Krzysztofor Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Powitać!A więc tak, mój motorower jest z 1988 roku, posiada 891ccm wieczne serducho, które bierze się do roboty od niecałych ponad 2tyś. i bardzo ładnie ciągnie aż do czerwonego pola . Jest to bardzo wygodna machina na co dzień i bardzo długie wypady, chłodzony powietrzem i olejem napęd wałem. Jest na pół owiewce. od 0-100km/h ma ok 4,5s. tak jak mi się zdaje bo nie jeździłem ze stoperem v-max jaki wyciągnołem to 2 razy zamknięty budzik (240km/h), a w drodze na woodstock 2011 linka już odmówiła posłuszeństwa. Przebieg jest 117tyś. z groszami z czego ja zrobiłem około 10tyś. Moto nabyłem w Maju tego roku, a śmigam od czerwca, tak naprawde to mój pierwszy poważny motocykl, a ogólnie już 4 łącznie z motorowerkiem(50ccm,żeby nie mylić z Yamahą)Ma piękny klasyczny wygląd zbiorniczek paliwa mieści 22l z czego 5 to rezerwa, jak na te lata, pojemność i styl jazdy(korzystanie z pełnego pola obrotowego) w mieście pali 7,5l na setkę, a w trasie do 140 redukuje się do 4,2l. Nie wiem co dalej mam jeszcze opisać o Niej, ale chyba już wsjo.Crosóweczka (Drugie pędziło jak pisałem wcześniej)poj. 125ccmTyp dirt bike (na małych kołach) Brak tylnego chamulca w nodze bo kumpel zrobił wcześniej już HBkupiony ze względów na tyranie i pouczenia się jakiś podstaw do STUNTu, ale już chyba nie ta poj. :(małe zrywne daje dużo radości bo trza przynim więcej dłubać niż jeździć serducho odziwo sprawne ale już nie tylnie koło bo zębatka wybrała własne życie niż piasta :)kolorysty ogólnie czarny, ale nie już wszystkich plastików, a pozostała część (metalowa) przybiera z roku na rok coraz to ładniejsze barwy KTMowskie :PTo już chyba było by na tyle LwG!!! 0 Cytuj LwG!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adany_76 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 z opisu ciekawe moto a jakieś foty 0 Cytuj Na drodze spotykam się z masą nieodpowiedzialności,Wielu ludzi jeździ po wariacku, nie przestrzegają znaków,Ani ograniczeń prędkości, nie mają za grosz wyobraźni.Aż czasami ciężko ich wyprzedzić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofor Opublikowano 25 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 niemoge wstawić żadnej foty , a mam tylko Jedną , ale jak się uda to dołącze 0 Cytuj LwG!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Kurcze taki rocznik i przebieg, a mimo to motocykl potrafi dać wiele frajdy z jazdy zbiornik paliwa prawie jak mój, a spalanie identyczne - przynajmniej to w mieście :)podczas wrzucania fotek skorzystaj z opcji "Upload zdjęć". Pozdrawiam! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Przebieg taki, że moto jeszcze drugie tyle zrobi. Nieśmiertelny olejak. Nie myślałeś żeby przerobić na nakeda - wywalić owiewkę i dać okrągłą klasyczną lampę? Wg mnie robi się z tego cudowne, mega klasyczne moto (dodać tylko szeroką kierę). Dbaj, chuchaj, dmuchaj, poleruj, bo moto niedługo zacznie nabierać na wartości. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 W crossie masz silnik 139FMB? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofor Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 W crossie masz silnik 139FMB? Jeżeli chodzi o Crosa to nie wiem jaki mam silnik sorry , zakupiłem że się bawić Przebieg taki, że moto jeszcze drugie tyle zrobi. Nieśmiertelny olejak. Nie myślałeś żeby przerobić na nakeda - wywalić owiewkę i dać okrągłą klasyczną lampę? Wg mnie robi się z tego cudowne, mega klasyczne moto (dodać tylko szeroką kierę). Dbaj, chuchaj, dmuchaj, poleruj, bo moto niedługo zacznie nabierać na wartości. A jeżeli chodzi o Yamaszkę to wolę ją pozostawić w orginalnym stanie takim jakim jest A jak naked to tylko Hornet Piękno samo w sobie Klasyk niech pozostanie klasykiem bez zmian Też przez ten motocykl przekonałem się do szyby mniej pada i mniej wieje, a powyżej 140km/h nie trzeba sie wklejać w bak kolanami jak Przy naked bike'u Pozdro LwG!!! 0 Cytuj LwG!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.