Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash


Zdjęcie
- - - - -

Moto Turystyczno-Sportowe W Plastiku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#21 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 1246 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 08 listopad 2016 - 19:12

A czemu nie jakis ostry naked? haha:)
  • Piuriel lubi to

#22 Buziak

Buziak
  • Członek Stowarzyszenia
  • 400 postów
  • Imię:Szymon
  • Motocykl:Honda CBR XX 1100
  • Lokalizacja:Łódź- Olechów

Napisano 08 listopad 2016 - 19:32

Jeździłes tak zwana krowa że nie chcesz jej??

Kiedyś jak jeździłem banditem 600 to mówiłem sobie ze nie zmienię motocykla i będę jeździć tego typu "naked". Aż któregoś razu miałem przyjemności jeździc Iksem, czyli honda cbr1100 xx. Motocykl wspaniały na trasy dobry na tor. Sam nie jeździłem ale znam dużo osób co opony zamykają. Trasa Polska UK. Bez problemu. Pozycja dobra, kufry też można zamontować.

Sprzedam oponki motocyklowe Tył,  http://motocykle-lod...łode-roczniki/Info PW


#23 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 1246 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 08 listopad 2016 - 20:16

Darek jezdzi na torach wiec dla niego albo sport albo naked ze sportowym rodowodem. Sport jest mniej wygodny a mocny naked narobi szkod w glowach wlascicieli mocnych sportow na torze bardzo łatwo.
Bo jak juz turystyka to moim zdaniem musi byc prawdziwy globtroter typu Gs 1200, Multistrada, bmw Xr, Triumph Tiger, Africa itp

Użytkownik matthewspl edytował ten post 08 listopad 2016 - 20:16

  • Marttino lubi to

#24 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 321 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 08 listopad 2016 - 20:24

Bo jak juz turystyka to moim zdaniem musi byc prawdziwy globtroter typu Gs 1200, Multistrada, bmw Xr, Triumph Tiger, Africa itp

 

Nnnnooo nie wiem, naaaajładniejsza i najwygodniejsza jest RST 1000. To nie podlega dyskusji. hehehehe


  • matthewspl i Marttino lubią to

#25 Marttino

Marttino
  • Użytkownik
  • 349 postów
  • Imię:marcin
  • Motocykl:Triumph Tiger 955i
  • Lokalizacja:rokiciny

Napisano 08 listopad 2016 - 21:19

Triumph Tiger,

Tu się z tobą zgadzam

#26 Darek_Lodz

Darek_Lodz
  • Autor tematu
  • Dawca
  • 622 postów
  • Imię:Darek
  • Motocykl:Honda Varadero 125 / Suzuki GS 500
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 08 listopad 2016 - 22:02

Darek jeździ na torach wiec dla niego albo sport albo naked ze sportowym rodowodem

 

no własnie długo myślałem nad co chce, bo to ciężki wybór. Ale po każdym wyborze typu gsxf, vfr (mimo że już wielokrotnie byłem pewny tej decyzji) , czy inne podobne  myślę sobie - a co z torowaniem ? Nie chcę mieć dylematu więc z turystyka zmienię jednak na sporta :D 

 

a że GS500 sobie zostawię, to jeśli np. 636 okaże się beznadziejna na wyjazdy z mniejszym bagażem to będę miał 2 :D GS nadaje się się wyśmienicie, na trasę 160 jest bardzo wygodne i wystarczające, mieści się wszędzie jest lekki i niski, to mój moto więc wiem że da radę i gitara :) 

a później GSa wymienię już na typowego turystyka, Ale to plany na inną czasoprzestrzeń, narazie - przyszły sezon i sporcik :P a później się zobaczy. 

 

PS. Plastyky musza być :D chyba że jakiś motor typu za 3 koła, na jeden tor aby sprawdzić "jak zejść na kolano by nie skończyło się raną", jak w jednym z tematów :D nie byłoby szkoda ... za bardzo  :whistling:



#27 Buziak

Buziak
  • Członek Stowarzyszenia
  • 400 postów
  • Imię:Szymon
  • Motocykl:Honda CBR XX 1100
  • Lokalizacja:Łódź- Olechów

Napisano 08 listopad 2016 - 22:22

Jak chcesz tor to kup sobie motocykl torowy. Którego nie będzie Ci tak szkoda przy glebie. Bo chyba nie miałeś gleby na torze motocyklem którym jeździsz na co dzień. Ja osobiście własnym motocyklem nie wyjechałem puki co na tor bo mi go skoda. Ale już torowym jeździłem i wiem że mogę ryzykować bo szkoda będzie o wiele mniejsza gdyby co. Co do turystyki to sam musisz sobie odpowiedzieć na swoje potrzeby

Użytkownik Buziak edytował ten post 08 listopad 2016 - 22:23

Sprzedam oponki motocyklowe Tył,  http://motocykle-lod...łode-roczniki/Info PW


#28 Darek_Lodz

Darek_Lodz
  • Autor tematu
  • Dawca
  • 622 postów
  • Imię:Darek
  • Motocykl:Honda Varadero 125 / Suzuki GS 500
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 08 listopad 2016 - 22:36

miałem ... :P

 

choć fakt, nic poważnego, ale już nauczyłem się ograniczać, co nie zmienia faktu, ze na torze jest fajnie  :riding:

 

rawa - ok, można uczyć się na torze motocyklem X a po mieście jeździć Y. Ale wcześniej czy później i tak dorbze wyjechac tym swoim "prawdziwym" moto na tor. 


Użytkownik Darek_Lodz edytował ten post 08 listopad 2016 - 23:11


#29 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1719 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 09 listopad 2016 - 07:26

Sport jest mniej wygodny a mocny naked narobi szkod w glowach wlascicieli mocnych sportow na torze bardzo łatwo.

Ja to widzę, że będę faktycznie musiał Cię z błedu wyprowadzić w tym sezonie na torze ;)

Edit. Ze swojej strony muszę dodać jako użytkownik sporta, że faktycznie na dłuższą trasę to nogi bolą na takim, ale miałem okazję pojeździć chwilę dużym nakedem -Ducati Monster 1200r i przyznam bez bicia, że zagioł mnie.

Pomimo wagi lekko ponad 200kg to walił się w zakręty jak pojebany. Trzymał linie pięknie i tak na prawdę jedyny minus jaki znalazłem to taki, że nie mieściłem się w korku miedzy samochodami jak CBR no i powyżej 200 wiało już dosyć dobrze. Jednak przelot 150-160km\h był w naprawdę komfortowych warunkach.


Użytkownik Piuriel edytował ten post 09 listopad 2016 - 07:44

...You can be better than that..

#30 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 1246 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 09 listopad 2016 - 07:45

Kupowanie motocykla specjalnie na tor ma sens jak sie jezdzi tam przynajmniej raz w tygodniu a jak robi sie to kilka razy w roku to szkoda pieniedzy.

#31 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 321 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 09 listopad 2016 - 08:28

no własnie długo myślałem nad co chce, bo to ciężki wybór. Ale po każdym wyborze typu gsxf, vfr (mimo że już wielokrotnie byłem pewny tej decyzji) , czy inne podobne myślę sobie - a co z torowaniem ?

 

Ty masz ciężki wybór????, a co ma powiedzieć boski Valentino. Co trochę Go ktoś objeżdża i to jeszcze ??????? ... dziewczyny.

 

flm_1478084582__rossi.jpg

 

hehehehehe

 

Dla mnie,  sprawa jest prosta, jak weźmiesz plastik to będzie mniejsza zwrotność, bo to sprzęt na autostradę. A w silnikach są dwa typy: te co mają silnik V2 i reszta. I jedne i drugie dobre ale doznania tylko na na dużym V2. V4 jest już delikatniejszy w hamowaniu silnikiem i chociaż bardziej wydajny to doznań takich jak w V2 nie oczekuj. Nie wszystko to, co najnowsze jest najlepsze.



#32 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1719 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 09 listopad 2016 - 08:51

Dla mnie, sprawa jest prosta, jak weźmiesz plastik to będzie mniejsza zwrotność, bo to sprzęt na autostradę.


Wat8.jpg?1315930535


Użytkownik Piuriel edytował ten post 09 listopad 2016 - 09:05

...You can be better than that..

#33 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 321 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 09 listopad 2016 - 12:21

Dobra, dobra, poddaję się. CBR'ka tak samo zwrotna jak naked Ducati.



#34 Darek_Lodz

Darek_Lodz
  • Autor tematu
  • Dawca
  • 622 postów
  • Imię:Darek
  • Motocykl:Honda Varadero 125 / Suzuki GS 500
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 11 grudzień 2016 - 21:35

Po wielu namysłach prawdopodobnie postawię na CBR F4i  :biggrin:


Użytkownik Darek_Lodz edytował ten post 11 grudzień 2016 - 21:35


#35 Pajmon

Pajmon
  • Użytkownik
  • 43 postów
  • Imię:Grzegorz
  • Motocykl:Honda VFR 800-VTEC
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 11 grudzień 2016 - 22:29

O proszę czyli jednak....tak jak rozmawialiśmy.
Sprawdzałeś organoleptycznie czy Ci pasuje? :)

#36 Darek_Lodz

Darek_Lodz
  • Autor tematu
  • Dawca
  • 622 postów
  • Imię:Darek
  • Motocykl:Honda Varadero 125 / Suzuki GS 500
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 11 grudzień 2016 - 22:40

nie ma wyboru :D

 

ale o nim już często myślałem, a wg. specyfiakcji dość niski (wyższy od GSa, ale ... wyboru mam dośc mało :D



#37 Sztajero88

Sztajero88
  • Dawca
  • 43 postów
  • Imię:Maciej
  • Motocykl:Honda VFR 800 Fi '98 RC46
  • Lokalizacja:Łódź Retkinia

Napisano 11 grudzień 2016 - 22:54

Oj tam!

Ja bym proponował VFR 800 RC46 najlepiej z 2001 roku (rozrząd na kołach zębatych, ostatni rok produkcji czyli pozbawiony wad poprzednich roczników tego modelu)

Tutaj masz link do forum VFR'ek http://www.vfr-oc.pl/forum/index.php może znajdziesz coś ciekawego w dziale sprzedam.

Albo CBR 1100xx :)

Oba moto to przykłady sportowych turystów.

Ja jako pierwsze moto wybrałem VFR właśnie ze względu na turystyka i trochę tego sportu, plus moto idealne na dalekie wypady. CBR 1100xx będzie moim kolejnym moto jeśli zdecyduję się zakończyć przygodę z VFR'ką, ale problem z tym, że się przywiązuję do rzeczy ;)


Użytkownik Sztajero88 edytował ten post 11 grudzień 2016 - 23:03


#38 Pajmon

Pajmon
  • Użytkownik
  • 43 postów
  • Imię:Grzegorz
  • Motocykl:Honda VFR 800-VTEC
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 12 grudzień 2016 - 13:11

Ja bym proponował VFR 800 RC46 najlepiej z 2001 roku (rozrząd na kołach zębatych, ostatni rok produkcji czyli pozbawiony wad poprzednich roczników tego modelu)

 

Proponował bym poczytać wątek od początku..... :biggrin:

Takie propozycje już padały....a odpowiedź Darka znajdziesz.



#39 Sztajero88

Sztajero88
  • Dawca
  • 43 postów
  • Imię:Maciej
  • Motocykl:Honda VFR 800 Fi '98 RC46
  • Lokalizacja:Łódź Retkinia

Napisano 12 grudzień 2016 - 13:22

no wiem, wiem :P ale może jeszcze zdanie zmieni :)



#40 Darek_Lodz

Darek_Lodz
  • Autor tematu
  • Dawca
  • 622 postów
  • Imię:Darek
  • Motocykl:Honda Varadero 125 / Suzuki GS 500
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 12 grudzień 2016 - 13:24

nie :biggrin: VFR fajne moto, chciałbym, ale nie teraz.

 

CBR F4

ewentualnie 636 lub jakis zx9r :biggrin:

musze się już decydować bo się nei namyślę do początku sezonu :biggrin:


Użytkownik Darek_Lodz edytował ten post 12 grudzień 2016 - 13:24






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!