ogin Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Od roku jestem posiadaczem Hondy XBR500 z 1988r. Jest to wdzięczny charakterny jednocylindrowiec o pięknym brzmieniu. Niewysilony silnik pochodzi z dominatora, ale ma zmniejszoną pojemność do 500cc. Od końca zeszłego sezonu odpalany z kopa bo padł akumulator. Motocykl jest trochę nadgryziony zębem czasu, chociaż na zdjęciach tego nie widać. Leżał z każdej strony, ze mną też. Czasem coś się zepsuje, ale jak dotąd obyło się bez mechanika. Z uwagi na łatwą konstrukcję silnika i zamiłowanie do majstrowania, wszystko udało mi się naprawić samemu. Mam plan zrobić z niego coś w stylu caferacera, ale zostawię kierownicę taką jak jest, bo odpowiada mi pozycja i nie będzie plastikowego charakterystycznego zadupka, bo czasami jakiś plecak się przejedzie. Kupiłem już bak z suzuki gs 550 (drugie zdjęcie). Teraz jeżdżę, przeróbka czeka na pieniądze i koniec sezonu. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Czekam na efekty, dobra baza do modyfikowania! 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 zrób z niego cafe racera ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysztoFu Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Z takiego klasyka musi być cafe racer! To jedyny słuszny nurt którym trzeba się kierować planując jakieś modyfikacje 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czupryn Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Z tym zbiornikiem od Suzi o wiele lepiej wygląda. Zadupek jakiś ładny podpasujesz i będzie pięknie Powodzenia 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogin Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Z takiego klasyka musi być cafe racer! To jedyny słuszny nurt którym trzeba się kierować planując jakieś modyfikacje Właśnie to zdjęcie cafe racera Kondziora przekonało mnie ostatecznie do XBRki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfeti Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Pogratulować, wcale ten silnik nie taki inny Dominatory też były 500 ccm sam mam haha co do przeróbek szkoda, że nie Clubman. Powodzenie! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogin Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Prace w ślimaczym tempie ale idą do przodu. Jeśli chodzi o wygląd to mniej więcej tak zostanie. Jak będę miał pieniądze to wymienię tłumiki, nie widać na zdjęciu, ale te są w opłakanym stanie. Teraz muszę na poważnie zabrać się za silnik. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommyrenny Opublikowano 24 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) Moim zdaniem wywal osłonę łańcucha przedni błotnik obniż przód i utwardź go. Lusterka tez trochę psują klimat Bak malujesz czy oklejasz? Xbr mają potencjał ogólnie git majonez moim zdaniem ale pracy sporo jeszcze przed Tobą a sezon otwarty Jaki problem z silnikiem? Edytowane 24 Maja 2017 przez Tommyrenny (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogin Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Moim zdaniem wywal osłonę łańcucha przedni błotnik obniż przód i utwardź go. Lusterka tez trochę psują klimat Bak malujesz czy oklejasz? Xbr mają potencjał ogólnie git majonez moim zdaniem ale pracy sporo jeszcze przed Tobą a sezon otwarty Jaki problem z silnikiem? Dzięki za uwagi. Jestem jednak za praktycznymi rozwiązaniami. Jazda bez błotnika to dla mnie porażka. Z tego samego względu zrezygnowałem z kierownicy typu clip on, bo wyprostowana pozycja mi odpowiada. Siedzenie miałem niskie i ładniejsze, ale niewygodne (twardość, wysokość), więc skończyło się na karkołomnej przeróbce oryginału (przy okazji nauczyłem się szyć na maszynie). itd. Jest jeszcze kilka rzeczy do pomalowania i sprawdzenia. Świetna zabawa, wszystkim polecam, ale to mój jedyny motocykl i zdecydowanie za mało jeżdżę, bo ciągle coś jest rozgrzebane. Bak, czego nie widać, jest zeszlifowany do gołej blachy z lekkimi zaciekami rdzy i polakierowany bezbarwnym matem. Tak zostaje. Na wierzch pójdzie czarna klapka na korek. Może w weekend uda się obfotografować wszystko. Co do silnika to będę sprawdzał kompresje i robił próbę olejową. Zobaczymy co dalej, czasem gaśnie, bierze sporo oleju. Gaźnik i luzy ustawione prawidłowo. Filtry ok. Trochę cieknie z głowicy (jeszcze nie wiem dokładnie skąd), widać prowizorkę m.in. sylikon. Przynajmniej jedna śruba nie trzyma itd. Mam też przegwintowany otwór spustowy śruby oleju i większą śrubę bo przekręciłem gwint. Niestety nadal cieknie. Jakby ktoś pożyczył mi klucz dynamometryczny i manometr to będę dozgonnie wdzięczny! Edytowane 25 Maja 2017 przez ogin (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.