Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Dylemat W Wyborze Moto


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
52 odpowiedzi w tym temacie

#21 LukaszDrago

LukaszDrago
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:CB 600 F Hornet

Napisano 18 wrzesień 2016 - 21:30

Dzięki Wszystkim za pomoc, wybór padł na Horneta, który stoi już w garażu. 


  • KACZY lubi to

#22 newmorning

newmorning
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:GSF 600n
  • Lokalizacja:Zduńska Wola

Napisano 23 wrzesień 2016 - 08:03

daj jakieś fotki :)



#23 eramus

eramus
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 23 wrzesień 2016 - 13:26

FZ6 Fazer po 2007, z owiewką skoro także do turystyki

czemu po 2007? w czym lepsza jest od poprzednich?



#24 ro6ert

ro6ert
  • Dawca
  • 141 postów
  • Imię:Robert
  • Motocykl:Street Triple R (poprz. FZ6 Fazer)
  • Lokalizacja:Łódź / Retkinia

Napisano 23 wrzesień 2016 - 18:34

Zegary są w końcu czytelne. Podejdź w czwartek na spot, to oblukasz obie wersje. Do tego od 2007 ramy są w kolorze czarnym, moim zdaniem wygląda to ładniej :)
  • Krzysiek_Z lubi to

#25 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 321 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 24 wrzesień 2016 - 07:47

@karpiu czytałem ale, że tak jak napisałem moja wiedza to IT :biggrin: to wolę spytać starszych stażem.

 

Kolega Karpiu nie tylko pomoże Ci dobrać motocykl ale i dziewczynę dobierze lub sprawdzi. Fullwypas :whistling:


Użytkownik Krzysiek rst1000 edytował ten post 24 wrzesień 2016 - 07:54


#26 LukaszDrago

LukaszDrago
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:CB 600 F Hornet

Napisano 28 wrzesień 2016 - 15:26

daj jakieś fotki :)

Fotki będą jak go doprowadzę do takiego stanu jak chce (bak do odmalowania i naklejki do zmiany) i zmiana crash padów na gmole.

Narazie gmole leżą i muszę podjechać gdzieś aby mi założyli :biggrin:

Odmalowanie w zimę i nowe naklejki bo jakiemuś pi pi pi... się spodobało i mi oderwał z obu stron, tylko się nie spodziewał że nie urwą się całe -_- . Szczęście takie samo jak kupiłem Mercedesa też po zakupie zajumali znaczek. 

 

 

Kolega Karpiu nie tylko pomoże Ci dobrać motocykl ale i dziewczynę dobierze lub sprawdzi. Fullwypas  :whistling:

 

Hahaha :P jest w tym i pozytyw bo jak laska czymś zarażona to na Karpia najpierw wszystko spadnie :biggrin: a ja będę mógł się ulotnić ^^


Użytkownik LukaszDrago edytował ten post 28 wrzesień 2016 - 15:27


#27 KACZY

KACZY
  • Użytkownik
  • 101 postów
  • Imię:Marcin
  • Motocykl:honda hornet pc41
  • Lokalizacja:Andrespol

Napisano 28 wrzesień 2016 - 16:36

Dzięki Wszystkim za pomoc, wybór padł na Horneta, który stoi już w garażu. 

hornet pc41? po 2007r



#28 LukaszDrago

LukaszDrago
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:CB 600 F Hornet

Napisano 28 wrzesień 2016 - 17:08

hornet pc41? po 2007r

Nope PC36 mi się trafił pocztą pantoflową



#29 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1719 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 28 wrzesień 2016 - 18:20

zmiana crash padów na gmole


Jest ku temu jakiś powód? Nie boisz się o nogi?

W razie strzała gdy lecisz przez przód taki gmol może Cie pozbawić kończyny dolnej. Na crashpadzie noga się nie zaklinuje a spełni swoje zadanie jak gmol no i nie przeszkadza przy składaniu się na winklach jak gmol..
Generalnie gmole są dostosowywane do konstrukcji motocykla, motocykle rzadko zdarzają się z gmolami fabrycznie.
Z racji bezpieczeństwa ja proponuję zostać przy crashpadach, do których motocykl jest dostosowany, ale zrobisz jak zechcesz :)
  • karpiu lubi to
...You can be better than that..

#30 LukaszDrago

LukaszDrago
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:CB 600 F Hornet

Napisano 28 wrzesień 2016 - 18:24

@Piuriel

 

Powiem CI szczerze, że mnie zdziwiłeś, ale w hornecie z tego co widzę i mi podpowiedzieli z forum hondy lepsze są gmole bo Crashpady masz przymocowane do bloku silnika i przy jakimś ślizgu albo coś to wyrywa razem z częścią silnika - ile w tym prawdy nie wiem tak się wypowiedzieli właściciele hornetów, To jest coś co mnie przekonało do zakupu, co do składania na winklach zanim się będę dobrze składał to trochę czasu minie 



#31 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1719 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 28 wrzesień 2016 - 18:29

Bo dobry crashapad jest konstrukcyjnie tak ogarnięty, że w razie szlifa i walniecię w studzienkę,krawężnik czy cokolwiek innego łamię się. Tylko crashpad musi być odpowiedni a nie pierwszy lepszy chłopie.
Podjedź do sklepu motocyklowego i się dowiesz czy te co masz są mocniejsze od Twojej ramy i faktycznie prędzej wyrwą silnik niż puszczą czy na odwrót.

Ducati dla przykładu nie ma konstrukcyjnie przewidzianych przewidzianych crashpadów ze względu na konstrukcję ramy.

 


...You can be better than that..

#32 jaszczomb

jaszczomb
  • Użytkownik
  • 472 postów
  • Imię:Marek
  • Motocykl:xj600
  • Lokalizacja:Dąbrowa

Napisano 28 wrzesień 2016 - 18:39

W razie strzała gdy lecisz przez przód taki gmol może Cie pozbawić kończyny dolnej

 

A skąd masz takie informacje?



#33 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1719 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 28 wrzesień 2016 - 18:46

A skąd masz takie informacje?

Czytałem gdzieś o tym. Facet poszedł się sądzić z producentem, że nogę stracił przez gmole. Sąd go uj***ł, ponieważ motocykl nie był fabrycznie przystosowany do rusztowania i mocując je ingerował w konstrukcję motocykla.

Nie mylić gmoli z engine guardami.

Gmol:
b39440075bdd0dc7c93a35fe9d474e8d.jpg

 

Engine guard:
honda%20cb500x%20front%20engine%20guard%


  • karpiu lubi to
...You can be better than that..

#34 jaszczomb

jaszczomb
  • Użytkownik
  • 472 postów
  • Imię:Marek
  • Motocykl:xj600
  • Lokalizacja:Dąbrowa

Napisano 28 wrzesień 2016 - 19:06

tak naprawdę to jedno i drugie to to samo tylko w Polsce mówimy gmole a w us/uk engine guards/crash bars. Co do przypadku z nogą to bym ostrożnie podchodził - gdyby stanowiły takie zagrożenie, to by większość stunterów była kaleka.



#35 LukaszDrago

LukaszDrago
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:CB 600 F Hornet

Napisano 28 wrzesień 2016 - 19:21

Dobra bo rozgorzałą dyskusja :D nie wiedziałem że są takie różnice. Mam Engine Guard wedle rysunku :) Sie człowiek całe życie uczy 


  • Piuriel lubi to

#36 Robcio

Robcio
  • Użytkownik
  • 71 postów
  • Imię:Rob
  • Motocykl:Gs1150
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 28 wrzesień 2016 - 20:49

jeśli craszpady mają się urywać  ?  to ja to pier.... miałem wypadek i tylko dzięki gmolom uratowałem nogę a ironią losu było to że dzień wcześniej miałem je zdjąć ale z kolesiami za dużo kupiliśmy piwa i tak to mam nogę :) A mówią że alkochol szkodzi he he  Na tor crash na ulice gmole ale jedno i drugie nie ma prawa się urywać !!! tak myślę



#37 jaszczomb

jaszczomb
  • Użytkownik
  • 472 postów
  • Imię:Marek
  • Motocykl:xj600
  • Lokalizacja:Dąbrowa

Napisano 29 wrzesień 2016 - 05:23

jeśli craszpady mają się urywać  ?  to ja to pier.... miałem wypadek i tylko dzięki gmolom uratowałem nogę a ironią losu było to że dzień wcześniej miałem je zdjąć ale z kolesiami za dużo kupiliśmy piwa i tak to mam nogę :) A mówią że alkochol szkodzi he he  Na tor crash na ulice gmole ale jedno i drugie nie ma prawa się urywać !!! tak myślę

Wg mnie gmole zawsze lepiej chronią niż crashpady, no ale nie wszędzie się da je założyć np. wszystkie plastiki, nakety z ramą grzbietową itp i w takich przypadkach pozostaje użycie crashpadów.



#38 LukaszDrago

LukaszDrago
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:CB 600 F Hornet

Napisano 04 październik 2016 - 09:56

Dobra panowie nie ma co jeden mówi ziemniak inny kartofel a jedno i drugie to to samo w PL GMOLE poza PL Engine  Guard. Jedno jest pewne zamontowane, teraz aby umyć wywoskować i mogę się pochwalić ^^



#39 Marttino

Marttino
  • Użytkownik
  • 349 postów
  • Imię:marcin
  • Motocykl:Triumph Tiger 955i
  • Lokalizacja:rokiciny

Napisano 04 październik 2016 - 18:19

czemu patrzysz tylko na 600 setki na pierwsze moto przy twoim wzroscie 1000 fzs super maszynka i wybacza bledy kierowcy do 5000 obr. drugi sezon smigam i nie zaluje wyboru polecam wygodna pozycjia i przy wyprzedzaniu nie musisz sie martwic ze mocy zabraknie -- sprawdz--



#40 dodo

dodo
  • Dawca
  • 34 postów
  • Imię:Andrzej
  • Motocykl:bandit 600s
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 14 październik 2016 - 21:05

czemu patrzysz tylko na 600 setki na pierwsze moto przy twoim wzroscie 1000 fzs super maszynka i wybacza bledy kierowcy do 5000 obr. drugi sezon smigam i nie zaluje wyboru polecam wygodna pozycjia i przy wyprzedzaniu nie musisz sie martwic ze mocy zabraknie -- sprawdz--

Ja też tego nie pojmuję. Nie znam motocykla który wybacza. Jak rowerem śmigniesz 60/h i zaliczysz glebę to jest niewesoło. Tylko kto ci kazał tak gnać z góry? To samo mamy w naszych maszynach, a wyprzedzanie ze słabym silnikiem naprawdę czasem woła o wybaczenie błędu. Nie kupiłbym 600-ki gdyby nie polecenie i naprawdę super stan motocykla. Natomiast cały czas myślę o jakimś 1100 lub więcej. Bez urazy dla innych opinii, to jest mój pogląd ale jak ktoś chce trochę pojeździć z plecaczkiem i jakimiś kuferkami to małym silnikiem się zamęczy. Natomiast po mieście od świateł do świateł pomiędzy samochodami, można nieźle nawywijać i 125-ą.


Nie dyskutuj z debilem bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem zabije doświadczeniem.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!