leniuchmichał Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Ktoś coś gdzieś poleci. Mam do regeneracji tylny amortyzator w Thundercat . Poprzedni właściciel nie używał śrub do regulacji nastawów i wszystko się pozapiekało. Znalazłem już kilka firm ale może ktoś ma coś sprawdzonego ? 0 Cytuj SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Na początku możesz poszukać, czy nie ma młodszego zamiennika do twojego amora. W moim przypadku zamiast reanimować trupa z 99', taniej wyszło kupić trzy letni orginalny amor z fz6r który pasował bez żadnych przeróbek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 http://amracing.pl/serwis-291/ Ja u nich robiłem widelec w V Maxie i na razie jest ok, coprawda zrobiłem dopiero 5kkm. Zrobili na czas za normalne pieniądze. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leniuchmichał Opublikowano 24 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 @Wladca-Swiata Dzięki za info, na chwile obecną znalazłem używkę, niestety mój obecny amortyzator jest totalnym złomem. Wszystkie regulacje zapieczone, membrana od pojemnika ciśnieniowego dziurawa nie ma czego regenerować. Ale jest dawca do rozbiórki do zabawy i nauki - jak w dzieciństwie rozebrać i może uda się złożyć Zobaczę ta używkę sprzedawca zapewnia, że będę zadowolony . Kasa nie była tez zabójcza, dam znać jak przyjdzie czy nadaje się do jazdy czy wysłałem go na regeneracje Może wstawie mała relację z rozbiórki, żeby kilka osób zobaczyło co się kryje w ich amortyzatorach i jak działają 0 Cytuj SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 24 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 1 minutę temu, leniuchmichał napisał: Ale jest dawca do rozbiórki do zabawy i nauki - jak w dzieciństwie rozebrać i może uda się złożyć Może wstawie mała relację z rozbiórki, żeby kilka osób zobaczyło co się kryje w ich amortyzatorach i jak działają Stare amorki mają banalną konstrukcję... miałem już przyjemność zabawy z nimi. Trzeba robić to delikatnie, nic na siłę i czasami potrzeba dorobić sobie odpowiednie narzędzie aby nie dłubać śrubokrętem A tak to, wszystko na spokojnie i z wyczuciem. Najgorsza sprawa jest przy odpowietrzeniu... aby nie było pęcherzyka powietrza, w tyle jeden mały bąbelek potrafi bardzo dużo namieszać. Moim zdaniem jak tylko go dostaniesz to od razu na stół i do serwisu. Każdy tylny amor po 4/5 latach użytkowania nadaje się na serwis. Pracuje w dużo większych temperaturach i z dużo większym obciążeniem... ale mało się tego robi bo dostęp jest beznadziejny i nie każdy chce się to bawić 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leniuchmichał Opublikowano 24 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 10 minut temu, rooland napisał: Stare amorki mają banalną konstrukcję... miałem już przyjemność zabawy z nimi. Trzeba robić to delikatnie, nic na siłę i czasami potrzeba dorobić sobie odpowiednie narzędzie aby nie dłubać śrubokrętem A tak to, wszystko na spokojnie i z wyczuciem. Najgorsza sprawa jest przy odpowietrzeniu... aby nie było pęcherzyka powietrza, w tyle jeden mały bąbelek potrafi bardzo dużo namieszać. Moim zdaniem jak tylko go dostaniesz to od razu na stół i do serwisu. Każdy tylny amor po 4/5 latach użytkowania nadaje się na serwis. Pracuje w dużo większych temperaturach i z dużo większym obciążeniem... ale mało się tego robi bo dostęp jest beznadziejny i nie każdy chce się to bawić Zobaczymy co przyjdzie, dam znać . Ale jestem zdecydowany na regenerację u specjalistów. A starym się pobawię 0 Cytuj SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 24 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) No to masz 3 które mogę polecić : BFG suspension (do tego też sam kiedyś wysłałem) i LTD34. Jedni i drudzy są mega polecani, mają odpowiedni sprzęt i ogarniają sportowe, turystyczne maszynki. (minus taki że musisz wysłać do nich - ale tak czy siak polecam). Koło Rzgowa masz AMracing - goście robią maszyny w błoto i z tego kręgu są polecani, nie wiem jakim sprzętem dysponują co do szosówek.. ale plus taki że są na miejscu i może ugadasz się z nimi żeby zawias chociaż troszkę ustawili pod Ciebie. Edytowane 24 Października 2017 przez rooland (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leniuchmichał Opublikowano 30 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Tylny amorek przyszedł, szału nie ma ale nie jest źle Wsadziłem go do moto nastawy wszystkie działają - jest zauważalna różnica przy zmianie ustawień. Więc w najbliższym czasie leci do regeneracji czytać po pensji Teraz biorę się za przód 1 Cytuj SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTORWINGS Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Zdecydowanie polecamy BFG Suspension. Wszystkie amory centralne/tylnie nasze własne i z naszego serwisu są obecnie robione u nich - zawsze były bardzo dobrze zserwisowane. Tylko najlepiej jak możesz zimą, bo oni obłożenie mają spore i czasem trzeba trochę dłużej poczekać. 2 Cytuj Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.