Rogal Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Witajcie.Nie znalazłem pasującego tematu przez "Wyszukiwanie" wiec zakładam nowy temat. Jeśli było, to poproszę o link... Mam problem z licznikiem.Dokładnie to w zeszłym sezonie zamarzyło mi się zmienić tarcze w liczniku (głupi ja).Niestety po tej zamianie, wskazówka prędkościomierza zaczęła drżeć.Drży np na biegu jałowym jak dodaje obroty i drży podczas jazdy na rożnych prędkościach.Wskazówka obrotomierza jest OK.Prawdopodobnie uszkodziłem silniczek od prędkościomierza kiedy to kilkukrotnie zakładałem i ściągałem wskazówkę podczas skalowania na zero.Wykluczam czujnik prędkościomierza, gdyż wcześniej wszystko działało prawidłowo.Znacie kogoś, kto naprawia takie rzeczy? Pewnie wystarczy zamontować nowy silniczek...Myślałem tez nad zakupem drugiego całego licznika ale:a) nie wiadomo czy nie kupi się gorszego i tak bym musiał go gdzieś oddać żeby zrobić korektę przebiegu na taką jaka mam oryginalnie.c) nie jest tani taki licznik i naprawa zdecydowanie będzie tańsza.Porozsyłałem już kilka zapytań, ale firmy, które znalazłem, są z poza Łodzi.Każda rada będzie dla mnie bardzo cenna. 0 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 W niektórych licznikach motocyklowych są takie same silniczki jak w samochodach np. od Audi 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogal Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Hmm. Póki co, odpisała mi firma z Wrocławia że raczej tego nie robią, ale do wyceny albo muszę wysłać im cały licznik lub podać nazwę części. Wolał bym już tego nie rozbierać żeby nie pogorszyć a wysyłać tez jakoś mi nie odpowiada. Dlatego prośba o kontak do jakiegoś speca na miejscu. 0 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Jak ściągałeś wskazówkę to przypuszczalnie naruszyłeś te trybiki. Silniczek w Aprili wygląda tak: http://images75.fotosik.pl/343/5160f97d8abd4570gen.jpg?t=1455879080 Z boku jest numer silniczka. Wymiana to wylutowanie 4 bolców i zdjęcie z plastikowych zaczepów. To się robi samo. Jeżeli w twoim motocyklu jest podobny silniczek to możesz to zrobić samemu. Rozbierz licznik i zobacz jaki silniczek po numerze. Ostatecznie można dać do fachowca. Edytowane 19 Lutego 2016 przez Krzysiek rst1000 (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogal Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Dzięki Krzychu! Myślę że znajdę gdzieś w okolicy elektronika, który ma odpowiedni sprzęt.Albo siądę sobie w niedziele wieczorkiem i zobaczę co tam się zadziało. W najgorszym razie kupie drugi licznik. 0 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaN Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Witam. Mam podobny problem z moja cbr'ka 125... Tyle tylko, że ja juz mam tak od zakupu. Drga mi w sumie non stop a granice tych drgań to ok. 10 km/h.nie jest to bardzo uciążliwe ale zawsze trochę tak. Jestem z okolic Opoczna... I teraz co z tym fantem zrobić? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 18 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Wymienić ślimaka od licznika i przesmarowac linke 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyanio Opublikowano 18 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Dzięki Krzychu! Myślę że znajdę gdzieś w okolicy elektronika, który ma odpowiedni sprzęt. Albo siądę sobie w niedziele wieczorkiem i zobaczę co tam się zadziało. W najgorszym razie kupie drugi licznik. Nie jestem pewien czy zakup nowego licznika (używka) rozwiąże twój problem, ponieważ może nie da rady go adoptować do motonga i będzie zgłaszał błąd. Musisz się upewnić zanim wydasz kasę. Kolega w F800 maił glebę i uszkodził zegar. Kupił używkę i okazało się że komputer zgłosił błąd ponieważ nie zgadzały się wartości przebiegów licznika z głównym komputerem. Z tego co wiem ktoś mu przelutował główny eprom i zadziałało. Edytowane 18 Marca 2016 przez malyanio (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 18 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Kupił używkę i okazało się że komputer zgłosił błąd ponieważ nie zgadzały się wartości przebiegów licznika z głównym komputerem. Czy w przypadku motocykli możemy mówić o komputerze czy to jest tylko elektroniczny sterownik? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogal Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Czytałem na forach począwszy od ścigacz pl po forum kawasaki i nie ma problemu. Jest wiele tematów odnośnie mojego modelu ze w anglikach robią zmiany liczników i jest ok. Gorszy problem jest w tym ze chyba zapytałem wszystkie firmy zajmujące sie licznikami w Polsce i nikt niechce sie podjąć naprawy. Jeden elektronik w P-ce powiedział ze jak dam silniczek nowy, to wymieni. Nawet autoryzowany diler kawasaki nie ma takiego silniczka, ale chętnie sprzedał by mi nowy licznik za 3260 zł. Wiec albo kupie tani uszkodzony (np obudowa itp) i będę miał dawcę albo kupie używany porządny na wymianę. 0 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.