gos_ Opublikowano 8 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Witajcie, Może ktoś będzie mi w stanie pomóc zdiagnozować problem z moto (ybr 250 rocznik 2011). Zaczęło się we wakacje podczas wysokich temperatur. Gdy moto stał w pełnym słońcu miał problemy z odpaleniem (gdy na dworze było ponad 30 stopni, a motocykl stał parę godzin). Męczył się, ale w końcu odpalał. W innych przypadkach odpalał bez problemu na dotyk zarówno na zimnym, jak i na rozgrzanym silniku. Później zaczęły się kolejne problemy. Motocykl czasami gasł podczas hamowania np. przed skrzyżowaniem. Jednak od razu odpalał i dalej jechałam bez problemów. Po pewnym czasie znów stan się pogorszył, tak, że już nie mogłam zjechać ze skrzyżowania. Zostawiłam motocykl, poszłam do pracy. Po 8 godzinach wróciłam. Odpalił, ale po około 10 sekundach zgasł. Kręcił, ale już nie odpalał. I tak do tej pory. Jak przekręcam stacyjkę słychać, że pompa paliwa działa. Kręci, jednak nie odpala lub odpali na te 10 sekund i gaśnie. Moto ma przejechane zaledwie kilka tys., ale stał nieużywany przez ponad rok (garażowany). Być może ma to coś wspólnego z jego obecnym stanem? Nie ukrywam, że nie mam dobrych doświadczeń z mechanikami, więc na tyle ile jestem w stanie wolałabym sama pogrzebać (podstawowe umiejętności ). Niestety nie mam zupełnie pojęcia od czego zacząć… Heeelp 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelnext22 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zaczynamy 1- nie zapala wykręć świece oceń iskra jest ? Wetknij drugą świece do fajki jak nie pali iskra jest ? - paliwo jest ? Kreciłeś nie zapalił = czuć widać zalaną świece. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_Z Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 A ja jestem ciekaw czy wogóle paliwo dochodzi. Może się jakiś wężyk albo coś zagiął. Było ciepło to tym bardziej robił się miękki. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Jak długo stał to pewnie wytrącił sie syf w paliwie . Jak napisali sprawdzić iskrę , jak jest szukać przyczyny w gaźnikach i zasilaniu paliwem . Nie wiem jakie jest dojście ale w więkrzości gaźników jest śruba do spuszczania syfu z komory pływakowej. Chyba że to wtrysk to nie pomogę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gos_ Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Dzięki za szybką reakcję 1. Świecę sprawdzę, choć była sprawdzana w lecie po tym jak już pojawiły się pierwsze problemy z odpalaniem i była w porządku. Ale nie wiem czy jest teraz iskra. 2. Moto zalany do pełna. 3. Wężyk też sprawdzę i dam znać. 4. Niestety nie ma gaźników, tylko wtrysk Edytowane 9 Grudnia 2015 przez gos_ (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelnext22 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Świece najlepiej zmień profilaktycznie . A że wtrysk to dobrze bo bezopsługowy jest Pompe słychać? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gos_ Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Pompe słychać. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer600 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Przyczyn nie odpalania na ciepłym i gaśnięciem podczas jazdy tak naprawdę może być mnóstwo, wadliwy akumulator, alternator, regulator napięcia, moduł zapłonowy, czujnik temperatury może świrować, świece bądź cewki/przewody zapłonowe, jakieś przebicie na kablach, być może jakiś przewód jest zaśniedziały bądź poluzowany i raz łapie a raz nie, lejące się wtryski, itp. Ale mimo wszystko zacząłbym od elektryki i sprawdzenia ładowania. pozdro. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gos_ Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 a więc: 1. Świeca sprawdzona. Iskra jest. Zalana nie była. Sprawdzałam na wszelki wypadek kilkukrotnie (przed odpaleniem, po odpaleniu i zgaśnięciu i po próbach odpalenia) Nie było żadnej różnicy 2. Akumulator i alternator ok. Szukam i sprawdzam dalej... Wczoraj odpalił od razu. Pochodził z 30-60 sekund i zgasł. Zauważyłam, że zanim zgasł wzrosły mu nagle obroty (na parę sekund). Później standardowo - kręcił, ale już nie odpalał. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelnext22 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Nie dostaje paliwa filtry ,wężyki kranik o ile jest do sprawdzenia . Pózniej ciśnienie paliwa w układzie zasilania nie wiem jak to w twoim modelu . A na koniec napięcie na kostce wtrysku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valberitys Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Mnie juz denerwują pompowtryskiwacze co chwile coś z nimi mam nie teges musze wreszecie wymienić na nowe. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.