Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash


Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Word Zbuduje Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy W Łodzi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#21 Spons78

Spons78
  • Dawca
  • 672 postów
  • Imię:Tomasz
  • Motocykl:Yamaha MT-07
  • Lokalizacja:Łódź (Widzew)
  • Karta FŁM:0204

Napisano 01 sierpień 2015 - 20:18

Tor w Łodzi bedzie trochę większy niż ten w Pszczółkach, ale niewiele - generalnie podobny. Co do opłat - cennika nie ma, ale z pewnością będziemy chcieli aby był on dostępny dla zmotoryzowanych. Bedzie oświetlenie, tak wiec bedzie mozna na nim pracować prawie całą dobę :) Dla mnie osobiście ważne jest to, aby ciagle ktoś na nim jeździł - i z tą myślą będziemy ustalać politykę cenową.
Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook...jmotocyklelodz/

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook...79016688918647

#22 SMmaciek

SMmaciek
  • Użytkownik
  • 472 postów
  • Imię:uuuuu

Napisano 01 sierpień 2015 - 20:48

Nocne torowanie, prawie jak Rossi w Katarze :P
  • Suchy-wolk i chylon lubią to

#23 fatcartman

fatcartman
  • Użytkownik
  • 88 postów
  • Imię:Piotrek
  • Motocykl:HONDA CBR 600, HONDA CB500X
  • Lokalizacja:Łódź Górna

Napisano 05 sierpień 2015 - 18:06

Ale super wiadomość... Będę tam spał chyba na tym torze :) Tak z ciekawości wiadomo na której działce ma to powstać bo już pewnie sprawa jest klepnięta skoro w przyszłym roku ma być otwarcie?  Tych działek obok Della nie zostało chyba zbyt wiele, a o ile się nie myle musi to być w miarę z dala od siedzib ludzkich :))


  • chylon lubi to

#24 Zet

Zet
  • Oczekujący
  • 107 postów
  • Imię:Konto Do Skasowania
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 05 sierpień 2015 - 19:54

a o ile się nie myle musi to być w miarę z dala od siedzib ludzkich

 

Masz rację ale sprawy według mnie potoczą się jak w przypadku toru w Poznaniu czy lotniska w Łodzi - najpierw powstaje generujący hałas obiekt, potem jakimś cudem ktoś kupi przylegające działki pod budownictwo mieszkaniowe, a jak już szczęśliwi nabywcy wprowadzą swoje rodziny na nowy metraż, to poniewczasie zorientują się, że mają głośnego sąsiada i zaczną się protesty, petycje, blokady, burza w mediach.... Ostatni przykład tego rodzaju wariactwa i niekonsekwencji mamy na Radogoszczu przy projektowanym dojeździe od Al. Włókniarzy w stronę powstającej w bólach S14.

 

Jak kupowali ziemię, to było wiadomo od dawna o projektowanej trasie (nawet ostry skręt Włókniarzy w tym miejscu daje do myślenia...) ale działka tania, potem się pomyśli. A teraz łażą pajace i zbierają podpisy aby ratować tereny zielone bo im pod płotami szosę zaplanowali. Ludzie są niereformowalni.

 

Oby w przypadku inwestycji WORDu było inaczej, obym się mylił.


  • Przemmo lubi to

KONTO PRZYGOTOWANE DO SKASOWANIA


#25 Mr.B

Mr.B
  • Użytkownik
  • 139 postów
  • Imię:Bogumił
  • Motocykl:K12S

Napisano 05 sierpień 2015 - 21:05

Pożyjemy zobaczymy.
Jak zbudują to się będziemy cieszyć, bo na razie to obiecanki cacanki a głupiemu stoi...

S14 to już sama premiera 3 razy obiecała i co?

A na zakończenie to się okaże, czy będzie czas dla nas, żebyśmy mogli pojeździć.
Jastrząb to obiekt prywatny, a za "państwowe" (w cudzysłowie, bo państwowe to znaczy nasze) to lepiej niech stoi puste, żeby się broń Boże nie zużyło...
  • Lusia lubi to

#26 Spons78

Spons78
  • Dawca
  • 672 postów
  • Imię:Tomasz
  • Motocykl:Yamaha MT-07
  • Lokalizacja:Łódź (Widzew)
  • Karta FŁM:0204

Napisano 06 sierpień 2015 - 11:50

Jak się coś buduje to po to aby właśnie się "zużywało". Inaczej to nie ma sensu :)


  • Aidekk i Przemmo lubią to
Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook...jmotocyklelodz/

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook...79016688918647

#27 Aidekk

Aidekk
  • Członek Stowarzyszenia
  • 3696 postów
  • Imię:Maciek
  • Motocykl:Hyosung GT650R
  • Lokalizacja:Łódź-RTK
  • Karta FŁM:0006

Napisano 06 sierpień 2015 - 13:02

Lepiej niech się zużywa niż stoi nieużywane jak obiekty olimpijskie w Grecji :)


  • Spons78 i Przemmo lubią to

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...


#28 Lusia

Lusia
  • Użytkownik
  • 413 postów
  • Imię:Marta
  • Motocykl:Yamaha WR250X - kucyk :D
  • Lokalizacja:Pabianice

Napisano 03 styczeń 2016 - 18:51

chciałam się zapytać czy ten tor rzeczywiście powstanie w połowie 2016 r. ? :) ktoś coś wie? :)



#29 Spons78

Spons78
  • Dawca
  • 672 postów
  • Imię:Tomasz
  • Motocykl:Yamaha MT-07
  • Lokalizacja:Łódź (Widzew)
  • Karta FŁM:0204

Napisano 03 styczeń 2016 - 20:50

Niestety w 2016 na torze, który planuje budować WORD Łódź nie pojeździmy. Wszystko przez przedłużające się rozmowy z właścicielem terenu. Ach te negocjacje...
Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook...jmotocyklelodz/

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook...79016688918647

#30 karwoj25

karwoj25
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Imię:Karol
  • Motocykl:przyjmę każdy
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 03 styczeń 2016 - 23:16

Bedzie wszystko na co będzie zapotrzebowanie. Klient najważniejszy :) A Ośrodek będzie prowadzony "po kosztach". Dla nas celem jest bezpieczeństwo. A że przy okazji bedzie duzo zabawy - 2 w 1 !!!

Dopiero teraz zobaczyłem ten wątek i coś napiszę. Wybacz Spons78, ale o bezpieczeństwie i prowadzeniu obiektu 'po kosztach' piszesz jako wicedyrektor WORDu, który jest nam tutaj wszystkim znany. Doskonale znamy te koszty, niektórzy poznali je nawet kila razy. Gdyby nie zmiany w ustawie o kierujących żadnego toru by nie było - więc gdzie tu dbałość o bezpieczeństwo? Zapotrzebowanie na pewno będzie, bo każdy będzie musiał odbyć kurs dodatkowy po uzyskaniu kat. B i wpłacić do kasy WORD 300zł. Dla WORDu to czysty zysk, nie da się zanotować straty bedąc monopolistą na rynku :) a nie, czekaj... Łódzki WORD zanotował 416 tys. zł straty :) jak wy to robicie? :)

WORD to instytucja patologiczna pod wieloma względami - a łódzki WORD, delikatnie mówiąc, najlepszy w kraju nie jest...


Użytkownik karwoj25 edytował ten post 03 styczeń 2016 - 23:17


#31 Spons78

Spons78
  • Dawca
  • 672 postów
  • Imię:Tomasz
  • Motocykl:Yamaha MT-07
  • Lokalizacja:Łódź (Widzew)
  • Karta FŁM:0204

Napisano 04 styczeń 2016 - 01:49

Karwoj25 - Tor, czyli m.in. Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy, może zbudować/prowadzić każdy. Także i Ty. Wystarczy mieć pomysł i pieniądze. Co do stanu finansowego WORD - starty za 2015 nie ma. Jest trochę pieniędzy na koncie aby kupić ziemię pod osrodek. Reszta - kredyt. W szkoleniach WORD nie jest monopolistą. A co do nowych, obowiązkowych - nie ma ich i przypuszczam ze nigdy nie będzie. Nie uważam, ze WORDy są patologiczne - choć rozumiem, ze każdy ma swoje zdanie i mogą być niezadowoleni ( szczególnie jak sie nie zdało egzaminu). Zreszta można zlikwidować Wordy, egzaminy może zdać każdy kto do nich podejdzie - nawet nie znając przepisów - tylko czy o to chodzi? Sam mam wiele uwag do instrukcji egzaminacyjnej, ale uwierz, ze w WORD Lodz jej nie pisaliśmy :) Udanego sezonu :)
  • chylon i PIT lubią to
Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook...jmotocyklelodz/

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook...79016688918647

#32 Lusia

Lusia
  • Użytkownik
  • 413 postów
  • Imię:Marta
  • Motocykl:Yamaha WR250X - kucyk :D
  • Lokalizacja:Pabianice

Napisano 04 styczeń 2016 - 15:57

może za 20 lat powstanie heh 


  • SMmaciek lubi to

#33 karwoj25

karwoj25
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Imię:Karol
  • Motocykl:przyjmę każdy
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 04 styczeń 2016 - 20:10

Tor, czyli m.in. Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy, może zbudować/prowadzić każdy. Także i Ty.

 

gdybym ja budował tor, zrobiłbym to dla pieniędzy. WORD robi to, bo musi, a Ty argumentujesz to troską o bezpieczeństwo na drogach.

W szkoleniach WORD nie jest monopolistą.

ale w egzaminowaniu jest i ten monopol miałem na myśli.

nie ma ich i przypuszczam ze nigdy nie będzie.

a ja przypuszczam, że będą od 2017 roku - inaczej budowa ODTJ zostałaby przerwana.

Nie uważam, ze WORDy są patologiczne

A co masz napisać jako wicedyrektor takiego przybytku? :blink: patologia polega na utrzymywaniu się z opłat za egzaminy - gdzie tu bezstronność? Zresztą NIK wystarczająco podsumował waszą pracę...

mogą być niezadowoleni ( szczególnie jak sie nie zdało egzaminu)

Egzaminy w WORDach zdawałem zawsze za pierwszym razem, a mimo to jestem szczególnie niezadowolony.

Zreszta można zlikwidować Wordy, egzaminy może zdać każdy kto do nich podejdzie - nawet nie znając przepisów - tylko czy o to chodzi? Sam mam wiele uwag do instrukcji egzaminacyjnej, ale uwierz, ze w WORD Lodz jej nie pisaliśmy

A może chodzi o to, żeby trochę popracować nad sposobem egzaminowania? Zgłaszać propozycje logicznych zmian, jak nie wy to kto? Instrukcje piszą ludzie, ludzie też mogą je zmieniać. Prościej powiedzieć/napisać: "to nie nasza wina". Dyrektor Kucharski zamiast narzekać na autoszkoły i wymyślać bzdury w stylu ceny minimalnej za kurs, mógłby zauważyć pewne związki przyczynowo skutkowe. Jeśli instrukcja przewiduje cofanie po łuku, to połowę kursu kandydat spędzi na placu, zamiast w ruchu drogowym. Później brakuje czasu na inne ważniejsze umiejętności, np. jazdę po drodze ekspresowej. To tylko jeden przykład. Inna sprawa, że coraz bardziej rygorystyczne egzaminowanie nie przekłada się na poprawę bezpieczeństwa.

 

Na szczęście to tylko moje zdanie. Życzę udanego sezonu i szybkiej budowy ODTJ :)



#34 Spons78

Spons78
  • Dawca
  • 672 postów
  • Imię:Tomasz
  • Motocykl:Yamaha MT-07
  • Lokalizacja:Łódź (Widzew)
  • Karta FŁM:0204

Napisano 04 styczeń 2016 - 21:08

karwoj25:

 

1. WORD nie musi, a chce budować ODTJ. Nie ma obowiązku budowy takiego ośrodka. Przy ODTJ nie ma żadnego monopolu, jest wolny rynek. Egzaminują - państwowi egzaminatorzy. I jedynie tu jest i raczej będzie monopol. Pisałem o trosce o bezpieczeństwo, ponieważ chciałbym aby motocykliści mogli wjechać na tor po kosztach. Będą także różne szkolenia, ale jako firma publiczna nie musimy mieć zysku. Od lat, wszelkie nadwyżki finansowe idą na działania poprawiające bezpieczeństwo (BRD), takie jak odblaski, lampki, zajęcia dla dzieciaków etc. To ok. 200 tys. PLN rocznie.

 

2. Czy szkolenia obowiązkowe będą w 2017? Może tak, może nie. Przy obecnej władzy nic nie jest pewne.

 

3. Egzaminy są bezstronne, poza tym każdy może złożyć skargę do Marszałka jak się nie zgadza z egzaminem. Jestem ciekaw czy czytałeś raport NIK (w całości), czy tylko opierasz się na gazetowych tekstach. Polecam lekturę raportu - przyznam, że uwagi NIK mają się nijak do tego co było opisywane w gazetach (!!!). Tym bardziej, że nie dotyczyły one WORD w Łodzi...

 

4.Podobnie jak Ty egzaminy zdawałem za pierwszym razem. A z racji pracy w łódzkim Ośrodku - ostatnio kat. A zdawałem w Koninie (teoria) i Skierniewicach (praktyka). Uwag nie miałem - a o samych egzaminach możemy wiele pogadać, ale nie w tym wątku :)

 

5. Co do zasad egzaminowania. Przekazujemy uwagi do Ministerstwa. Niektóre są przyjmowane, inne - nie. Co do jazdy "rękawem" - to podstawa. Tak samo jak ósemka dla motocyklisty. Ważne jest aby potrafić cofać, w tym po łuku, właściwie parkować itp. Sam kiedyś byłem "ofiarą" nowego kierowcy i musiałem lakierować cały bok... takie życie... Umiejętności jazdy po mieście sa najważniejsze i dziś prawie cały egz. na kat. B odbywa się w ruchu miejskim. Kiedy zdawałem egzamin w 1995 było zupełni inaczej - wszystkie manewry były na placu. A dziś co? jazda po łuku i górka... Proste. I niestety wiele osób oblewa w "rękawie" :( Jazdy po drogach ekspresowych raczej nie będzie, bo nie w każdym mieście taka droga jest, poza tym wówczas egzamin musiałby trwać ze 2 godziny, a to podwyższałoby koszty. Zupełnie niepotrzebnie. Poza tym jazda po prostej wielopasmowej jezdni to żadna sztuka. Ani samochodem, ani motocyklem.

 

Dla mnie ciekawym przeżyciem było skręcanie na lewoskrętach bez sygnalizacji kierunkowej na wielopasmówkach  na egzaminie na kat. A w Skierniewicach . Przejechałem szybko  - gorzej z egzaminatorem. Trzeba było poczekać :) Co miasto to ciekawe patenty na skrzyżowaniach. Pozdrawiam moto-kierowników ze Skierniewic.

 

Na koniec, mam nadzieję, że sezon 2016 będzie udany i bezpieczny. A szybkiej budowy ODTJ życzmy sobie wszyscy, ponieważ sam mam ochotę poćwiczyć :)


Użytkownik Spons78 edytował ten post 04 styczeń 2016 - 21:10

  • chylon lubi to
Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook...jmotocyklelodz/

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook...79016688918647

#35 PIT

PIT
  • Członek Stowarzyszenia
  • 984 postów
  • Imię:Piotrek
  • Motocykl:Kawasaki ZX10R
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 04 styczeń 2016 - 21:12

Karwoj25 moim zdaniem masz uzasadnione pretensje ale pod nie odpowiednim adresem. WORD jest jedynie częścią wykonawczą machiny egzaminacyjnej, takim narzędziem do "torturowania" ;) - żarcik.

 

Głównym sprawcą bałaganu jest ustawodawca, który nieumiejętnie manipulując przy przepisach tworzy inkubator dla absurdalnych sytuacji.

 

Tu jest ciekawy archiwalny 2013 artykuł o mechanizmie powstawania pytań:

http://wiadomosci.ga...cu__jawne_.html

 

Jest tam opis jak to ośrodki tworzące pytania ITS (Instytut Transportu Samochodowego) i PWPW (Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych) zaczęły je upraszczać po tym ja okazały się nie do przejścia przez Instruktorów WORD i ogólnie załamały zdawalność. Tak jakby zdający byli jakimś zespołem testowym, albo jakby parametrem założonym miała być zdawalność, a trudność pytań jest parametrem regulacyjnym. Nikt nie wspomina o bezpieczeństwie.

 

Moje ulubione pytanie to to o wymiary tablicy rejestracyjnej - no ja pier...le chyba po to żebym dla bezpieczeństwa wiedział co mi grozi jak oderwana wbije mi się w łeb. 

 

Takiego bałaganu narobiły nasze rządy w wielu aspektach szkolnictwa od podstawówek do uniwersytetów.

 

Nie śledzę tematu jakoś specjalnie ale z moich spostrzeżeń to jakoś tak to wygląda:

 

Naciski UE+statystyki wypadków > RP (posiedzenie "mędrców") > ++fotoradary i absurdalne zmiany egzaminów, bo na nic niema kasy (ale coś robimy, a oni za to zapłacą) > ITS/PWPW  wytwórnia fantasy > WORD (???) > kandydaci (WTF  !!!  -$)


  • Spons78 lubi to

#36 karwoj25

karwoj25
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Imię:Karol
  • Motocykl:przyjmę każdy
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 04 styczeń 2016 - 21:31

Karwoj25 moim zdaniem masz uzasadnione pretensje ale pod nie odpowiednim adresem. WORD jest jedynie częścią wykonawczą machiny egzaminacyjnej, takim narzędziem do "torturowania" ;) - żarcik.

Lepszego adresu niż wicedyrektor 'narzędzia' na forum nie mamy :)

Miałem się już tutaj nie udzielać, ale jednak coś jeszcze napiszę:

WORD nie musi, a chce budować ODTJ. Nie ma obowiązku budowy takiego ośrodka.
Jasne jest, że nikt nie przyszedł do Sz.P. Kucharskiego z nakazem budowy ODTJ. Ale jasne jest również, że gdyby nie planowana ustawa, takiej budowy w ogóle by nie było.

Jazdy po drogach ekspresowych raczej nie będzie, bo nie w każdym mieście taka droga jest, poza tym wówczas egzamin musiałby trwać ze 2 godziny, a to podwyższałoby koszty.
Miałem na myśli jazdę po ekspresówce w czasie  kursu, nie egzaminu.

jazda po prostej wielopasmowej jezdni to żadna sztuka.
z tym absolutnie zgodzić się nie mogę. Polacy w większości nie potrafią jeździć po tego typu drogach, mamy zajechania, jazdy pod prąd, źle wykonane zmiany pasa ruchu, kierowców z abonamentem na lewy pas i wypadki, często tragiczne. Ale to żadna sztuka :)

 

Moje 'uzasadnione pretensje' zaczęły się od próby uzasadnienia budowy ODTJ poprawą bezpieczeństwa. Mnie niestety nie przekonałeś, że tak jest naprawdę.



#37 PIT

PIT
  • Członek Stowarzyszenia
  • 984 postów
  • Imię:Piotrek
  • Motocykl:Kawasaki ZX10R
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 04 styczeń 2016 - 21:59

Czy przyczyna budowy ODTJ jest ważna, jeszcze jakiś rok temu pisaliśmy (nie chcę mi się szukać) o tym jak to zamyka się tory i co by tu zrobić aby stworzyć taki tor u nas.

Teraz koniunktura państwowa jest sprzyjająca i jest szansa że coś zbliżonego powstanie i o co tu kopię kruszyć.

 

Nie wiesz jak to jest w życiu : fotoradary są dla bezpieczeństwa, włączone światła są da bezpieczeństwa, ograniczenia prędkości, szykany na jezdniach i nawet opinia na temat wpływu na bezpieczeństwo motocyklistów na pasach MPK może się zmienić w zależności od tego kto pyta itd. itp.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to chyba tylko w przypadku prezerwatyw nie jest przereklamowane :biggrin: .

 

Nie zawsze można realizować coś wprost czasem trzeba to tak zrobić żeby szef myślał, że to jego genialny pomysł, a wszyscy na tym skorzystamy. 


  • Spons78 lubi to

#38 Spons78

Spons78
  • Dawca
  • 672 postów
  • Imię:Tomasz
  • Motocykl:Yamaha MT-07
  • Lokalizacja:Łódź (Widzew)
  • Karta FŁM:0204

Napisano 04 styczeń 2016 - 22:04

Każde szkolenie poprawia bezpieczeństwo. Każde. Niestety, ale "najciemniej jest pod latarnią" i najwięcej wypadków jest w miastach . W miastach można uczyć się jeździć na wielopasmówkach (zmiana pasa, stała prędkość). Jazda pod prąd na "S" lub "A" to brak czytania znaków (na egzaminach wszyscy się wkurzają gdy egzaminator chce sprawdzić czy czytamy znaki).

 

Era GPS też robi swoje. Znam takich, co bez nawigacji nie wrócą do domu (jazda po mieście)

 

Jako kierowcy popełniamy wiele błędów: jeździmy lewym pasem ( bo niby szybciej), gadamy przez komórkę, wysyłamy SMSy, jeździmy "na pamięc" (nie czytamy znaków). No i PRĘDKOŚĆ. A potem się dziwimy, że są wypadki... Często brakuje zdrowego rozsądku, przeszkolenia.

 

A co do motywów budowy ODTJ - nie jesteśmy firmą komercyjną, tak jak pisałem - zysków nie musi być. Naszym celem jest podnoszenie bezpieczeństwa. Ale wszystko kosztuje. Budowa takiego ośrodka to kilkanaście milionow złotych. Do tego dojdą instruktorzy, pracownicy techniczni, prąd etc. Wszystko kosztuje. Jak dla mnie może być bez opłat - pytanie kto za to zapłaci.


PIT, na Twoim miejscu to nie miałbym aż takiego zaufania do gumek :) Jak widać, reklama robi swoje. Oczywiście są bezpieczne, ale nie w 100% :) Dobrej zabawy!!!


  • PIT lubi to
Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook...jmotocyklelodz/

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook...79016688918647

#39 Kiełek

Kiełek
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • Imię:Tomek
  • Motocykl:CBR F4 ZXR 400 GAS GAS EC 250
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.

Napisano 12 kwiecień 2016 - 18:37

Dobre wieści, tor ma być otwarty w lipcu. Trzymam kciuki :)



#40 Spons78

Spons78
  • Dawca
  • 672 postów
  • Imię:Tomasz
  • Motocykl:Yamaha MT-07
  • Lokalizacja:Łódź (Widzew)
  • Karta FŁM:0204

Napisano 12 kwiecień 2016 - 20:34

Tor, który ma być w lipcu to inna inwestycja niż planował WORD Łódź. To tzw. "mały ODTJ" (przynajmniej tak wynika z przedstawionej wizualizacji. Sama inwestycja cieszy, ponieważ taka infrastruktura wpłynie pozytywnie na kształcenie. Trzymam kciuki!


Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook...jmotocyklelodz/

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook...79016688918647





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!