Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Paw30

Wycieczka Kilkudniowa W Gory

Polecane posty

Paw30

Witam

 

Samemu nie chce mi sie i szukam towarzyszy.

 

Pojechalbym gdzies w gory - Bieszczady, Tatry, Karkonosze. Moze nawet do Czech, Slowacji.

W sumie do czeskiej granicy jest 250 km od Lodzi. Chcialbym sie przejechac jakimis ladnymi kretymi drogami. Posiedziec gdzies, wypic piwo przy ognisku, pochodzic troche po szlaku. Najlepiej wyjazd w poniedzialek - niekoniecznie najblizszy. Pracuje weekendowo. Na ok 5 - 6 dni. Spanie namiot lub kwatera. Wyjazd w stylu bez pospiechu i nabijania kilometrow. We wrzesniu powinno byc w miare pusto, zadnych dzieci, a i pogoda jeszcze letnia i to jest to...

Jakies pomysly, propozycje ?

Jestem otwarty

 

PS. Jesli ktos nie ma motocykla lub akurat jest troche splukany, to mozemy jechac autem w gazie :smile:. Wyjdzie duzo taniej.

Edytowano przez Paw30 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosikn

Ciężko w tygodniu na taki spontan, grafik już zatwierdzony na wrzesien  :unsure: Ale może kiedyś...  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aidekk

Planuję podobny trip, ale to nie na teraz (10 września wesele siostry więc trochę sianka zniknie... :biggrin:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaRRcin

Ja planuję wyjazd od 23-25 Września w okolice Szklarskiej, bo praca na dłużej nie pozwala. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaquzie

Jechac na Słowację. Fajna droga gdy ominąć trasę na Częstochowę (jechać na Radomsko i Wolbrom), i potem już na Kraków autobaną i na Jurgów (w obie strony koło 1000km). Potem jakieś przyjemne miasteczko w Vysokich Tatrach (np. Smokovec), i dookoła tatr trip. Szlaki, piwko etc.

Tak piszę, bo 3dni temu wróciłem z podobnego tripu.

 

Ps. Pomysł 1 klasa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychoslav

a jak masz 5 dni to możesz zahaczyć od gór stołowych i drogi 100 zakrętów aż po pętle bieszczadzkie, i np z tatr do bieszczad dojechać Słowacją :smile: polecam, świetne drogi, fajne zakrety i ładne widoczki :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaquzie

J.w. :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paw30

Obie propozycje bardzo ciekawe i w takim kierunku bym to widzial.

Szkoda ze nie ma chetnych narazie. No ale wrzesien dopiero sie rozpoczal ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bferenc

Jaki termin planujesz ?? Bierzesz pod uwagę choppery??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paw30

Mnie odpowiada najbardziej wyjazd w niedziele / poniedzalek a powrot piatek / sobota. Tak mniej wiecej. A w ktorym tygodniu to juz obojetne. Byle pogoda byla. Mysle ze musza byc te 3 osoby lacznie przynajmniej. Ja jezdze bardzo wolno jak na uzytkownika bandita 1.2, wiec wole chopper niz sciganta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek_Lodz

ja od 26  do 30 planowałem urlop, w sumie chętnie bym podjechał, jeśli byście sie zdecydowali na ten tydzień (choć wiem że to już późnawo :sad2: )

 

opcja motocyklowa, lub ta ewentualna - auto w gazie tez spoko.

Edytowano przez Darek_Lodz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OmLeT
krzychoslav

tę trasę to ja sobie własnie zapisałem, trzeba przejechać wygląda fajnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paw30

Jesien idzie. Pod koniec wrzesnia to chyba lepiej autem jechac. Nie bardzo lubie jechac w deszczu motorem.

Jest Darek_Lodz i ja. Jak by jeszcze ktos byl trzeci albo i nawet czwarty to mozna jechac. Nawet i piaty moze byc :smile: - mam duze auto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Irek30

Najczęściej jest to jakieś wygodne mieszkanie w górach. Kiedyś wynamowaliśmy kwatery prywatne, ale potem zobaczyliśmy, że jak jedzie się grupką to taniej jest zaubukować sobie taki apartament. W sieci jest ich sporo. Na przyklad tutaj:

http://www.sunandsnow.pl/index.php

Plus za to,że o wiele lepiej można sie integrować niż w jedno czy dwuosobowych pokojach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aidekk

Ja wolę poczekać na przyszły sezon niż lecieć autkiem w grupie motocyklistów. To trochę jak iść na męską imprezę wyrywać d*py :biggrin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychoslav

ja nocowałem tu

 

http://www.ustrzyki-nocleg.pl/

 

w sumie polecam, na tyle na ile tam czasu spędziłem, miło, spokojnie, ładnie dookoła, cicho.. i tyle moge powiedzieć, przyjechałem wieczorem, jeden nocleg i wioo dalej na Słowację :smile: i tyle mnie tam widzieli :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek_Lodz

ogólnie to temat nieco starawy już :P 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychoslav

tru, ale ktoś odpowiedział to i ja dałem "podpowiedź" :biggrin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pitrx

W dobie kamer internetowych i możliwości podglądu stoków, wybór nie powinien być trudny :smile:

 

Ciekawym kierunkiem i nie tak obleganym jak Białka Tatrzańska czy Zakopiańskie stoki jest Wisła bądź Bielsko - Biała.

 

Teraz może być tylko ciężko z noclegami, bo ferie i noclegi zarezerwowane są na miesiąc do przodu.

 

Ewentualnie można szukać przez https://travelist.plbądź w obiektach hotelowych. Cenowo wyglądałoby tak: http://hotelnabloniach.pl/cennik/

 

Ale to jest opcja ze śniadaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×