Skocz do zawartości

Otwarcie Trasy W-Z


_elvis_

Rekomendowane odpowiedzi

Dziewiczy przejazd przez nowo otwartą trasę W-Z. Tunel niestety wydaje się być wygłuszony

 

 

Suchy: Przeniosłem post, bo o W-Z zaraz będzie dyskusja w 10 różnych wątkach..

Edytowane przez Suchy-wolk
filmik (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tunel w-z wczoraj przetestowany.

To co mi się w oczy rzuciło, to duża ilość kamer, do tego nakierowanych na tył jadących pojazdów.

Jak uruchomią system nadzoru, to grzecznie będziemy jeździć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo ze stringami na blachach :smile:))

"Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe,
ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 5 RPM na budziku i jak domniemam seryjny wydech, to cudów Panie nie zdziałasz  B)  

 

 

 

Niestety??! Chyba BARDZO DOBRZE... O_o

 

Popieram. Zabawa fajna, łututu w tunelu słychać i wystarczy. Dlaczego wszyscy wokół mieszkańcy czy pracownicy biurowców muszą nas słyszeć?

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łututu jak na parkingu pod iMaxem szkoda benzyny, silnika i manetki :biggrin: wiem, że tak jest lepiej i w ogóle powinniśmy sobie życia nie utrudniać jednak spodziewałem się lepszych doznań organoleptycznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wracając z trasy przejechałem tunelem i stwierdzam, że dźwięk fajnie się niesie. Dziobal gada, aż mury się trzęsą  :whistling: Niestety był tak duży ruch, wręcz korek w tunelu, że nie mogłem rozwinąć "skrzydeł".  :hihi: Co do wyglądu jest surowo i szaro... tak po Łódzku.

 

Ps.  Ubawiła mnie ilość motocyklistów testujących wydechy  :riding:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyliście - oprócz dźwięku - brak tablic opisujących poszczególne skrzyżowania? Skąd ma kierowca wiedzieć gdzie skręcić? Dodadzą je później, tak jak elektroniczne tablice z rozkładami tramwajów na "przesiadkowie" czyli nowym przystanku przed Centralem?

KONTO PRZYGOTOWANE DO SKASOWANIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do wyglądu jest surowo i szaro...  tak po Łódzku 

Na wiosnę będą w nim drzewka owocowe, klomby i rabatki ze storczykami. :biggrin:  Powiem Ci że jak widziałem kilka tuneli w europie tak ten jest bardzo ładny, nowy... czysty... zresztą co to za "tunel", to jest kilkaset metrów przejazdu podziemnego, co nie zmienia faktu że rzeczywiście dźwięk KTM'ów brzmi w nich wyjątkowo soczyście.  :decayed: Również dzisiaj sprawdzone ...kilka razy dla pewności :biggrin:   :moto:

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również byłem ,że tak powiem ostro jest z dźwiękiem naszych sprzętów :smile:.chciał em z komina pryknąć,ale bałem się że ktoś na górze na przystanku zawału dostanie hehehehe

Edytowane przez sebol (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały OT: znam świetny tunel, kilkadziesiąt kilometrów od Łodzi, nigdzie indziej nie słyszałem żeby tak pięknie dudniło :biggrin: Do tego fajna traska na 2-3h. Ktoś chętny na przejażdżkę w najbliższą niedzielę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 0:50 (z filmika autora wątku) z prawej wlot będzie przyblokowywał mocno prawy pas

ok 1:15, to samo tylko w drugą stronę wyjazd za krótki, kierowcy zwykle zwalnaiają przed zmianą pasa więc prawy będzie non stop przytkany,

gratulacje, wyszła jednopasmówka (poprzednio były 4 w jedną stronę i zielona fala od Kilińskiego do Wólczańskiej)

 

jako mieszkaniec południowo-wschodniej części Łodzi widze jeszcze jedno udogodnienie: zabranie pasa na Niciarnianej w stronę centrum, będzie się rano korkowała do ronda Inwalidów

nie wiecie czy sa jakieś widoki na przeprawę przez tory w rejonie Widzewa ? powrót do domu przez Mileszki i stanie w korku na zamkniętym przejździe to już od wielu lat standard (niedługo trzeba będzie jeździć przez Koluszki bo tam jest pierwszy po Kopcińskiego wiadukt)

Edytowane przez Arpe (wyświetl historię edycji)

Lepiej na bitumice niż w botanice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

zresztą co to za "tunel", to jest kilkaset metrów przejazdu podziemnego

"Prawie" jak w Oslo. :decayed:

"Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

zresztą co to za "tunel", to jest kilkaset metrów przejazdu podziemnego

 

Tu leży pies pogrzebany. Gdyby projekt przekroczył 250m, wówczas musiałby mieć bogatszą (czytaj: sporo droższą) infrastrukturę - szlabany, możliwość zamknięcia ruchu, chyba również pasy do zawracania i jeszcze kilka rzeczy. Wynika to wprost z krajowych przepisów odnośnie warunków jakie powinny spełniać poszczególne rodzaje dróg w Polsce. Daleki jestem od bronienia władz ale warto za każdym razem poczytać trochę i zorientować się czy przypadkiem pismaki nie bredzą bez sensu - w dniu otwarcia WZtki czytałem, że przedłużenie owego wykopu wcale nie byłoby dużo droższe. Napisał to jakiś "yntelygent" który pewnie nawet nie wie o istnieniu "magicznej" bariery 250m o której wspomniałem.

KONTO PRZYGOTOWANE DO SKASOWANIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szlabany, możliwość zamknięcia ruchu,

to chyba nie problem ?

 

 

chyba również pasy do zawracania

chyba, czy na pewno, bo jechałem paroma tunalemi po kilka kilometrów i żadnego pasa do zawracania nie widziałerm

 

 

jeszcze kilka rzeczy.

ciekawe jakich, bo wkopanie się przed Kilińskiego to była podstawa,

teraz jest w połowie zrobione w połowie zj...ne, miał być tunel, a jest dziura w środku miasta z pięknymi betonowymi barierami,

na pewno tez nie pomoże ilość zlikwidowanych lewoskrętów, już słyszałem, że ludzie nie mogą skorzystać z WZ bo w rejonie do którego jadą nie mogą się z niej wydostać (np. Retkinia - Dowborczyków)

no i mieszkańcy Olechowa dziękują za likwidację 98 :smile:

w Radiu Łódź dziennikarze byli zdziwinie, ze Łódź zakorkowana, ale pn-pd, to biedacy zapomnieli że bus pasy ją zakorkowali :smile:

to miasta sie korkują najpierw z braku obwodnic a później z braku tuneli...

 

na plus: synchronizacja świateł na Strykowaka-Palki-Rydza w stronę pd genialna ! ale cos za coś w stronę pn korki na pół miasta

Edytowane przez Arpe (wyświetl historię edycji)

Lepiej na bitumice niż w botanice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nasz "tunel" jest dziurawy tzn. nie ma części dachu ?

Tunel – budowla komunikacyjna w postaci długiego korytarza, podziemna lub podwodna, wykonana metodą odkrywkową lub drążenia, umiejscowiona pod przeszkodą.

Powiem szczerze, że się trochę rozczarowałem.

Wyobrażałem sobie to tak.

big-dig-de-boston-1.jpg

A7-cover-Hamburg1.jpg

motor.gif"Jadąc motocyklem ile się da, w ciągu 5 minut przeżywasz więcej niż inni przez całe życie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba nie problem ?

 

Problem? Czy ja gdzieś napisałem że to problem? Problemem są koszty i ograniczenie budżetowe.

Pozostałe rzeczy znajdziesz samodzielnie w odpowiednich rozporządzeniach (podpowiem: Dzienniki Ustaw).

 

Cała wrzawa wokół inwestycji toczy się o kilka lat za późno. Nie rozumiem jak można być zaskoczonym? Ten projekt w różnych wariantach przewijał się kilka lat po biurkach. Widać było kilkakrotnie wizualizacje w 99% zgodne z tym co mamy przed oczami. Ale to już taka natura ludzka - gdy zapadają decyzje, wybiera się projekt, organizuje konsultacje społeczne czy wręcz protesty, to ludzi to nie interesuje, a niektórych drażni. Za to gdy już oddadzą bubel (według innych: świetny produkt), wówczas następuje powszechne wylewanie z siebie żółci. Zupełnie jak we wszelkich, krajowych wyborach: frekwencja mizerna ale do kontestowania wyników zgłaszają się wszyscy :smile:

 

Nauczka z tej (i wielu innych inwestycji) jest prosta: działać należy PRZED, a nie PO. Teraz pozostaje jak najlepsze wykorzystanie istniejącej infrastruktury ze wszystkimi jej wadami i zaletami. Innego wyjścia nie ma. Chyba, że ktoś ma dużo wolnego czasu - zazdroszczę - na analizy "co by było gdyby".

Wszelkim osobom które mają chęć i zacięcie (chwała wam - szczerze to piszę) do walki o ładniejszą Łódź (czy inne miasta w Polsce) polecam bodajże najlepsze miejsce do takich dyskusji: http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=3969

 

Ja nie mam zamiaru się nad tym głębiej zastanawiać psując sobie wieczór - dopiero co wróciłem z R E W E L A C Y J N E J wycieczki motocyklowej w towarzystwie olśniewająco pięknej, polskiej jesieni. Goniłem się z liśćmi na bocznych drogach, wygrzewałem w promieniach słonecznych pośród pól i łąk, szukałem krętych dróg wśród lasów naszego województwa, spotkałem kilka osób na dwóch kółkach korzystających - jak ja - z niespodziewanego rozpogodzenia :biggrin:

Edytowane przez Zet (wyświetl historię edycji)

KONTO PRZYGOTOWANE DO SKASOWANIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem? Czy ja gdzieś napisałem że to problem? Problemem są koszty i ograniczenie budżetowe.

Pozostałe rzeczy znajdziesz samodzielnie w odpowiednich rozporządzeniach (podpowiem: Dzienniki Ustaw).

 

Cała wrzawa wokół inwestycji toczy się o kilka lat za późno. Nie rozumiem jak można być zaskoczonym? Ten projekt w różnych wariantach przewijał się kilka lat po biurkach. Widać było kilkakrotnie wizualizacje w 99% zgodne z tym co mamy przed oczami. Ale to już taka natura ludzka - gdy zapadają decyzje, wybiera się projekt, organizuje konsultacje społeczne czy wręcz protesty, to ludzi to nie interesuje, a niektórych drażni. Za to gdy już oddadzą bubel (według innych: świetny produkt), wówczas następuje powszechne wylewanie z siebie żółci. Zupełnie jak we wszelkich, krajowych wyborach: frekwencja mizerna ale do kontestowania wyników zgłaszają się wszyscy :smile:

 

Nauczka z tej (i wielu innych inwestycji) jest prosta: działać należy PRZED, a nie PO. Teraz pozostaje jak najlepsze wykorzystanie istniejącej infrastruktury ze wszystkimi jej wadami i zaletami. Innego wyjścia nie ma. Chyba, że ktoś ma dużo wolnego czasu - zazdroszczę - na analizy "co by było gdyby".

Wszelkim osobom które mają chęć i zacięcie (chwała wam - szczerze to piszę) do walki o ładniejszą Łódź (czy inne miasta w Polsce) polecam bodajże najlepsze miejsce do takich dyskusji: http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=3969

 

Ja nie mam zamiaru się nad tym głębiej zastanawiać psując sobie wieczór - dopiero co wróciłem z R E W E L A C Y J N E J wycieczki motocyklowej w towarzystwie olśniewająco pięknej, polskiej jesieni. Goniłem się z liśćmi na bocznych drogach, wygrzewałem w promieniach słonecznych pośród pól i łąk, szukałem krętych dróg wśród lasów naszego województwa, spotkałem kilka osób na dwóch kółkach korzystających - jak ja - z niespodziewanego rozpogodzenia :biggrin:

Wrzawa robi się z tego powodu że przedstawiany pomysł był deczko inny od finalnego efektu. W projektach które przedstawiano TUNEL miał mieć początek jadąc od Widzewa przed Kilińskiego. miał być tunelem nie wykopem.

Przypomnij mi tylko na jakiem etapie tunel na całości zmienił się w wykop? Niby podobnie a różnica kolosalna - wykop zabiera część przestrzeni pod możliwy ruch na powierzchni - a efekty? o 11:30 (a więc nie w godzinach szczytu) ruszyłem z Kościuszki, skręt w kierunku Piotrkowskiej, którą mijam na.... 5 zmianie świateł (jeden pas) odcinek Piotrkowska-Sienkiewicza - drobne 23 minuty.... nadal jeden pas na wprost. Nawet w najgorszych czasach przed remontem nigdy nie jechałem tego odcinka dłużej niż 20-25 minut. Dziś prawie 40....

Edytowane przez Mur67 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby projekt przekroczył 250m, wówczas musiałby mieć bogatszą (czytaj: sporo droższą) infrastrukturę - szlabany, możliwość zamknięcia ruchu, chyba również pasy do zawracania i jeszcze kilka rzeczy.

 

Szlabany służą do zamykania tuneli,dodatkowo o zamknięciu informuje sygnalizacja świetlna ew.dodatkowe tablice informacyjne.To raczej przy całym projekcie nie najdroższe rzeczy.Przy pasach do zawracania w tunelu poniosły Cię chyba wodze fantazji.Z dodatkowych rzeczy wymienił bym systemy wentylacji/oddymiania/odprowadzania spalin,systemy łączności(alarmowe),odpowiednio stopniowane oświetlenie (inne na wjeździe,wyjeździe i w głębi tunelu),tu pewnie drożej.

Nie ma co wspominać o kosztach drążenia takich tuneli.Napisałem co widziałem gdzie indziej i tyle.

W Łodzi nie ma tunelu,jest wykop.

 

Dlaczego nasz "tunel" jest dziurawy tzn. nie ma części dachu ?

 

Pewnie najtańsza wersja wentylacji. :decayed:

"Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejechałem się wczoraj, dla mnie porażka, co myślicie na nazwę "fosa" (zamiennie z "wykop") a tunel zostawiamy politykom ?

 

a pierwsze plany, przecieki czy "konsultacje społeczne" to pamiętam coś o prawdziwym tunelu od Wydawniczej do Włókniarzy, pod Marszałkami z odzyskaniem Palcu Zwycięstwa (powiększenie parku)...

Lepiej na bitumice niż w botanice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...