Fredos Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Cześć, zastanawiam się nad zakupem nowego moto. Zrobiłem 1,2k km na torze sv650n i chiałbym spóbować czegoś z bardziej sportową pozycja za sterami. Myślałem nad Kawą zxr 400 lub cbrf4/f4i sport. Muszę się jeszcze wiele nauczyc jeżeli chodzi o torowanie dlatego szukam czegoś co nie będzie mnie ograniczać. Macie jakieś pomysły ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 5 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Hmmm troche porównanie zupełnie innych motocykli. CBR F4/i do zxr 400 to przepaść. Uwierz ale po 1.2k km to raczej nie będziesz jakoś wymiatał. Z drugiej strony kupic f4 i podejść z dystansem też może ogarniesz. Sam mam f4i jeszcze pojemnością 600ccm od 5 lat i do dziś czuje respekt przed nią. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 5 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 ZXR 400 lepsza na torowanie - sam taką chciałem kupić, ale przegapiłem okazję z Łodzi i jak się później okazało jest duży problem z częściami. Nie chodzi już o wizualne dodatki lecz czysto mechaniczne i nie jedna osoba mnie o tym uświadamiała, więc wybrałem CBR F4 na torowanie. 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwinto Opublikowano 6 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Cześć, zastanawiam się nad zakupem nowego moto. Zrobiłem 1,2k km na torze sv650n i chiałbym spóbować czegoś z bardziej sportową pozycja za sterami. Myślałem nad Kawą zxr 400 lub cbrf4/f4i sport. Muszę się jeszcze wiele nauczyc jeżeli chodzi o torowanie dlatego szukam czegoś co nie będzie mnie ograniczać. Macie jakieś pomysły ? Moto które teraz masz daje bardzo duże możliwości i można kręcić na nim naprawdę dobre czasy. Jeżeli jednak uważasz że Cię ogranicza to nie widzę sensu przesiadania się na zxr który jest słabszy, trudno o części, zdrowy egzemplarz, no i zawsze będą Cię klasyfikowali z silniejszą klasą 600. F-ka to chyba też nie do końca trafiony wybór jeśli zależy Ci na sportowym charakterze motocykla. Nie wiem jak jeździsz ale zdaje mi się że sv może Cię jeszcze wiele nauczyć. Ja dałbym jeszcze szanse svce w przyszłym sezonie, dozbierał monet i potem ewentualnie poszukał jakiegoś gixa/r6/600rr Podsumowując jeśli musiałbym wybierać, brałbym f4.... ale nie rób tego Edytowane 6 Listopada 2015 przez kwinto (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 7 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 sam mam f4 i jestem zadowolony z niej jak najbardziej, w miare wygodna jak na tej klasy motocykl moj znajomy kiedys powiedzial "a co Ci sie moze tutaj popsuc" ,dodal ze jedynie regulator napiecia a tak to honda to honda 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esquina Opublikowano 7 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Jeden kolega z forum (nie pamiętam jaki nick) całkiem niedawno chciał sprzedać r6 dłubaną pod tor. Może jeszcze aktualne. SV Cię w jaki sposób ogranicza? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredos Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Ogranicza to może jedynie zbyt miękkie przednie zawieszenie, ale to można poprawić (na pewno nie zbliżyłem się jeszcze do limitów sv). Chodziło mi bardziej o pozycję na moto, wyprostowana niewielki kąt ugięcia kolan poporostu chiałem spróbowac czeogoś bardziej sportowego. Sądzę jednak że nie jestem jeszcze gotowy na sprzęty typu r6/gsxr. A mniejsze pojemności sportowych moto są drogie i jest ich u na niewiele. Dlatego zainspirowany wypowiedzią kwinta coraz bardziej przychylam się żeby dać sv szanse przyszłym sezonie. Może ustawienie zawieszenia i podniesienie setów poprawi trochę sytuację. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 7 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Może ustawienie zawieszenia i podniesienie setów poprawi trochę sytuację. Nie może, a na pewno 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 9 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 MIałem Svkę tylko że Skę i długo nią śmigałem na torze... uwierz mi, że można na niej za***rdalać i to dość solidnie... najlepiej jak zrobisz w niej kilka modyfikacji które poprawią głównie miękkie zawieszenie oraz hamulce które są raczej spowalniaczami Jak coś to wal na pw do mnie to ci mogę powiedzieć co wypadałoby zrobić... zxr400 mega sprzęt na tor tylko jak się wywalisz to dostępność i cena części będzie cię męczyć...cbrki też fajne ... ale mówię Ci, Svka może cię jeszcze dużo nauczyć 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.