Skocz do zawartości

Regeneracja Amorka Skrętu


kosmaty

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie, chce zregenerować w r1 amorek bo czuje że nie chodzi jak powinien, pytanie 1, czy jest w łodzi ktoś kto to robi i jaka cena ? pytanie 2 czy można samemu to ogarnąć jak widzłałem jest tam imbus, może wystarczy rozkręcić, wymyć i zalać świeżą oliwą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do LTD34 albo do BFG i spytaj o cenę. Zrobią to pro i będziesz miał spokój na dłuższy czas... Może nawet wyślij amorek z tylnym amortyzatorem przy okazji - od razu będziesz miał komplet wyserwisowany. Jeżeli dobrze się z nimi zgrasz terminowo to w 5 dni od wysłania będziesz go miał u siebie. 

Edytowane przez rooland (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie , jak @rooland napisał. W Łodzi niejedna osoba weźmie Twój amor i zaleje go olejem "ala" Ohlins jednak pewności, że został odpowietrzony nie masz żadnej. Bez specjalistycznego sprzętu, którym dysponuje tylko kilka firm w Polsce cały proces pójdzie na marne.

 

BFG Suspension, wzięli w 2014 roku ode mnie ~110 zł za nowy olej i odpowietrzenie amora (całkowitą usługę regeneracji). Tanio, jak barszcz, a chociaż pewność była, że robota dobrze została zrobiona. 

 

 

 

bo czuje że nie chodzi jak powinien, pytanie 1

 

Jak nie masz regulacji, a zapewne w seryjnym amortyzatorze takowej szukać na próżno - to odpuść temat. Mnie też się wydawało, że seryjny chodzi "nie tak", bo u kolegi w innym moto chodził inaczej. Jakiś gość, który jeździ po torach też stwierdził, że mój chodzi "nie tak". Dałem więc amor na w/w usługę i poza tym, że moje ego sięgnęło zenitu to nic, kompletnie nic się nie zmieniło. Jedynie portfel się uszczuplił. Założyłem amora z kilkunastostopniową regulacją i dopiero można powiedzieć, że jest w jakikolwiek sposób on przydatny. Tylko prawda jest taka, że nie wykorzystasz amortyzatora skrętu w codziennej jeździe, tylko Ci się będzie wydawało, że złapałeś "shimmy". Jak ktoś często gumuje albo po mieście jeździ na 1'szym i 2'gim biegu dając ogień w palnik przy wyjściu z każdego zakrętu, to Twój seryjny amortyzator bez regulacji i tak będzie miód malina.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i mi naświetliłeś temat Marcin, u mnie tak naprawdę nie czuje jakiś oporów na sterze dla tego przypuszczenie że nie bangla ja powinien :smile: może poszukam faktycznie jakiejś używki ale markowej i dopiero ją dam na regeneracje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podepną się - czyli w Łodzi nie ma żadnego warsztatu regenerującego amortyzatory, który można by polecić? Mam uszczelniacz w tylnym amorku do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mam uszczelniacz w tylnym amorku do wymiany.

 

Amortyzator skrętu to inny wątek, Ty mówisz o amortyzatorze tylnym w motocyklu jak rozumiem. Z tym sobie poradzi każdy serwis akurat ;)

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...