Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Matthewsmoto

Ducati Panigale V4S

Recommended Posts

Matthewsmoto

To ja tez wspomne o moim motocyklu. Przesiadka z nakeda na sporta! Motocykl, ktorego naturalnym srodowiskiem jest tor i tam czuje sie najlepiej. Nie bylo nim latwo na malym torze pojechac rownie szybko co Monsterem 1200R bo trzeba bylo zupelnie zmienic technike jazdy. Olbrzymia moc na malym torze na poczatku nie pomagala i setki okrazen dopiero mnie z nim tam oswoily. Zupelnie inaczej jest na duzym torze gdzie szybkie winkle z wejsciem w okolicach 200 kmh i wyjsciem sporo szybszym sa przyjazniejsze i pewniejsze niz Monsterem. Nie zaluje przesiadki ale wole go na torze niz w miescie w koncu do tego zostal stworzony.

20190716_162757.jpg

FB_IMG_1560885934205.jpg

20190722_193540.jpg

received_2175066942808884.jpeg

_EGC2350.JPG

FB_IMG_1555871305506.jpg

Edited by Matthewsmoto (see edit history)
  • Lubię to 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krzysiek rst1000
Dnia 29.07.2019 o 22:27, Matthewsmoto napisał:

Zupelnie inaczej jest na duzym torze gdzie szybkie winkle z wejsciem w okolicach 200 kmh i wyjsciem sporo szybszym sa przyjazniejsze i pewniejsze niz Monsterem. Nie zaluje przesiadki ale wole go na torze niz w miescie w koncu do tego zostal stworzony.

Pozycja jest zupełnie inna i stąd inne czasy. Monster to sprzęt na miasto, ... nie nadaje się na autostradę. Zresztą Monster ma zbyt mocny silnik jak na nakeda, trudno ją w pełni wykorzystać. Startujesz w klasie Superstock?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matthewsmoto
7 minut temu, Krzysiek rst1000 napisał:

Pozycja jest zupełnie inna i stąd inne czasy. Monster to sprzęt na miasto, ... nie nadaje się na autostradę. Zresztą Monster ma zbyt mocny silnik jak na nakeda, trudno ją w pełni wykorzystać. Startujesz w klasie Superstock?

Pozycja nie miala znaczenia, znaczenie ma moc. Monster jest zadziorny  ale duzo slabszy. W pelnym zlozeniu nie szedl mi tak slajdem jak Panigale. Dlatego trzeba Panigale na malym torze jak najkrocej jechac w zlozeniu i szybko prostowac motocykl pracujac mocniej cialem. Zmiana techniki i glownie nitki jazdy. Monster na miasto i maly tor byl rewelacyjny, na duzym torze ok ale nie do scigania sie. Panigale jest swietne tylko na torze a w miescie jest tylko umiarkowanie dobre. 

Edited by Matthewsmoto (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krzysiek rst1000
2 minuty temu, Matthewsmoto napisał:

Panigale jest swietne tylko na torze a w miescie jest tylko umiarkowanie dobre. 

hahahaha ... no chyba , że masz dłuuuugie ręce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matthewsmoto

To nie jest motocykl do miasta ale bez problemów czasami nim śmigam po ulicach no ale za wygodnie nie jest;) Silnik się męczy, d*pa boli i muszę przestawiac na miękki zawias. Za to po wjechaniu na tor:) zaczyna się dziać dobrze dopiero!

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matthewsmoto

Pierwszy rok z Panigale V4S dobiega konca. Wiekszosc przebiegu jezdzil na torach (pewnie z 80%).  Odpukac zadnych usterek poza mechanicznym uszkodzeniem pompy sprzegla (inny motocykl oparl sie podczas transportu o moj i uszkodzil klamke oraz pompe). Ducati i Liberty Motors Lodz spisalo sie rewelacyjnie i po 48 godzinach od zgloszenia nowa pompa byla juz zamontowana na motocyklu. ( po 6h juz byla na lotnisku w Mediolanie a pare godzin pozniej juz w Polsce). Brawo Liberty i Ducati! Brembo Stylema hamuje jak wsciekle ale klocki pozera w oczach- 3 klocki w tym roku wlasnie zalozone. O oponach nie wspominam;) Co do spalania to w miescie i ma malym torze pali ok 7-8 litrow na 100km. Na duzym torze robi sie wir w baku i na 2 dni jazdy musze miec ze soba ok 70-80 litrow paliwa. Wrazenia z jazdy, hmmm... No jedzie to to calkiem zwawo;) a w torowych winklach ten motocykl dopiero zyje!

FB_IMG_1563939121762.jpg

  • Lubię to 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dobromil1984

Wydawało mi się że w Yamasze R1 jest niewygodna pozycja ale w tym to chyba jesteś jeszcze będziej pochylony? Widziałem dziś taką maszynę jechała przez Zgierz i może to byłeś Ty? Fajne moto pozdrawiam i niech się dobrze sprawuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matthewsmoto

Wbrew pozorom jest wygodny, ma szeroko ustawiona kierownice na kliponach. To nie bylem ja w Zgierzu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lancet

Z zazdrością podziwiam i sprzęt i Ciebie!

Szerokości!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×