Jump to content

GL1000 K3/Z


Recommended Posts

resenok

Szukam w Łodzi i okolicy właściciela GL1000 lub GL1100.

W moim garażu pojawił się Goldwing najprawdopodobniej z1979 roku ciężko stwierdzić bo jest nr ramy i silnika a nie ma VIN ( dopiero od 1981 roku wprowadzono to oznaczenie). Pierwsza rejestracja to 1981 rok ale od 1980 GL1000 został zastąpiony przez GL1100.

Plan jest aby „zrzucić” owiewki i był to klasyczny Naked

Dzisiaj

7117cb16b02bb0e411c63f469cf48a94.jpg

W przyszłości

bbc696e3bbf75b105f0955edd0ca7cd1.jpg

1714aa526874be9b27293c5884390db1.jpg

Pzd

Paweł

Link to post
Share on other sites
resenok

Demontaż rozpoczęty aby sprawdzić co trzeba dokupić aby zmienić go w klasycznego GL1000 Naked.
Tył odchudzony. Potrzebuje kierunkowskazy tył i chyba mocowanie lampy tył bo ta ma rurki jak w wersji LT a ja potrzebuje prosty uchwyt.
eff1a10ac8d167808e25243b72f782b9.jpg
Teraz przód. Tutaj jest gorzej uchwyt lampy i kierunków tzw forks ears no i lampę przód i kierunki.
cc894cf9aae8f6600eaf54bcf1cb1a26.jpg
Wszystko trzeba ciągnąć z USA w EU bieda .....

Jeżeli ktoś potrzebuje owiewki przód z lampa oraz mocowanie kufrów i kufry x3 tył to zapraszam na priv.

Link to post
Share on other sites
salat

Fajny klasyk, zamieszczaj zdjęcia z postępów będę kibicował. Powodzenia

Link to post
Share on other sites
resenok

Mam czas tylko w weekendy na zabawę z Gl1000 🥲. Prace powoli posuwają się do przodu ale cały czas trwa demontaż i odkrywanie niemieckich niespodzianek tamtejszych „mechaników”.
Muszę doprowadzić instalacje elektryczna do wersji fabrycznej. Dzisiaj zastanawiałem się po co był wyłącznik dodatkowy a przewody prowadziły gdzieś pod gaźnik.....
Gaźnik zdemontowany do czyszczenia ultradźwiękami i ew. wymiany dysz, zaworków iglicowych, uszczelek itd. W sumie to cztery gaźniki.... skręcone w jedna całość. Producent Japoński KEIHIN 769A i był montowany w rocznikach 1978. Pierwsza rejestracja była 1981 ciekawe co diagnosta wpisze w dacie produkcji VINu nie ma bo za wcześnie od 1981 był wprowadzony Szukałem szpeca od gaźników w Łodzi i nic generalnie nie ma specjalistycznego zakładu który się na tym zna ale namierzylem zakład koło Rzeszowa wiec tam pojedzie na odświeżenie gaźnik z polerowaniem widocznych elementów.
7668b0023af77c675554bf5daea6ae52.jpg
0711d0cc016235231d65d31ddcce7efe.jpg
Wyjąłem gaźnik i kombinuje o co chodzi z tymi kablami no i masakra czujnik od wentylatora chłodnicy padł (jest stale rozwarty czy jest 5 stopni czy 100 stopni) i nie załączał wentylatora wiec w DE zwierali obwód dodatkowym wyłącznikiem aby załączać wentylator a to winowajca ....54a8cf8603e439535cd4e374c0c050bc.jpg
Zdemontowałem błotniki do malowania na czarno bo taki kolor miały ale okazało się ze ktoś chromowane błotnik na czarno pomalował ...... znowu niespodzianka . Będą jednak chromowane skoro tak w oryginale było. Jeszcze nie wiem gdzie to będę robił .....
Plastiki z atrapy zbiornika paliwa (prawdziwy jest pod siedzeniem) oraz boczki idą do malowania wraz ze złotymi szparunkami jak w Oryginale wiec demontaż trwa i szukanie speców.
ce0d082b24ade6c456996bf8ab61a389.jpg

bdf27ead68c58b57b2aceadc6474af4a.jpg
2ed6d8d385ec67274044ea919be1504f.jpg

Czeka mnie jeszcze spojrzenie na uszczelkę pod głowica po lewej stronie bo widać zacieki z oleju i silikon czerwony ale pod głowica ..... następny zonk.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...