Matik Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Witam jakiś czas temu natknąłem się na ten model. Z danych technicznych można wywnioskować, że motocykl jest dość ciekawą i tańszą alternatywą dla Hayabusy. Motocykliści natomiast komentują już rożnie i jedni drugim zaprzeczają. Może ktoś z Was ma taki motocykl? Czekam na opinie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaDDoggY Opublikowano 30 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Dołączam się do pytania, może ktoś coś więcej powie o zawieszeniu tego motocykla naczytałem się i naoglądałem recenzji w internecie i jedni mówią że jak za te pieniądze jest ok a drudzy natomiast nie są zadowoleni. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Przyłączam się do pytania- może coś się zmieniło od 30.10.2015: Może ktoś z Was ma taki motocykl? 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matik Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Albo chociaż widział w akcji 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Ja kupiłem w 2012 nowy z wyprzedaży rocznik L0, zrobione aktualnie 20100 km. Jazda głównie turystyczna, choć niekoniecznie przepisowa Na razie wszystko jeszcze w oryginale (opony, łańcuch-nawet nie naciągany), tylko wymieniałem filtry i olej co 6 tys. Zawieszenie i pozycja turystyczne - nie zmieniałem twardości, oryginalne ustawienia mi pasują. Bak ok. 18l, starcza na 250-350 km Średnie spalanie mi wychodzi ok 6-6,5 l jeżdżąc do 150, przy prędkości przelotowej powyżej 2 doszedł do 8l Silnik zestrojony na niski moment (max przy 3800), max moc 98KM przy ok 8000, powyżej zblokowany. W praktyce to znaczy za na 6 jedziesz od 50-250 i na tym koniec, więcej mocy nie ma. Niestety podejrzewam że gdyby inaczej zestroili to byłaby zbyt duża konkurencja dla Hayki. Plusem tego zestrojenia jest ciąg od 1500, co przy spokojnej jeździe nie różni się od jazdy dieslem no i nie trzeba machać tak często biegami. Masa spora, taka jak Hayabusy, trochę ponad 250kg z płynami i absem. ABS bardzo przydatny, szczególnie że oryginalne opony są dosyć twarde, co wpływa mocno na przyczepność (nie mówiąc o mokrym asfalcie). Oczywiście wydech oryginalny wymieniony od razu na IXIOna z dbkilerem, zmieniona szyba na akcesoryjną z deflektorem (przydaje się powyżej 150) i podgrzewane manetki na chłodniejsze dni. Podsumowując to wszystko, jedyną rzeczą która mi brakuje to mocy by dobić do 3.0 (i to pewnie będzie jedyną przyczyną zmiany na busę) reszta jak najbardziej ok., taki szybki i wygodny turystyk. 4 Cytuj Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.