Skocz do zawartości

Suzuki Gsx 1250 Fa - Opinie


Matik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jakiś czas temu natknąłem się na ten model. Z danych technicznych można wywnioskować, że motocykl jest dość ciekawą i tańszą alternatywą dla Hayabusy. Motocykliści natomiast komentują już rożnie i jedni drugim zaprzeczają. Może ktoś z Was ma taki motocykl? Czekam na opinie :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do pytania, może ktoś coś więcej powie o zawieszeniu tego motocykla naczytałem się i naoglądałem recenzji w internecie i jedni mówią że jak za te pieniądze jest ok a drudzy natomiast nie są zadowoleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Przyłączam się do pytania- może coś się zmieniło od 30.10.2015:

Może ktoś z Was ma taki motocykl?

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w 2012 nowy z wyprzedaży rocznik L0, zrobione aktualnie 20100 km.

Jazda głównie turystyczna, choć niekoniecznie przepisowa :smile:

Na razie wszystko jeszcze w oryginale (opony, łańcuch-nawet nie naciągany), tylko wymieniałem filtry i olej co 6 tys.

Zawieszenie i pozycja turystyczne - nie zmieniałem twardości, oryginalne ustawienia mi pasują.

Bak ok. 18l, starcza na 250-350 km

Średnie spalanie mi wychodzi ok 6-6,5 l jeżdżąc do 150, przy prędkości przelotowej powyżej 2 doszedł do 8l

Silnik zestrojony na niski moment (max przy 3800), max moc 98KM przy ok 8000, powyżej zblokowany.

W praktyce to znaczy za na 6 jedziesz od 50-250 i na tym koniec, więcej mocy nie ma.

Niestety podejrzewam że gdyby inaczej zestroili to byłaby zbyt duża konkurencja dla Hayki.

Plusem tego zestrojenia jest ciąg od 1500, co przy spokojnej jeździe nie różni się od jazdy dieslem  :hihi:

no i nie trzeba machać tak często biegami.

Masa spora, taka jak Hayabusy, trochę ponad 250kg z płynami i absem. 

ABS bardzo przydatny, szczególnie że oryginalne opony są dosyć twarde,

co wpływa mocno na przyczepność (nie mówiąc o mokrym asfalcie).

Oczywiście wydech oryginalny wymieniony od razu na IXIOna z dbkilerem,

zmieniona szyba na akcesoryjną z deflektorem (przydaje się powyżej 150) i podgrzewane manetki na chłodniejsze dni.

 

Podsumowując to wszystko, jedyną rzeczą która mi brakuje to mocy by dobić do 3.0 (i to pewnie będzie jedyną przyczyną zmiany na busę)

reszta jak najbardziej ok., taki szybki i wygodny turystyk.

Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...