Skocz do zawartości

Sv650S K3+


GTwice

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Pomożecie w ocenie SV-ek? Bardzo chętnie też skorzystam z pomocy osobistej, tzn wspólnego wyjazdu i obejrzenia moto, naturalnie odwdzięczę się. Na początek:

 

1. http://allegro.pl/suzuki-sv-650-a2-od-motocyklisty-lodz-i5977581344.html- byłem, obejrzałem, okiem laika tak jak w opisie, drobne otarcie tu i tam. Trochę paskudna ta wgniota na baku, do wymiany albo zrobienia (koszt pewnie podobny). Z nowych rzeczy to spawana dźwignia hamulca (obecny właściciel nie wiedział więc to nie razem z wywrotką w transporcie) - nie ma śladów po większej glebie na prawo więc nie wiem co o tym sądzić; do wymiany opona przednia na już (bieżnika coś jest ale stara), klocki przód, wypadałoby zrobić serwis (nawet wolne obroty nie ustawione jak trzeba), olej itp - z 1000PLN do włożenie żeby wyprowadzić na ideał. Do tego obniżony przód (lagi wysunięte z górnej półki na jakiś 1cm - celowo?).

 

2. http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-650s-k4-CID5-IDdHg6t.html- właściciel z forum (fuksik96 - http://motocykle-lodz.pl/user/3042-fuksik96/ ), więc może sprzęt znany - również oglądałem, ugięta chłodnica po wywrotce (podobno parkingówa, oparł się o chłodnicę) ale nie cieknie, przebieg 15tyś km niewykluczony (historia przebiegu i właścicieli w CEPiK-u to potwierdza, więcej ciężko mi powiedzieć). Kontrolki od kierunków nie gasną do końca (przy włączonym kierunkowskazie) - kiepskie zamienniki? Poza tym bez uwag, jakie wasze odczucia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam Łukasz i wiem że jest ok, generalnie wybierz to moto do którego musisz mniej dołożyć żeby wyjechać, co do 1 moto to te wysunięte lagi to albo błąd przy zakładaniu po serwisie zawieszenia albo właściciel niski i musiał obniżyć albo opuścił żeby lepiej składał się w zakręt, ciężko powiedzieć w każdym bądź razie w każdej chwili można to poprawić, co do 2 moto to z tymi nie gasnącymi kontrolkami to normalna rzecz jak np  nie ma przekaźnika do led-ów albo jest za słaby, nic poważnego generalnie, sprawdź stan tarcz czy nie ma rantów, czy nie pływają za bardzo, po rozgrzaniu czy nie dymi tylko najpierw sprawdź stan oleju :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...