Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
matthewspl

Trudny Wybor Ducati Monster 1200R, Ktm Super Duke 1290 R 2017, Aprilia Tuono Factory 1100R 2017

Polecane posty

matthewspl

Ktory sprawdzi sie lepiej w ucieraniu nosa sportom litrowym na torze, w terrorze na miescie miedzy autami, w spokojnej jezdzie po Kraju;), i na gorskich winklach:)? Rozpatruje Monstera 1200R, Ktm super duke 1290 R factory i Aprilie Tuono 1100Rr?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Najpierw utrzyj nosa 600ccm na torze a potem litrom :biggrin:

A serio to czytałem masę porównań tych nakedów i co kraj to obyczaj i każdy mówi coś innego.. BMW S1000R czy jakoś tak ponoć uciera nosa wszystkim powyższym (opinia, która jak mantra jest powtarzana w sieci).
Osobiście to ja bym bety nie kupił. Nie leży mi jej styl niemieckiej technologii pana panów. No nie wiem. Nie chciałbym nawet w promocji 50% (ewentualnie po to, żeby sprzedać).

Duka i Tuono trzeba przetestować, bo monsterem już jeździłeś :biggrin:  Jak gdzieś znajdziesz to daj znać też pojadę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Bmw nie rozpatruje, za duzo ich jezdzi na drodze i za bardzo pospolity! A wszystkie testy sa sponsorowane przez bmw moim zdaniem.

Edytowano przez matthewspl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Bmw nie rozpatruje, za duzo ich jezdzi na drodze i za bardzo pospolity! A wszystkie testy sa sponsorowane przez bmw moim zdaniem.

Świetnie się rozumiemy zatem.

Z tego co wiem to chłopaki ze Ścigacz.pl polecieli właśnie testować nowego dużego Duka więc niebawem pojawi się pewnie fajny artykuł o tym.

Co do Tuono to może być ciężko coś znaleźć w necie więcej jak o Ducati.. Zostaje macanko organoleptycznie w wawie pewnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

wyglada kozacko, heble te same co w Ducati moc wieksz cos ok 180km ale moment nizszy

Duke z wygladu najmniej mi sie podoba ale ma kompletnie wszystko za cene sporo mniejsza niz Ducat.

 

no bo tu jestem sercem i duchem a w jezdzie perfekcja pod kazdym wzgledem. Mocy nie brakuje, zawieszenie i heble epickie!

Edytowano przez matthewspl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek rst1000

No, trudny wybór. Same osiągi może są lepsze w innych sprzętach ale jakość odczuć w czasie jazdy, ... i to jest już subiektywne.

Spojrzyj tutaj: 

 

 

i tutaj:

 

 

:biggrin:  no i język przystępny, bo niemieckiego to ja ni h*ja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Chyba zawezi sie do dwoch czyli Monster i Tuono.Ale RSV4 odpada bo to juz typowy sport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Bo jeden motocykl to za mało. Ja potrzebuje sporta i nakeda i crossa, bo teraz nie mam na czym jeździć. Chociaż jak mam się znowu zaraz gdzieś połamać na corssie to nie wiem już sam.
Ale te power nakedy jak TUONO przemawiają już bardziej za mną. To już nie jest to co było 10 lat temu. Waga niska, dobra moc i trakcja. Ja bym wziął chyba jednak Tuono. Technologiczne jest lepsze od Ducati wydaje mi się. Kwestia ergonomii dlatego trzeba usiąść na nim i się przejechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Tuono ma kilka dodatków ( wersja factory), których nie ma Ducat w standardzie jak np QuiskShifter gora/dół, AWC, Launch Control itp i finalnie i tak będzie tańszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek rst1000

Tutaj jest niezła dziunia. Tulko gdzie to kupić?

 

flm_1481268322__augusta.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Przymierzałem się w tamtym sezonie już do MV Agusta Dragster RR ale ten motocykl jest filigranowy, malutki. Nie pasował mi... Można kupić  w Moto-Italia, Warszawa Puławska. Ale fakt robi wrażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
B3DNAR

Chciałbym mieć takie trudne wybory 😊

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

oj tam pomarzyć zawsze można

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Fajny opis Touono na revzilli:
 

 

I could easily see riders owning the Tuono to fulfill all their needs: commuting, track, twisties and longer journeys. If there is truly such a thing as an all-in-one performance bike, I would go out on a limb and say the Tuono is a top contender.

http://www.revzilla.com/common-tread/2016-aprilia-tuono-factory-first-ride-the-do-it-all-performance-bike?utm_source=youtube.com&utm_medium=annotation&utm_campaign=2016_Aprilia_Tuono_1100_Factory_First_Ride_Review&utm_content=7_35&utm_term=4hds17OyFck

 

Kup Monstera, bo mnie się podoba Tuono zdecydowanie bardziej :biggrin:
Albo kup Tuono i przejmę leasing na 2018 kiedy już mi się CBR znudzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FOTOTOM

KTM Duke 😃

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Raza mnie w nim odkryte zegary a nie ma oryginalnych dedykowanych do niego owiewek. Jest na ostatnim 3 miejscu u mnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Dokładnie, te zegary w duku.. myj to potem myjką ciśnieniową z owadów.

Nie wróżę długiego żywota temu TFT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Wlasnie kupiłem nowy "Motocykl" jest tam test Monstera 2017.

Zauważyli problemy z shimmy podczas ostrego przyspieszania tak jak my podczas testu Rki z Liberty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majk

Ja skłaniałbym się do Aprili TuonoV4, brzmi świetnie! Do tego przez chwilę sam się nad nią zastanawiałem, ale odłożyłem tą potrzebe na przyszłość :smile:

Edytowano przez Majk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Wlasnie kupiłem nowy "Motocykl" jest tam test Monstera 2017.

Zauważyli problemy z shimmy podczas ostrego przyspieszania tak jak my podczas testu Rki z Liberty.

ten nowy Monster 1200s nie ma amora skretu a ten ktory mielismy na test w Liberty byl zle ustawiony i opony zjechane tak mi sie wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majk

Jak poszedłem na jazdę testową na 1200r to już wyłączyli ten motocykl z jazdy, z opony wychodziły druty... Świetnie się przygotowali, szkoda. Chciałem objechać tą maszynę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Taaa pod tym wzgledem do dali ciala, na lysej oponie jezdzilem zupelnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majk

W zasadzie w sezonie chętnie bym pojeździł na tuono i superduke, może byc zachorował na te motocykle i przyszedłby czas na jakieś zmiany :smile:. Chociaż jeździłem na s1000r i to naprawdę świetny motocykl, również brałbym go pod uwagę. Heble, prowadzenie, przyjemność z jazdy na ogromny plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Nie mowie ze nie, to tez swietne moto. Ale za duzo ich jezdzi po swiecie. Szukam nietuzinkowego motocykla, ktorego nie ma na ulicach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×