Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash


Zdjęcie
- - - - -

Ducatisci


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

#21 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1392 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 04 wrzesień 2016 - 12:49

W nowym Motocyklu w dziale motocykl używany jest o 999. Rozebrany na części po 50 000 km. Polecam przeczytać przed zakupem.

Kupiłem gazetę i faktycznie zmęczony życiem ten ducat po tym przebiegu. Nowe jednak są chyba poprawione pod tym względem no i zanim nakrece 50kkm to pewnie juz ze 3 razy sprzedam.
Sporta mam i zaczynam się zastanawiać nad monster lub hypermotard.
Muszę przejechać się i tyle.
  • matthewspl lubi to
...You can be better than that..

#22 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1392 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 13 wrzesień 2016 - 13:32

Siemka.

23-24 września są dwni otwarte Ducati w Libertymotors na Dąbrowskiego.
Kaucja zwrotna 300zł jazda na Ducacie 50zł 1h.
Do wyboru Scrambler, Monster 12R, Multistrada i coś tam jeszcze.
Zapisałem się i planuje potestować trochę. Jeżeli ktoś rozważa to kontakt na stronce.

Użytkownik Piuriel edytował ten post 13 wrzesień 2016 - 15:13

...You can be better than that..

#23 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1392 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 23 wrzesień 2016 - 18:01

Dziś z Mateuszem i Robertem upalaliśmy Ducati, kolejno Monster 1200R, Scrambler 800 (chyba) i Diavela.

Monster na początku jakoś tak bez fajerwerków, owszem moc i moment obrotowy lokomotywy, ale sądziłem, że będzię łeb urywał, że będzie walka, że powerslide ciągle (mówię o mocno dynamicznej jeździe) a tu miło i kontrola pełna. Moto prowadzi się za***iście lekko i łatwo. Opony lepią jak na dragstripie i no nie chciała puścić za cholerę.
Scrambler to nie wiem do czego służy więc pojechałem do rodziców pogadać chwilę i przejechał po scieżce leśnej, bo opony pozwalały na to jednak bez fajerwerków.. Nie wiem do czego mógłbym go używać i po co go mieć..

Diavelem Robert jeździł.

Do domu wracałem już swoim i wtedy zacząłem dopiero układać w głowie co się z czym je.
Monster 1200R ma wszystko czego trzeba, poza ochroną przed wiatrem, ale to jest do ogarnięcia akcesoryjną szybką :D
System ride by wire wydaje się na początku dziwny, bo maneta nie reaguje tak jak by się wydawało, że powinna, ale nie koniecznie to źle, bo łatwiej ogarnąć moc.
Polecam :)


...You can be better than that..

#24 matthewspl

matthewspl
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 23 wrzesień 2016 - 18:13

Do tej pory mam usmiech na twarzy po zejsciu Monstera 1200R. :):) Nie moge dojsc do siebie. Po kolei: silnik mocny, ciagnie jak oszalaly od samego dolu i nie przestaje w gornych partiach obrotow. Piekielnie mocny Diavel zostaje w tyle. Amortyzator skretu robi robote bo przy tak ogromnym momencio obrotowym bez tego bylaby katorga. Czasami jednak wpadnie w shimme ale to przyjemne i amor to wszystko lagodzi. Dla nie wprawnej reki moze wyrywac sie na opone i poprostu stawac deba przy ostrym ruszaniu spod swiatel. Reakcja na gaz na plus bardzo wygladzona w porownaniu z moim. Hamulce po prostu wywalaja oczy na wierzch a galki oczne dostaja takich przeciazen przy ostrym heblowaniu ze myslalem ze mi pekna. Jutro bede mial zakwasy na nogach od sciskania baku przy bardzo ostrym dohamowywwaniu:). Zawieszenie Ohlinsa jest perfekcyjne. Czulem wszystko asfalcie ale jednoczesnie jazda jest komfortowa. W zakretach jest pewnie i stabilnie, opony swietne.To maszyna do szybkich winkli ale dla wprawnego ridera. Mniej doswiadczeni w jezdzie moga sie na nim meczyc i szkoda jego ogromnego potencjalu. Motocykl kladzie sie w zakretach swietnie a wyzej ulozone podnozki niz w 821 pozwalaja na glebsze zlozenie. Ducati znowu zrobilo swietna robote. Motocykl wart swoich pieniedzy pod kazdym wzgledem.

Użytkownik matthewspl edytował ten post 23 wrzesień 2016 - 18:25

  • KACZY, ro6ert i Piuriel lubią to

#25 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1392 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 23 wrzesień 2016 - 18:25

A widzisz! Shimme nie występowało z powodu mojego błędu tylko on tak sobie robić lubi przy odwijaniu.

Zabawa przednia. Podoba mi się.
Chce 😀

Edit. No i widzę, że scrambler też zrobił takie wrażenie na Tobie, że nie wiesz co napisać o nim.

Użytkownik Piuriel edytował ten post 23 wrzesień 2016 - 18:27

...You can be better than that..

#26 matthewspl

matthewspl
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 23 wrzesień 2016 - 18:48

Scramblera poczulem od razu.Prowadzi sie lekko i przyjemnie ale to motocykl na wiejskie gruntowe drogi na dojazdy do sklepu lub grzyby. Fajny do przyjemnego wolnego gumowania. Wstaje na opone z latwoscia i jest przyjemny. Motocykl sprawdzi sie jako zabawka na niedziele do polatania zupelnie na luzie poza miastem i leciutkim terenie.

A widzisz! Shimme nie występowało z powodu mojego błędu tylko on tak sobie robić lubi przy odwijaniu.
Zabawa przednia. Podoba mi się.
Chce
Edit. No i widzę, że scrambler też zrobił takie wrażenie na Tobie, że nie wiesz co napisać o nim.


Krotko mowiac Monster 1200R to perfekcja w kazdym calu jak dla mnie! Moc, wywazenie, zawieszenie,hamulce. Nie wspomnialem o skrzyni biegow. Wszystkie wchodza perfekcyjnie ze sprzeglem i bez. Redukcja bez sprzegla nie sprawia trudnosci. Wyjscia na 2 lub 3 biegu z mocnego zlozenia z podniesionym przednim kolem to czysta frajda! Silnik bardzo elastyczny, hamowanie silnikiem przyjemniejsze niz w 821 bo az tak nie szarpie. Przedni Ohlins stworzony do sportowej jazdy. Jednym slowem jestem caly czas w szoku:):):):)
  • Piuriel lubi to

#27 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1392 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 23 wrzesień 2016 - 18:52

Nie próbowałem wychodzenia na kole ze.założeń, bo nie jezdzilem na nakedach chyba, ze liczymy WSK.
Jednak fakt coraz.trudniej mi znaleźć minusy.
Jutro się wybieram z żoną do Liberty 😀
  • matthewspl lubi to
...You can be better than that..

#28 matthewspl

matthewspl
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 23 wrzesień 2016 - 19:06

zreszta moja mina po przyjezdzie i zejsciu z 1200 R mowila sama za siebie. echhh spac nie bede mogl:):)
  • Piuriel lubi to

#29 ro6ert

ro6ert
  • Dawca
  • 132 postów
  • Imię:Robert
  • Motocykl:Street Triple R (poprz. FZ6 Fazer)
  • Lokalizacja:Łódź / Retkinia

Napisano 23 wrzesień 2016 - 19:12

Dzisiaj również miałem okazję pojeździć Monsterem 1200R

 

 


Monster 1200R ma wszystko czego trzeba, poza ochroną przed wiatrem

 

 

Moim zdaniem ten naked ma rewelacyjną aerodynamikę i ta mała szybka spokojnie daje radę, nawet przy prędkości bliskiej pokazania się 2 z przodu na budziku.

Jeżdżę nakedem, ale u mnie powyżej 160 jest już walka z wiatrem, a tu cud, miód i orzeszki.

 

thumb_flm_1474654071__img_20160923_14210

 


  • Piuriel lubi to

#30 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1392 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 23 wrzesień 2016 - 19:13

zreszta moja mina po przyjezdzie i zejsciu z 1200 R mowila sama za siebie

Oj tak, miałeś banana jak małolat po pierwszym... no ten.tego.


Czarny z termignoni i karbonami widzę w garażu u siebie niebawem...

Użytkownik Piuriel edytował ten post 23 wrzesień 2016 - 19:15

  • matthewspl lubi to
...You can be better than that..

#31 matthewspl

matthewspl
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 23 wrzesień 2016 - 19:16

Dzisiaj również miałem okazję pojeździć Monsterem 1200R
 
 Zgadzam sie, wiatra zaczyna meczyc dopiero od 200 kmh w gore. Niech wszystkie sporty i ich kierowcy zaslonieci owiewkami maja sie na bacznosci jak stana na swiatlach z Monsterem 1200R :):):) Nadchodzi nowa era gdzie nakedy nie beda tak meczyc wiatrem, ten motocykl jest tego przykladem zreszta jego mlodszy brat 821 rowniez.

 
 
Moim zdaniem ten naked ma rewelacyjną aerodynamikę i ta mała szybka spokojnie daje radę, nawet przy prędkości bliskiej pokazania się 2 z przodu na budziku.
Jeżdżę nakedem, ale u mnie powyżej 160 jest już walka z wiatrem, a tu cud, miód i orzeszki.
 
thumb_flm_1474654071__img_20160923_14210



#32 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1392 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 23 wrzesień 2016 - 19:20

Jeżdżę nakedem, ale u mnie powyżej 160 jest już walka z wiatrem, a tu cud, miód i orzeszki.


Ale u Ciebie praktycznie nie ma owiewki poza osłoną na zegary. W Monsterku jest fajna akcesoryjna, która by zrobiła robotę. Może nie w tym testowym, ale w katalogu dodatków.

Zgadzam sie, wiatra zaczyna meczyc dopiero od 200 kmh w gore. Niech wszystkie sporty i ich kierowcy zaslonieci owiewkami maja sie na bacznosci jak stana na swiatlach z Monsterem 1200R [ :)] :) [:)] Nadchodzi nowa era gdzie nakedy nie beda tak meczyc wiatrem, ten motocykl jest tego przykladem zreszta jego mlodszy brat 821 rowniez.

Oj powiem, że różnica jest jednak spora. Ja przy 2.8 na budziku nie mam wiatru za owiewką a tu przy tych nawet 2.0 czułem dyskomfort i silny napór powietrza.
Jednak jak mówię akcesoryjna szybka załatwi temat. :)


Użytkownik Piuriel edytował ten post 23 wrzesień 2016 - 19:21

  • ro6ert lubi to
...You can be better than that..

#33 matthewspl

matthewspl
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 23 wrzesień 2016 - 19:24

Ale u Ciebie praktycznie nie ma owiewki poza osłoną na zegary. W Monsterku jest fajna akcesoryjna, która by zrobiła robotę. Może nie w tym testowym, ale w katalogu dodatków.

Oj powiem, że różnica jest jednak spora. Ja przy 2.8 na budziku nie mam wiatru za owiewką a tu przy tych nawet 2.0 czułem dyskomfort i silny napór powietrza.
Jednak jak mówię akcesoryjna szybka załatwi temat. :)


No tak ale ponad 200 sie lata krotko jesli juz i od czasu do czasu no chyba ze ktos lubi autostrady. Ja szukam innych aspektow zreszta na torze jak mnie litrowy 200 konny sport wyprzedzi to powiem-ale ja mam tylko nakeda i jestem usprawiedliwiony:) hehe. Ale spokojnie w winklach nie dam sie tak latwo hihi nawet najmocniejszym sportom na tym Ducati:)

#34 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1392 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 23 wrzesień 2016 - 19:27

Dlatego nie biorę tego aspektu jako mającego wagę tym bardziej, że jest akcesoryjna szybka.

No nie ma co, mega sprzęt.

edit:

a szukam innych aspektow zreszta na torze jak mnie litrowy 200 konny sport wyprzedz


Wyprzedzi Cie 120Km sport :P
Daj mi jeszcze sezon :D

Użytkownik Piuriel edytował ten post 23 wrzesień 2016 - 19:28

  • matthewspl lubi to
...You can be better than that..

#35 matthewspl

matthewspl
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 23 wrzesień 2016 - 19:50

Dlatego nie biorę tego aspektu jako mającego wagę tym bardziej, że jest akcesoryjna szybka.
No nie ma co, mega sprzęt.

dokladnie, ja tez zupelnie a przy tym siedzi sie wygodnie i pelna przyjemnosc i mozna jechac bez zmeczenia do ostatniej kropli benzyny w baku. Zreszta mojego zjezdzilem juz w kazdych warunkach i nadaje sie zarowno do miasta jak i na dluugie wypady.
Mialem tez przyjemnosc chwile przejechac sie mowym Diavelem (dluzej pewnie napisze Radek77). To nie moj styl, nogi wysuniete do przodu wywoluja we mnie niepewnosc prowadzenia i brak czucia motocykla. Silnik piekielnie mocny i szybki, hamulce ok ale nie zloze sie na nim tak jak na Monsterze. Dla mnie osobiscie jako 2 albo 3 motocykl w garazu.
[quote name="Piuriel" post="245880" timestamp="1474654421"]
Oj tak, miałeś banana jak małolat po pierwszym... no ten.tego.
Czarny z termignoni i karbonami widzę w garażu u siebie niebawem...[/quot

no to dwa czarne beda smigac po Lodzi;)

Użytkownik matthewspl edytował ten post 23 wrzesień 2016 - 19:30

  • Piuriel lubi to

#36 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 23 wrzesień 2016 - 21:50

Do tej pory mam usmiech na twarzy po zejsciu Monstera 1200R. :):) Nie moge dojsc do siebie. Po kolei: silnik mocny, ciagnie jak oszalaly od samego dolu i nie przestaje w gornych partiach obrotow. Piekielnie mocny Diavel zostaje w tyle. Amortyzator skretu robi robote bo przy tak ogromnym momencio obrotowym bez tego bylaby katorga. Czasami jednak wpadnie w shimme ale to przyjemne i amor to wszystko lagodzi. Dla nie wprawnej reki moze wyrywac sie na opone i poprostu stawac deba przy ostrym ruszaniu spod swiatel. Reakcja na gaz na plus bardzo wygladzona w porownaniu z moim. Hamulce po prostu wywalaja oczy na wierzch a galki oczne dostaja takich przeciazen przy ostrym heblowaniu ze myslalem ze mi pekna. Jutro bede mial zakwasy na nogach od sciskania baku przy bardzo ostrym dohamowywwaniu:). Zawieszenie Ohlinsa jest perfekcyjne. Czulem wszystko asfalcie ale jednoczesnie jazda jest komfortowa. W zakretach jest pewnie i stabilnie, opony swietne.To maszyna do szybkich winkli ale dla wprawnego ridera. Mniej doswiadczeni w jezdzie moga sie na nim meczyc i szkoda jego ogromnego potencjalu. Motocykl kladzie sie w zakretach swietnie a wyzej ulozone podnozki niz w 821 pozwalaja na glebsze zlozenie. Ducati znowu zrobilo swietna robote. Motocykl wart swoich pieniedzy pod kazdym wzgledem.

 

Dzisiaj jeździłem Monsterem 1200 r, tam jest 160 koni. Super pozycja, rewelacyjny silnik, łatwo się prowadzi, to sprzęt dla każdego. Przednie zawieszenie trochę za miękkie na dohamowaniach ale może to moja nieznajomość sprzętu bo chyba można ustawiać twardość. Silnik fantastyczny, dobrze pracuje, czysty dźwięk. Zwrotny, lekki,  piękny dźwięk same ach i ech , .... ale brak owiewki powoduje , że przy stosunkowo małych prędkościach miałem uczucie jakby wiatr wypychał mnie z siedziska a kask jak żagiel uciekał do góry. Owiewka poprawiłaby tą niedogodność. Generalnie bardzo dobry materiał na obudowanego turystyka lub sporta.


  • Piuriel lubi to

#37 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1392 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 23 wrzesień 2016 - 22:15

Owiewka poprawiłaby tą niedogodność. Generalnie bardzo dobry materiał na obudowanego turystyka lub sporta.


Temat szybki akcesoryjnej rozwiązuje PUIG chociażby a i Ducati ma swoje akcesoria. Fakt, że to co tam było nic nie dawało.
...You can be better than that..

#38 matthewspl

matthewspl
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 24 wrzesień 2016 - 05:50

To nie jest sprzet do nudnego latania po autostradach przez cala Europe. To motocykl w polowie na tor w polowie do ucierania nosa kazdemu sportowi w miescie. Nie nadaje sie dla kazdego i kupuja go tylko Ci ktorzy doskonale wiedza czego chca! A ta mikra owiewka sporo pomaga bo pamietam moj przed i po zalozeniu malej szybki. To taki motocykl- ma lekko wiac a kto tego nie lubi to musi szukac w innych modelach. Dobry kask pomaga tez bardzo.

#39 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 24 wrzesień 2016 - 06:04


Temat szybki akcesoryjnej rozwiązuje PUIG chociażby a i Ducati ma swoje akcesoria. Fakt, że to co tam było nic nie dawało.

 

Silnik w Ducati pracuje miękko i ma piękną moc. To przekonało mnie do grzebania w sofcie mojego motocykla, gdyż u mnie jest to brutalne. Tak się zastanawiam, czy za pomocą TuneECU nie można budować własnych map zapłonu.

 

 

To nie jest sprzet do nudnego latania po autostradach przez cala Europe. To motocykl w polowie na tor w polowie do ucierania nosa kazdemu sportowi w miescie. Nie nadaje sie dla kazdego i kupuja go tylko Ci ktorzy doskonale wiedza czego chca! A ta mikra owiewka sporo pomaga bo pamietam moj przed i po zalozeniu malej szybki. To taki motocykl- ma lekko wiac a kto tego nie lubi to musi szukac w innych modelach. Dobry kask pomaga tez bardzo.

 

No tu bym dyskutował. Co prawda ja na naked'dzie jeździłem całe wieki temu i nie wiem czy ETZ'kę można wogóle porównywać do dzisiejszego sprzętu ale takiego podwiewania nie było. Mnie osobiście to męczy. Tam gdzie chcę dodać mocy wszystko się kończy bo moje ciało pracuje jak żagiel. No nie wiem, może nie mam wprawy w przyjęciu pozycji. Pochylenie się daję poprawę ale ten fakt zawęża możliwości wykorzystania sprzętu. Zdecydowanie szukałbym owiewek z prawdziwego zdarzenia.



#40 matthewspl

matthewspl
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 24 wrzesień 2016 - 06:15

Winkle blisko 200 kmh nie stanowia na tym zadnego problemu. Wczoraj przetestowane.Przedni zawias jest tak fenomenalny ze czulem na kierownicy kazde zgrubienie asfaltu, wezykowanie i szukanie przyczepnisci przedniej opony. A to powodowalo doskonale czucie motocykla w zakretach przy jednoczesnej komfortowej od strony Ohlinsa jezdzie. Mistrzostwo Swiata a wieje troche grubo pow 200kmh ale tez da sie przezyc. :) Multistrada pasowalaby Ci moze?
  • Piuriel lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!