kosmaty Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 jak w temacie, chce zregenerować w r1 amorek bo czuje że nie chodzi jak powinien, pytanie 1, czy jest w łodzi ktoś kto to robi i jaka cena ? pytanie 2 czy można samemu to ogarnąć jak widzłałem jest tam imbus, może wystarczy rozkręcić, wymyć i zalać świeżą oliwą ? 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Zadzwoń do LTD34 albo do BFG i spytaj o cenę. Zrobią to pro i będziesz miał spokój na dłuższy czas... Może nawet wyślij amorek z tylnym amortyzatorem przy okazji - od razu będziesz miał komplet wyserwisowany. Jeżeli dobrze się z nimi zgrasz terminowo to w 5 dni od wysłania będziesz go miał u siebie. Edytowane 16 Lutego 2016 przez rooland (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Dokładnie , jak @rooland napisał. W Łodzi niejedna osoba weźmie Twój amor i zaleje go olejem "ala" Ohlins jednak pewności, że został odpowietrzony nie masz żadnej. Bez specjalistycznego sprzętu, którym dysponuje tylko kilka firm w Polsce cały proces pójdzie na marne. BFG Suspension, wzięli w 2014 roku ode mnie ~110 zł za nowy olej i odpowietrzenie amora (całkowitą usługę regeneracji). Tanio, jak barszcz, a chociaż pewność była, że robota dobrze została zrobiona. bo czuje że nie chodzi jak powinien, pytanie 1 Jak nie masz regulacji, a zapewne w seryjnym amortyzatorze takowej szukać na próżno - to odpuść temat. Mnie też się wydawało, że seryjny chodzi "nie tak", bo u kolegi w innym moto chodził inaczej. Jakiś gość, który jeździ po torach też stwierdził, że mój chodzi "nie tak". Dałem więc amor na w/w usługę i poza tym, że moje ego sięgnęło zenitu to nic, kompletnie nic się nie zmieniło. Jedynie portfel się uszczuplił. Założyłem amora z kilkunastostopniową regulacją i dopiero można powiedzieć, że jest w jakikolwiek sposób on przydatny. Tylko prawda jest taka, że nie wykorzystasz amortyzatora skrętu w codziennej jeździe, tylko Ci się będzie wydawało, że złapałeś "shimmy". Jak ktoś często gumuje albo po mieście jeździ na 1'szym i 2'gim biegu dając ogień w palnik przy wyjściu z każdego zakrętu, to Twój seryjny amortyzator bez regulacji i tak będzie miód malina. 2 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 no i mi naświetliłeś temat Marcin, u mnie tak naprawdę nie czuje jakiś oporów na sterze dla tego przypuszczenie że nie bangla ja powinien może poszukam faktycznie jakiejś używki ale markowej i dopiero ją dam na regeneracje 1 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych0 Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Podepną się - czyli w Łodzi nie ma żadnego warsztatu regenerującego amortyzatory, który można by polecić? Mam uszczelniacz w tylnym amorku do wymiany. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Mam uszczelniacz w tylnym amorku do wymiany. Amortyzator skrętu to inny wątek, Ty mówisz o amortyzatorze tylnym w motocyklu jak rozumiem. Z tym sobie poradzi każdy serwis akurat 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych0 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Fakt, gapa ze mnie. Czyli podjechać pod jakikolwiek warsztat zajmujący się amortyzatorami? Oni bardziej wymieniają, niż naprawiają. Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez Krzych0 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.