Skocz do zawartości

Kawasaki Zx7R Vs Yamaha R6


Lans

Rekomendowane odpowiedzi

nakedem da się lecieć powyżej 200 ale przez krótką chwilę - przelotowo w trasie dla mnie to maks 140-150 (dłuższy odcinek), najprzyjemniej ok 130km/h. Na pewno na sporcie jest bardziej komfortowo od tych 130 w górę. Pytanie, czy będziesz latał z takimi prędkościami przez dłuższy czas, czy tylko krótkie odcinki "od świateł do świateł"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już jest ten problem że ostateczną decyzję musisz podjąć sam bo ile ludzi tyle opinii i tylko będziesz miał namieszane w głowie o ile już nie masz ;) oglądaj przymierzaj się do kilku maszyn i dopiero podejmij własną decyzję :smile: powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nakedem da się lecieć powyżej 200 ale przez krótką chwilę - przelotowo w trasie dla mnie to maks 140-150 (dłuższy odcinek), najprzyjemniej ok 130km/h. Na pewno na sporcie jest bardziej komfortowo od tych 130 w górę. Pytanie, czy będziesz latał z takimi prędkościami przez dłuższy czas, czy tylko krótkie odcinki "od świateł do świateł"

O to mi wlasnie chodzi, takie same odczucia mam . Dlatego bardziej bede szukal jakiegos sporta . Mieszkam blisko autostrady, to mam gdzie polatac. Motocykl kupuje do jazdy dla przyjemnosci w wolnym czasie, nie bede go uzywal do ciaglej jazdy czy dojazdow do pracy. Mysle ze sportowy bedzie najlepszy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechalismy w ta niedziele na ten zamek olsztyn w czestochowie i bodajze kolega filet na fz6(z tego co pamieta) motocykl bez owiewek mowil ze on do 150 km/h maks i nic dziwnego. Byl lekki wiatr ale naprawde ja jada cbr f2 czulem roznice jak moglem sie schowac za owiewke. Fakt faktem ze nie czesto jezdze na trasy gdzie jedzie sie prawie 80km prosto ale zdarza sie. Wiec to juz musi byc Twoja indywidualna decyzja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie CBR 600RR - moto do wszystkiego, wygodna kanapa i dobre osiągiR6 - idealna dla niskich i lekkich ludzi, typowo sport, wypadająca dwójka (z czasem jak nie naprawisz i trójka) to już legenda i nie dotyczy jedynie modeli 99-00!ZX-7 - dla pokaźniejszego motocyklisty, sport ale moc mała w stosunku do masy, chyba najlepsze zawieszenie/ stabilność / przyczepność (można się kłócić z GSX-R)GSX-R 600 (tudzież 750) - najlepszy wybór wg mnie jako sport/turystyk, wada: cenaJa bym wybrał GSX-R tylko na sporta a do jazdy w dłuższe trasy + sport - CBR 600RR

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...