Exec Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Moje spełnione marzenie Jeżdżę na nim od poprzedniego sezonu, jakoś się zeszło żeby się pochwalić. Zakupiony na moje 30-te urodziny, w Łodzi w salonie Moto-Moto. Szukałem moto i na miasto i na dalsze wypady, lekkiego żeby być w stanie samemu podnieść i zwinnego żeby na winklach mieć radochę. Padło na kawę i jestem bardzo bardzo zadowolony. W zasadzie jestem totalnie początkujący jeżeli chodzi o motocyklizm, mam nadzieję że w tym sezonie zrobię pierwszą daleką podróż (marzy mi się motocamping) LwG! 0 Cytuj
MatiQ_BJJ Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Bardzo ładna kawka oby się dobrze jeździło i powodzenia w dalszych podróżach 0 Cytuj
Lancet Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Piękny prezent urodzinowy! Szerokości! 0 Cytuj "Be yourself, no matter what they say!" Sting
boodgee Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2016 To jest bardzo fajne moto, sam chciałem kupić sobie 2007 albo 8 rocznik. Fajna pozycja, nie wieje, dobrze się zbiera. Super! Jak podjedziesz na spot, to chętnie się przysiądę. 0 Cytuj "Try not to become a man of success but rather to become a man of value."-- Albert Einstein
jaquzie Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2016 nikt ci nie da się przysiąść stary GS'iarzu 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
B3DNAR Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Kurde musze wziąć versysa od chłopaków z moto-moto i się przejechać bo intryguje mnie ta maszyna :-) Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow