Piuriel Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Cześć,Czy ktoś coś po samych fotach jest w stanie powiedzieć o tym moto? Ja jedynie zauważyłem brak wlepek fabrycznych na owiewkach po prawej przy kierownicy. Sprzedawca skory do negocjacji. http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx-r-750-k7-2007r-CID5-IDec3tB.html#1d782fb9c5 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 to ma być twoje 1 moto ? 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Uliczne tak. Tak to miałem doczynienia z crossem i torem. Nie mam więc jakiegoś dużego doświadczenia, ale na pewno szacunek do maszyn. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 a na torze czym latałes ? 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Mówie o torze motocrossowym. 125ccm. Wsiadłem na WR400, ale to była zła decyzja, bo trochę głupio ciągle walczyć z utrzymanie koła na ziemi. Te 125ccm miał po 40KM przy suchej masie poniżej 100kg więc jako tako szły. Edytowane 2 Marca 2016 przez Piuriel (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chylon Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Troszkę za duża poj. jak na pierwszego ściga 0 Cytuj Auto Szkoła - Girls School - Łódź - Nauka jazdy dla kobiet biuro@girlsschool.pl tel.: 666-033-039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Możliwe, że masz rację, ale podchodzę do tego tak, że nie będę wydawał dwa raz, bo za rok się okaże, że mało. Nie jestem wariatem, ale też nie lubię wydawać dwa razy. 1 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 ale nie wydajesz 2 razy, bo mozesz sprzedać za tyle samo co kupiłes dane moto i dołożysz tylko, chyba lepiej dołożyć niż sie ro***bać na drzewie, nie porównój nawet crossa 125 do 150 konnego sciga 1 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Szukam generalnie zdrowej sztuki. Nie musi to być powyższy gixxer. Jestem otwarty na propozycje tylko no nie chcę schodzić poniżej 600ccm. Może Cbr, może inne 600ccm. Budżet to ok 18k. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3DNAR Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Matko ludzie, ja na pierwsze moto kupiłęm 600 przejeździłęm dwa sezony i jestem tu z Wami. Wszystko jest dla ludzi jak się myśli za siebie i za innych głównie. Gośc się nie pyta czy to moto jest dla niego odpowiedni pojemnoiścia itd tylko co polecacie, bo chce to i to. Bez stresu 0 Cytuj Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 przecież nikt nie mówi że ma kupić 250 ? 600 jest odpowiednie ale narowisty gixer 750 już raczej nie ja też znalem kilku takich co tak samo twierdzili jak ty Adam ale niestety już ich nie ma, chyba lepiej chuchać na zimne a nie zakładać że na 100% nie poniesie mnie fantazja 1 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_Z Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Fantazja to go może ponieść nawet na cb500 a i rower zrobi krzywdę. Wszystko jest dla ludzi. Ja upalam w terenie 250 4t i jeśli chłop jeździł na 125 ale 2t to uwierz mi że umie panować nad maszyna choć to zupełnie co innego niż ulica. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuksik96 Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Jeśli Piuriel chce kupować 750 w sporcie niech kupuje, ale proponowałbym mu model po 2008 roku ze zmiennymi mapami zapłonu. pojeździ trochę na mapie c ogarnie motka i jeśli ma nie tylko benzynę w baku ale i olej w głowie to nie zabije się na pierwszym winklu. Zwłaszcza że miał już kontakt z motocyklami. Ja zdawałem prawko na gladiusie, ale wcześniej jeździłem już swoją sv'ką bez prawka i powiem wam szczerze że gladius (choć ma ten sam silnik co sv) to w porównaniu z sv to ścierwo, które nie jedzie. Gdy kupowałem obecnego gixxa 600 to do 6 000 tyś obr/min byłem zawiedziony. Ale z to powyżej to istne szaleństwo, dlatego celowałem w modele ze zmiennymi mapami zapłonu. Najpierw polatałem na 90 konnej mapie, poznałem moto i jego możliwości i stopniowo zwiększałem moc przełączając mapy. Przelatałem cały sezon na gixxie i cały czas czuję respekt to 125 koni, które oferuje. Wszystko dla ludzi ale z głową na karku. P.S. Nie wiem dla czego ale zawsze gdy widzę puchę na skrzyżowaniu to odpuszczam gaz. Może dla tego że mam szacunek do własnego zdrowia i życia i nie pałuję na złamanie karku bo mam pierwszeństwo. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Fantazja to go może ponieść nawet na cb500 a i rower zrobi krzywdę. Wszystko jest dla ludzi. Ja upalam w terenie 250 4t i jeśli chłop jeździł na 125 ale 2t to uwierz mi że umie panować nad maszyna choć to zupełnie co innego niż ulica. Puki co to faktycznie największą krzywdę w życiu zrobiłem sobie na rowerze i to bez pomocy. Ostra gleba po skoku i łokieć na śrubach, uszkodzone nerwy tak, że dłoni prawie nie było czuć (zimna) - dwie operacje plus wyciąganie drutów. Doceniam porady i podchodzę zawsze z szacunkiem do wszystkiego co ma napęd detonacyjny . Nie napalam się na tego gixxa. Marzy mi się generalnie CBR 600rr w barwach REPSOL, ale tego praktycznie nie ma. Jak nic nie znajdę to pójdę do salonu po taką i tyle, jednak nie chciałbym na pierwsze moto uliczne kupować nówki z wiadomych przyczyn -szkoda plastików 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chylon Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Jeśli Piuriel chce kupować 750 w sporcie niech kupuje, ale proponowałbym mu model po 2008 roku ze zmiennymi mapami zapłonu. pojeździ trochę na mapie c ogarnie motka i jeśli ma nie tylko benzynę w baku ale i olej w głowie to nie zabije się na pierwszym winklu. Zwłaszcza że miał już kontakt z motocyklami. Ja zdawałem prawko na gladiusie, ale wcześniej jeździłem już swoją sv'ką bez prawka i powiem wam szczerze że gladius (choć ma ten sam silnik co sv) to w porównaniu z sv to ścierwo, które nie jedzie. Gdy kupowałem obecnego gixxa 600 to do 6 000 tyś obr/min byłem zawiedziony. Ale z to powyżej to istne szaleństwo, dlatego celowałem w modele ze zmiennymi mapami zapłonu. Najpierw polatałem na 90 konnej mapie, poznałem moto i jego możliwości i stopniowo zwiększałem moc przełączając mapy. Przelatałem cały sezon na gixxie i cały czas czuję respekt to 125 koni, które oferuje. Wszystko dla ludzi ale z głową na karku. P.S. Nie wiem dla czego ale zawsze gdy widzę puchę na skrzyżowaniu to odpuszczam gaz. Może dla tego że mam szacunek do własnego zdrowia i życia i nie pałuję na złamanie karku bo mam pierwszeństwo. Tak jak napisałeś ale gsx-r 600 ma 136 kucy honda ma 125 kucy . 600 zaczyna się zabawa w sumie od 8000 obrotów i całkiem nie źle się wkręca dalej a za to 750 ciągnie już od samego dołu więc jest różnica . Także wydaje mi się że 600 cm na początek nawet jak już miał do czynienia z motocyklem jest wystarczająca a różnica jazdy crossem a ścigiem jest za***ista oczywiście nie ujmując Mu umiejętności . Edytowane 3 Marca 2016 przez chylon (wyświetl historię edycji) 2 Cytuj Auto Szkoła - Girls School - Łódź - Nauka jazdy dla kobiet biuro@girlsschool.pl tel.: 666-033-039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuksik96 Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 http://wiki.gixxer.pl/wiki/Suzuki_GSX-R_600_%282008-1010%29 Sławku czyżby wszystkie gixxy miały SRAD? Z danych powyżej wynika, że mają 125km przy 13500 obr/min (133 z SRAD) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chylon Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 No dobra pomyliłem się 0 Cytuj Auto Szkoła - Girls School - Łódź - Nauka jazdy dla kobiet biuro@girlsschool.pl tel.: 666-033-039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuksik96 Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) No dobra pomyliłem się Nic się nie stało. Wolałbym żebyś to Ty miał rację A tak ogólnie jak to jest z tym SRAD'em w modelach 2008-2010? Czy mają je wszystkie modele? Po czym poznać, że jest ze SRAD'em? Nie pamiętam dokładnie ale gdzieś czytałem, że gsx-r'y po którymś roku (nie pamiętam po którym) miały wszystkie montowany ten system dolotu powietrza. Jeśli ktoś wie niech podzieli się swoją wiedzą. Edytowane 3 Marca 2016 przez fuksik96 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.