resenok 3 Posted February 14 Report Share Posted February 14 Szukam w Łodzi i okolicy właściciela GL1000 lub GL1100.W moim garażu pojawił się Goldwing najprawdopodobniej z1979 roku ciężko stwierdzić bo jest nr ramy i silnika a nie ma VIN ( dopiero od 1981 roku wprowadzono to oznaczenie). Pierwsza rejestracja to 1981 rok ale od 1980 GL1000 został zastąpiony przez GL1100.Plan jest aby „zrzucić” owiewki i był to klasyczny Naked DzisiajW przyszłości PzdPaweł 2 Quote Link to post Share on other sites
resenok 3 Posted February 15 Author Report Share Posted February 15 Demontaż rozpoczęty aby sprawdzić co trzeba dokupić aby zmienić go w klasycznego GL1000 Naked.Tył odchudzony. Potrzebuje kierunkowskazy tył i chyba mocowanie lampy tył bo ta ma rurki jak w wersji LT a ja potrzebuje prosty uchwyt.Teraz przód. Tutaj jest gorzej uchwyt lampy i kierunków tzw forks ears no i lampę przód i kierunki. Wszystko trzeba ciągnąć z USA w EU bieda .....Jeżeli ktoś potrzebuje owiewki przód z lampa oraz mocowanie kufrów i kufry x3 tył to zapraszam na priv. 0 Quote Link to post Share on other sites
salat 1401 Posted February 15 Report Share Posted February 15 Fajny klasyk, zamieszczaj zdjęcia z postępów będę kibicował. Powodzenia 1 Quote Link to post Share on other sites
resenok 3 Posted February 20 Author Report Share Posted February 20 Mam czas tylko w weekendy na zabawę z Gl1000 🥲. Prace powoli posuwają się do przodu ale cały czas trwa demontaż i odkrywanie niemieckich niespodzianek tamtejszych „mechaników”.Muszę doprowadzić instalacje elektryczna do wersji fabrycznej. Dzisiaj zastanawiałem się po co był wyłącznik dodatkowy a przewody prowadziły gdzieś pod gaźnik.....Gaźnik zdemontowany do czyszczenia ultradźwiękami i ew. wymiany dysz, zaworków iglicowych, uszczelek itd. W sumie to cztery gaźniki.... skręcone w jedna całość. Producent Japoński KEIHIN 769A i był montowany w rocznikach 1978. Pierwsza rejestracja była 1981 ciekawe co diagnosta wpisze w dacie produkcji VINu nie ma bo za wcześnie od 1981 był wprowadzony Szukałem szpeca od gaźników w Łodzi i nic generalnie nie ma specjalistycznego zakładu który się na tym zna ale namierzylem zakład koło Rzeszowa wiec tam pojedzie na odświeżenie gaźnik z polerowaniem widocznych elementów.Wyjąłem gaźnik i kombinuje o co chodzi z tymi kablami no i masakra czujnik od wentylatora chłodnicy padł (jest stale rozwarty czy jest 5 stopni czy 100 stopni) i nie załączał wentylatora wiec w DE zwierali obwód dodatkowym wyłącznikiem aby załączać wentylator a to winowajca ....Zdemontowałem błotniki do malowania na czarno bo taki kolor miały ale okazało się ze ktoś chromowane błotnik na czarno pomalował ...... znowu niespodzianka . Będą jednak chromowane skoro tak w oryginale było. Jeszcze nie wiem gdzie to będę robił ..... Plastiki z atrapy zbiornika paliwa (prawdziwy jest pod siedzeniem) oraz boczki idą do malowania wraz ze złotymi szparunkami jak w Oryginale wiec demontaż trwa i szukanie speców.Czeka mnie jeszcze spojrzenie na uszczelkę pod głowica po lewej stronie bo widać zacieki z oleju i silikon czerwony ale pod głowica ..... następny zonk. 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.