Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
FalconPablo

Wyświetlacz biegów GPT GI 1001 w FZ6 S2 z ABS

Recommended Posts

FalconPablo

Witam,

mam mianowicie następujący problem. Zamontowałem według instrukcji wyświetlacz biegów do mojego FZ6, pomijając stopień upierdliwości to po zaprogramowaniu teoretycznie wszystko działa. Luz pokazuje się jedynie w momencie kiedy prędkość jest zerowa. Niby drobiazg ale irytujący. Szybkie zbijanie biegów z przegazówką powoduje, że zaczyna się losowanie biegu do wyświetlenia. Po takim zbiciu pokazało mi że jestem na luzie jakimś cudem, a miałem wbitą 3. Dodatkowo wciśnięcie sprzęgła pokazuje biegi na zmianę np. z 2 na 4. Zastanawiam się, żeby może zaprogramować podczas jazdy.
Tu pojawia się moje pytanie czy na działanie tego wyświetlacza może mieć wpływ fakt ze mam:
- ABS,
- zaprogramowane na postoju,
- wpięte zgodnie z instrukcją (może inne miejsce jest lepsze)

Dodam tylko, że podczas programowania kontrolka ABS napierdziela bo widzi jakby tylne koło miało uślizg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marci1N

Mam ten sam wyświetlacz. Co prawda wskazuje prawidłowo i nie mam problemów jakich Ty opisujesz, no poza :

8 godzin temu, FalconPablo napisał:

Luz pokazuje się jedynie w momencie kiedy prędkość jest zerowa. 

to jego rozprogramowywanie się po 2min na luzie to już porażka....

Share this post


Link to post
Share on other sites
FalconPablo

A programowałeś tak jak jest w instrukcji? I moje pytanie czy masz ABS? Rozprogramywuje Ci się jak stoisz na luzie na światłach? Bo u mnie jeżeli o to chodzi to dobrze działa. Jak mam odpalony i stoi nawet ponad 2 minuty to wszystko jest ok. I jeszcze gdzieś wyczytałem, że programować trzeba na rozgrzanym silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marci1N

Tak, mam abs. 

Co do programowania to już nie pamiętam jak w instrukcji było... A opisz jak Ty programujesz? 

Nawet na odpalonym po 2 min na luzie traci pamięć, to samo jak włączę zapłon na dłużej niż 2 min

Edited by Marci1N (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
FalconPablo

Ja stawiam na centralną stopkę, włączam zapłon i pojawia się migające "P". Po odpaleniu pojawia się migająca "1" i wbijam bieg, puszczam sprzęgło i trzymam obroty na ok. 2/3 tyś do momentu kiedy pojawi się kolejny bieg. Procedurę powtarzam do 6 biegu. Jak pojawia się migająca "7" to wciskam sprzęgło i wyłączam moto. Tak mówi instrukcja. Jak ponownie odpalam to pojawia się "8" i dopiero później "-". Mnie na odpalonym nigdy nie zresetował się, choć jeżdżę z nim krótko, ale sprawdzę to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marci1N

Czyli programuje tak samo. 

To teraz weź włącz zapłon i odczekaj te 2-3 min, z "-" zrobi się "P"  I trzeba programować ponownie 😕

Share this post


Link to post
Share on other sites
FalconPablo

No na zapłonie się resetuje ale na odpalonym i na neutralnym już nie. Sprawdzę to jeszcze ale tak mi się wydaje że tak jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FalconPablo

Dziś po pracy zaprogramuje jeszcze raz i sprawdzę czy się resetuje na odpalonym. Jak dla mnie w tych wskaźnikach brakuje dodatkowego przewodu do podłączenia pod kontrolkę luzu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FalconPablo

Sprawdziłem wczoraj po pracy i na odpalonym mi się nie resetuje, ale niestety przy szybkim zbijaniu biegów z przegazówką to gubi się w biegach. Pokazywał mi że mam zapiętą 3 jak dojeżdzałem do świateł a miałem już luz. Na luzie w sumie się toczyłem jakieś 10m. Robiąc przegazówkę to niestety ale wariuje totalnie. Zbijam z 4 na 3 a on mi pokazuje 6. Jadąc turystycznie i nie robiąc przegazówki to radzi sobie dobrze. Widzi wszystkie biegi i nie gubi nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marci1N

A powiedz jeszcze gdzie się wpiąłeś przewodami w wiązkę?  Lutowałes czy miałeś gotową kostkę? 

Bo ja wlutowałem się w wiązkę licznika. 

Najbardziej mnie boli to gubienie pamięci po tych 2 min, stojąc gdzieś w kolejce lub chcąc zostawić moto odpalone robi się problem 

Share this post


Link to post
Share on other sites
FalconPablo

Wszystkie przewody lutowałem. Zasilanie wzięte z kostki liczników czyli
czarny - masa,
czerwono-biały - zasilanie,
a sygnałowe z ECU ciągnąłem.
A jak programujesz to po odpaleniu pokazuje się "1" żeby zaprogramować?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marci1N

Chyba nie... Miga P jak odpale, ruszam i dopiero pokazuje się 1. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×