Skocz do zawartości

 

Zapraszamy do galerii zdjęć z Rozpoczęcia Sezonu Motocyklowego w Łodzi; - więcej informacji tutaj.

banner_galeria.png

Zxr 400 Lub Cbr F4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, zastanawiam się nad zakupem nowego moto. Zrobiłem 1,2k km na torze sv650n i chiałbym spóbować czegoś z bardziej sportową pozycja za sterami. Myślałem nad Kawą zxr 400 lub cbrf4/f4i sport. Muszę się jeszcze wiele nauczyc jeżeli chodzi o torowanie dlatego szukam czegoś co nie będzie mnie ograniczać. Macie jakieś pomysły ?

Opublikowano

Hmmm troche porównanie zupełnie innych motocykli. CBR F4/i do zxr 400 to przepaść. Uwierz ale po 1.2k km to raczej nie będziesz jakoś wymiatał. Z drugiej strony kupic f4 i podejść z dystansem też może ogarniesz. Sam mam f4i jeszcze pojemnością 600ccm od 5 lat i do dziś czuje respekt przed nią.

Opublikowano

ZXR 400 lepsza na torowanie - sam taką chciałem kupić, ale przegapiłem okazję z Łodzi i jak się później okazało jest duży problem z częściami. Nie chodzi już o wizualne dodatki lecz czysto mechaniczne i nie jedna osoba mnie o tym uświadamiała, więc wybrałem CBR F4 na torowanie.

Masylant – Marketing dla Motoryzacji
Tworzymy skuteczne kampanie dla branży motoryzacyjnej – od strategii po realizację.
📍 Cała Polska | 📧 biuro@masylant.pl | 🌐 www.masylant.pl
Opublikowano (edytowane)

Cześć, zastanawiam się nad zakupem nowego moto. Zrobiłem 1,2k km na torze sv650n i chiałbym spóbować czegoś z bardziej sportową pozycja za sterami. Myślałem nad Kawą zxr 400 lub cbrf4/f4i sport. Muszę się jeszcze wiele nauczyc jeżeli chodzi o torowanie dlatego szukam czegoś co nie będzie mnie ograniczać. Macie jakieś pomysły ?

Moto które teraz masz daje bardzo duże możliwości i można kręcić na nim naprawdę dobre czasy. Jeżeli  jednak uważasz że Cię ogranicza to nie widzę sensu przesiadania się na zxr który jest słabszy, trudno o części, zdrowy egzemplarz, no i zawsze będą Cię klasyfikowali z silniejszą klasą 600. F-ka to chyba też nie do końca trafiony wybór jeśli zależy Ci na sportowym charakterze motocykla. 

 

Nie wiem jak jeździsz ale zdaje mi się że sv może Cię jeszcze wiele nauczyć. Ja dałbym jeszcze szanse svce w przyszłym sezonie, dozbierał monet i potem ewentualnie poszukał jakiegoś gixa/r6/600rr :smile:

 

Podsumowując jeśli musiałbym wybierać, brałbym f4.... ale nie rób tego ;)

Edytowane przez kwinto (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

sam mam f4 i jestem zadowolony z niej jak najbardziej, w miare wygodna jak na tej klasy motocykl :smile: 

moj znajomy kiedys powiedzial "a co Ci sie moze tutaj popsuc" ,dodal ze jedynie regulator napiecia a tak to honda to honda :P

Opublikowano

Jeden kolega z forum (nie pamiętam jaki nick) całkiem niedawno chciał sprzedać r6 dłubaną pod tor. Może jeszcze aktualne. SV Cię w jaki sposób ogranicza?

Opublikowano

Ogranicza to może jedynie zbyt miękkie przednie zawieszenie, ale to można poprawić (na pewno nie zbliżyłem się jeszcze do limitów sv). Chodziło mi bardziej o pozycję na moto, wyprostowana niewielki kąt ugięcia kolan poporostu chiałem spróbowac czeogoś bardziej sportowego. Sądzę jednak że nie jestem jeszcze gotowy na sprzęty typu r6/gsxr. A mniejsze pojemności sportowych moto są drogie i jest ich u na niewiele. Dlatego zainspirowany wypowiedzią kwinta coraz bardziej przychylam się żeby dać sv szanse  przyszłym sezonie. Może ustawienie zawieszenia i podniesienie setów poprawi trochę sytuację.

Opublikowano

 

 

Może ustawienie zawieszenia i podniesienie setów poprawi trochę sytuację.

 

Nie może, a na pewno ;)

Masylant – Marketing dla Motoryzacji
Tworzymy skuteczne kampanie dla branży motoryzacyjnej – od strategii po realizację.
📍 Cała Polska | 📧 biuro@masylant.pl | 🌐 www.masylant.pl
Opublikowano

MIałem Svkę tylko że Skę i długo nią śmigałem na torze... uwierz mi, że można na niej za***rdalać i to dość solidnie... najlepiej jak zrobisz w niej kilka modyfikacji które poprawią głównie miękkie zawieszenie oraz hamulce które są raczej spowalniaczami :smile: Jak coś to wal na pw do mnie to ci mogę powiedzieć co wypadałoby zrobić... zxr400 mega sprzęt na tor tylko jak się wywalisz to dostępność i cena części będzie cię męczyć...cbrki też fajne ... ale mówię Ci, Svka może cię jeszcze dużo nauczyć :smile: 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...