikowano 31 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Tylko w Polsce takie teksty jak "kup sobie CB 500 czy Gs 500 na pierwsze moto bo mniejsze znudzi sie po miesiącu " Z doświadczenia wiem że gs500 też nudzi się po miesiącu, a demonem prędkości nie jestem ;-) Brakuje mocy, nie do zap....lania ale dla komfortu jazdy. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelnext22 Opublikowano 31 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Ja właśnie jeżdzę motocyklem dla widoków i dla samej przyjemności jazdy, i szczerze wali mnie czy mam mocy by wyprzedzić jakiegoś tira czy nie. I super oby tak dalej do zobaczenia w trasie polewe mam z was od drugiej strony tego tematu A ja bardzo lubię Twój temat fajnie polatać po okolicy w dwa dni zrobiłem 950km https://picasaweb.google.com/105191309485592752011/6289470229998864369 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasus Opublikowano 31 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Ja właśnie jeżdzę motocyklem dla widoków i dla samej przyjemności jazdy, i szczerze wali mnie czy mam mocy by wyprzedzić jakiegoś tira czy nie. Jak wy mieliście takie dylematy jeżdżąc 125 to szczerze współczuje ;d i zazdroszczę "problemów" ;p polewe mam z was od drugiej strony tego tematu tylko w Polsce taki lament o pojemność jest wszędzie indziej nie ma podziału na lepsza/gorsza pojemność. Moto to moto . Tylko w Polsce takie teksty jak "kup sobie CB 500 czy Gs 500 na pierwsze moto bo mniejsze znudzi sie po miesiącu " " z motocyklem jak z wódka, bez pół litra sie nie siada" zalosne i jeszcze raz żałosne. EOT Piszesz jak taki znajomy, chłop dwa metry, ze 120 wagi, ma to 125cm3 i gada dokładnie w ten sposób, nikt go nie przekona. A bo to zwiedzanie okolicy, a że jemu się nie spieszy, że tam w nosie tiry zresztą jeździ bokami, że wygląda jak na kocie to ma w de itd. Wsiądź sobie kiedyś na zwykłego UJMa, golasa, nejkeda etc klasy 600. To się lepiej prowadzi, lepiej hamuje, lepiej skręca, lepiej i wygodniej się na tym siedzi i jedzie, także pasażerowi, no i w końcu niestety... lepiej przyspiesza. Mniejsze motki są super, na miasto to ze 350cm3 na dużym skoku zawieszeń to max (endurak,SM), albo jakiś skuter poręczniejszy od takiego 200kilowego kloca, więc te mniejsze pojemności są w pewnych warunkach nieocenione z tymże docelowo to sprzęt na tanie dojazdy w mieście, albo jednoślad opcja budżet - choć tutaj po rewolucji ze 125cm3 to ich ceny są kosmiczne. Są zakręceni ludzie, nawet na 50cm3 robią olbrzymie tripy (jest tu młody chłopak na pewno na forum, pół kraju zjeździł) ale jak jest prawko i gotówka na bardziej komfortowy sprzęto to nie widzę celu. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 1 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Piszesz jak taki znajomy, chłop dwa metry, ze 120 wagi, ma to 125cm3 i gada dokładnie w ten sposób, nikt go nie przekona. A bo to zwiedzanie okolicy, a że jemu się nie spieszy, że tam w nosie tiry zresztą jeździ bokami, że wygląda jak na kocie to ma w de itd. Dokładnie Mam takiego znajomego. Tylko on ma rację i nawet jak zmienia zdanie to twierdzi, że od początku tak uważał ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. krzychoslav Opublikowano 1 Czerwca 2016 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 polewe mam z was od drugiej strony tego tematu tylko w Polsce taki lament o pojemność jest wszędzie indziej nie ma podziału na lepsza/gorsza pojemność. Moto to moto . Tylko w Polsce takie teksty jak "kup sobie CB 500 czy Gs 500 na pierwsze moto bo mniejsze znudzi sie po miesiącu " " z motocyklem jak z wódka, bez pół litra sie nie siada" zalosne i jeszcze raz żałosne. EOT zastanów się ile osób ma polewkę z Ciebie czytając co piszesz. nikt tu nie napisał że jesteś gorszy, bo jeździsz 125ccm. a na pewno nie ja - ostatnio na Della pojechałem stało kilku użytkowników 125cc, mój był jedynym większym motocyklem który tam był, pogadaliśmy sobie i było spoko jeżeli chcesz jeździć "dużym" motocyklem, to tak - gs 500, cb500 znudzi się po miesiącu. niektórym 600 znudzi się po miesiącu. nie trafisz ale taka jest prawda. mi się po pół roku 600 znudziła tu mówisz, że rzucają tekstami o pojemnościach i to jest żałosne z drugiej strony... Twoje gadanie że powyżej 250 to zagrożenie dla innych, dawcy, debile. żałosne i jeszcze raz żałosne. 5 "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkbuster Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 (edytowane) Ty Krzysiu fakt nie uważasz mnie za gorszego ale zdecydowana większość tu uważa sie za lepszego automatycznie uważając mnie za gorszego . Swoim tonem wypowiedzi i wywyższaniem sie . Nie chce mi sie cytować . Nie bede robił prawka A dopóki hyosung gt 125 w nowej budzie jest na B . Idealny motocykl . Normalna waga , normalne gabaryty i vka . A moc ? Jak 10 konny romet nie znudził mi sie przez 2 sezony to 14,5 km hyosung starczy na lata . I można setkę trzymać na trasie bez problemów . Po hyosungu tylko 2t . 500 cc albo przynajmniej 250 cc . Jakaś yamaha rd 500 czy suzuki rg 500 . Kawasaki h2 750 czy suzuki gt 750 . Edytowane 3 Czerwca 2016 przez punkbuster (wyświetl historię edycji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Po hyosungu tylko 2t . 500 cc albo przynajmniej 250 cc . Jakaś yamaha rd 500 czy suzuki rg 500 . Kawasaki h2 750 czy suzuki gt 750 . Uważaj, bo to bardzo potężne maszyny i w sumie dla dawców. Nie popełnij błędu brata 1 ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jcb Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 500 2T ? Do podziwiana widoków ? 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkbuster Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) A co myslisz ze sie nie da ? Krotki update: romciowi dziś strzeliło 8 k przebiegu . Idzie jak burza , coraz lepiej właściwie . Pali od strzała nie ważne czy zimny czy ciepły (Pewnie zasluga moich regulacji gaźnika i luzu zaworowego) . Spalanie ostatnio wyszło na trasie 2,8 L . Za 500 km będzie wymiana oleju i czyszczenie filtra powietrza , przy okazji naciągnę i nasmaruje lancuch . Nic wiecej nie trzeba robić ;d niedługo wiecej zdjeć Edytowane 8 Czerwca 2016 przez punkbuster (wyświetl historię edycji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3DNAR Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Idzie lepiej z czasem....strach pomyśleć jaka rakieta będzie za rok Czekam na foty, żeby nie było Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Ile razy już łańcuch był naciągany? Zobacz czy jest filtr bawełniany typu k&n dostępny. Ułatwia to obsługę i zwiększa interwały czyszczenia. ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih00 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Te k&n wcale nie są takie ociekające zajebistością. Wiatr idzie przez nie lepszy ale filtracja jest słabsza niż klasyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgadza się. Trudno, żeby lepiej filtrowały i dawały więcej powietrza. Coś kosztem czegoś. ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek_s Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Z całego tego wątku wynika, że do ceny zakupu takiego Rometa koniecznie trzeba doliczyć koszt wielu wymian oraz dobrych parę godzin pracy. Czy byłbyś w stanie oszacować ile czasu trzeba poświęcić (dziennie, miesięcznie, na 1k km) żeby utrzymać taki motocykl w zadowalającym stanie? Pytam bo planuję zakup jakiejś 125 do miasta, i jednej strony ceny Rometów są kuszące, ale czy nie będę musiał się nieporównywanie z nim "szarpać". Widzę, że Ty jesteś hobbystą, ale ja chciałbym móc przewidzieć co i jak często będę miał do zrobienia przy takim motorze. Druga rzecz: czy jeździsz z dziewczyną? Da radę jeździć we 2 osoby? Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkbuster Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Wszystko wcześniej opisałem . Jak chcesz tylko lac jeździć zapominać o oleju traktować motocykl jako narzędzie to lepiej kup ybr czy cbf . Rometa trzeba utulić i ukochac . Nie psuje sie ,Ale zaniedbywać nie można jak ybr czy cbf co jeździ nawet jak sie ma wyjebane w serwis . Pewnie jakbym zaniedbywał sprzęt to juz by był jednym kołem na złomie , ale sprawdzać tego nie bede ;d Czas pracy jest bardzo zależny od umiejętności . Mi np. Regulacja zaworów zajmuje 20 minut . A takiemu co nie wie jak klucz wyglada wgl sie nie uda bądź będzie regulować godzinami ;d wymiana oleju koło 15 minut . Jeżdzę sam. Zdjęcia dzisiejsze przebieg 8060km https://zapodaj.net/8cdc597c3511b.jpg.html https://zapodaj.net/59654d801440f.jpg.html https://zapodaj.net/f148ee1f9ac0a.jpg.html Edytowane 10 Czerwca 2016 przez punkbuster (wyświetl historię edycji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3DNAR Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Utulić i ukochać czy standardowe wmawianie sobie jaki to genialny i solidny sprzęt mimo że my znajdujemy się na północy a prawda na południu. z Nokii 3310 Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trafic Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Wszystko wcześniej opisałem . Jak chcesz tylko lac jeździć zapominać o oleju traktować motocykl jako narzędzie to lepiej kup ybr czy cbf . Rometa trzeba utulić i ukochac . Nie psuje sie ,Ale zaniedbywać nie można jak ybr czy cbf co jeździ nawet jak sie ma wyjebane w serwis . Pewnie jakbym zaniedbywał sprzęt to juz by był jednym kołem na złomie , ale sprawdzać tego nie bede ;d Czas pracy jest bardzo zależny od umiejętności . Mi np. Regulacja zaworów zajmuje 20 minut . A takiemu co nie wie jak klucz wyglada wgl sie nie uda bądź będzie regulować godzinami ;d wymiana oleju koło 15 minut . Jeżdzę sam. To że jeździsz sam to akurat mnie nie dziwi,z takim podejściem do życia . 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkbuster Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Co zazdrościsz ? ;D Idzie lepiej z czasem....strach pomyśleć jaka rakieta będzie za rok Czekam na foty, żeby nie byłoConajmniej jak Duke 390 ale obstawiam ze jak Duke 690 ;d Ile razy już łańcuch był naciągany? Zobacz czy jest filtr bawełniany typu k&n dostępny. Ułatwia to obsługę i zwiększa interwały czyszczenia.Oczywiście nie ma k&n do rometa . Ale ja na gąbkowy nie narzekam można sobie umyć pod woda z mydełkiem ;D i suszy sie szybko . Łańcuch naciągam średnio co koło 400 km . Piszesz jak taki znajomy, chłop dwa metry, ze 120 wagi, ma to 125cm3 i gada dokładnie w ten sposób, nikt go nie przekona. A bo to zwiedzanie okolicy, a że jemu się nie spieszy, że tam w nosie tiry zresztą jeździ bokami, że wygląda jak na kocie to ma w de itdJuz lubię twojego kolegę . Znacznie mądrzejszy niż niektórzy tutaj Edytowane 11 Czerwca 2016 przez punkbuster (wyświetl historię edycji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 i znowu przepychanki słowne w tym temacie XD jak dla mnie do wywalenia/usunięcia zbędnych wiadomości, i rozpoczęcie od nowa - bez prób przedstawianie wyższożci 125 nad większym moto i odwrotnie. motocykl jest, jeździ jak jeździ a opinię porównawczą z innymi motocyklami pozostaw każdemu z osobna szerokości 1 "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3DNAR Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 i znowu przepychanki słowne w tym temacie XD jak dla mnie do wywalenia/usunięcia zbędnych wiadomości, i rozpoczęcie od nowa - bez prób przedstawianie wyższożci 125 nad większym moto i odwrotnie. motocykl jest, jeździ jak jeździ a opinię porównawczą z innymi motocyklami pozostaw każdemu z osobna szerokości No ale chyba to nie jest monolog a temat do dyskusji, na tym polega forum. Nie widzę powodu do kasowania jakikolwiek postów m, bo nikt na nikogo nie wrzuca. Szerokości i serio życzę żeby moto służyło jak najdłużej mimo, że mam kilka innych poglądów niż kolega. z Nokii 3310 Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkbuster Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Macie tu ciekawy filmik Bardzo dobrze opisuje jazdę moto 125 w trasie . Oczywiście nie zgadzam sie z wszystkim co autor powiedział np ze "nie doświadcze przyjemności z wyprzedania 5 tirów na raz" bo to jest głupota dawca itp. i nie chciałbym takich rzeczy robić nawet jakbym miał moto ktore by mi to umożliwiało . Wystarczy jechać 90 i Ciezarowki nie bedą na tył najeżdżać - jego słowa Czas 08:10 czyli romcio moj sie kwalifikuje bo ma v Max koło 105km/h. Co innego ze dziś przejechałem koło 80 km i juz mnie d*pa bolała ze hej . Musze sobie mieka kanapę skołować . Zawieszenie mam naprawdę mięciutkie a z tylu napięcie wstępne zrobiłem na maksymalnie miękkie . Teraz sie wręcz płynie po asfalcie , tylko ta kanapa ... Podobno od varadero 125 jest bardzo wygodna ale raczej pasic nie będzie 125 sa lekkie ale niekoniecznie małe moj mylono czesto z jakaś 250tka bo mam dosyć duży gar.a taki hyo gt 125 wyglada jak 600 a varadero jak 800 . Romet rcr jak conajmniej 500 . Choppery tez wyglądają na znacznie większe niż w rzeczywistości . W dzisiejszych czasach ocenianie pojemności po gabarytach jest nieaktualne. Coraz mniej mamy na rynku stereotypowych 125 co wyglądają jak większa wersja komara czy cos . Możecie komentowac jak chcecie. Nie mam z tym problemu . Forum jest od tego by sie wymieniać poglądami. Pozdrawiam. Edytowane 12 Czerwca 2016 przez punkbuster (wyświetl historię edycji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi