agaN Opublikowano 5 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam Wszystkich. Od września ubiegłego roku powiadam Hondę CBR 125. Jestem zupełnym laikiem. Przy zakupie doradzał mi bardzo dobrze zorientowany kolega, ale nie chce nadużywać Jego uprzejmości i dlatego chciałabym tez tu zaczerpnąć pewnych info. Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikado33 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witamy ;-) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebol Opublikowano 5 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witaj 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaN Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Może w oczach doświadczonych kolegow i koleżanek to "słaba" maszyna ale dla mnie to spełnienie marzeń 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszung Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Czemu słaba? Najważniejsze, że czuć wiatr we włosach ☺ Pozdrawiam LWG 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kande Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Cześć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Cześć, jest w naszym gronie sporo 125 i śmigają z równie dużą przyjemnością. Zapraszamy na czwartkowe spoty w sezonie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...