Darek_Lodz Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Mam taki problem z tylnym kołem. Podczas hamowania (jadąc na wprost) oboma hamulcami, gwałtownie ograniczając prędkość tylne koło dość mocno mi zygzakuje. To normalne czy coś może być nie tak ze sprzętem? Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez Darek_Lodz (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteklodz Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 za mocno tyłem hamujesz(uślizg), więcej przodu używaj 0 Cytuj Bus, bagażówka stała trasa Łódź-Paryż(F)-Łódź 663-231-860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) dla kierowcy puszki hamulec tylny to prawie jak tutaj przedni ale ok, chociaz tyle co wiem to kwestia techniki jazdy a nie samego moto. Ale juz niedlugo kurs A i mam nadzieje ze wyrobie sobie prawidlowe nawyki Choc faktycznie to zdarza sie w awaryjnych sytuacjach gdy musze zahamowac, najlepiej w miejscu dzieki za info Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez Darek_Lodz (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Xrv Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Nie licz na to że na kursie nauczą Cię dobrych nawyków. No chyba że trafisz na pasjonatów, którzy wkładają serce w swoją robotę Tego Ci zyczę. Tak naprawdę nauka trwa wieeeele lat Jeszcze co do blokowania tyłu. Technika tak, ale rodzaj opony ma też znaczenie. Jak wiadomo guma gumie nierówna Z którego roku masz moto? Bo jeśli z pierwszych lat, a guma jeszcze fabryczna to ma ona już co najmniej dekadę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 już troche w OT - dlatego chce się wybrac do Pabianic do szkoly Turbo, są na forum, zajmuja się jazdami na torach (itp, itd). Na 125 juz teraz przejeździłem więcej niż pojadę na kursie mając B, więc na samym kursie (mam taką nadzieję ) będe mógł zająć się już czymś fajniejszym i poprawianiem tego co robie źle moto z '03 a opona - fakt, już troche ma, ale wydaje mi się ze napewno kiedyś była wymieniana choc nie wiem kiedy, sam moto był od handlarza (teraz już wiem ze to był błąd ). nie wiem czy warto wymieniać ją teraz czy już po sezonie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floyd Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 moto z '03 a opona - fakt, już troche ma, ale wydaje mi się ze napewno kiedyś była wymieniana choc nie wiem kiedy, sam moto był od handlarza (teraz już wiem ze to był błąd ). nie wiem czy warto wymieniać ją teraz czy już po sezonie http://www.bfgoodrich.pl/pl/porady/Wszystko-o-oponach/Jak-odczytywac-oznaczenia-na-oponiesprawdź wiek, jak jest stara opona to może nie zachowywać się poprawnie, co parę lat należy ją wymienić nawet jak wygląda ok i ma jeszcze bieżnik w dobrym stanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Xrv Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Mał szczegół: Żeby Ci kiedy przód nie odjechał jak kupisz coś na tył i stwierdzisz że opona fajnie trzyma i zaczniesz ostrzej jeździć. Jak będziesz myślał nad kupnem, kup gumy na obydwa koła. Do tego tupu mmotocykla można kupić fajne gumy, za stosunkowo nieduże pieniądze 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta4512 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Ja w ogóle nie pamiętam, że mam tylny hamulec. przedni jest ten podstawowy w każdym moto. Tylny to jest tylko pomocniczy (mi służy tylko do ruszania pod górkę). Są różne szkoły jazdy i różne będziesz słyszał opinie (zawodowcy w wyścigach używają tylnego do wejścia w przechył w uślizgu ale oni to potrafią). Moim zdaniem powinieneś wyrobić sobie nawyk hamowania tylko przednim (tylny ewentualnie dodatkowo na hamowanie awaryjnie albo przy ruszaniu pod górkę). Niech się też inni wypowiedzą... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteklodz Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 w wiadrze tylny napewno nie jest jako pomocniczy, trzeba poznać moto w różnych warunkach, zasada używania P/T nie jest uniwersalna w czopku można się przejechać używać tylko przodu, tył ma ogromne znaczenie, w ciężkich skuterach też, generalnie długich maszynach, w krótkich sportach zapewne będzie odwrotnie i zasadniczy będzie przedni jeszcze dochodzi moment hamujący silnika, jak latałem drzetą to tyłu praktycznie wcale nie używałem, 2 biegi w dół i tył szedł bokiem(na asflacie, w offie tym bardziej) bez dotykania dźwigni 0 Cytuj Bus, bagażówka stała trasa Łódź-Paryż(F)-Łódź 663-231-860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.