Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Kawasaki Z1000Sx


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 jaquzie

jaquzie
  • Członek Stowarzyszenia
  • 2569 postów
  • Imię:Jack
  • Motocykl:BMW R1200GS
  • LokalizacjaŁódź - Górna

Napisano 20 grudzień 2011 - 20:15

Czołgiem,

Jakoś takoś mnie się nie chciało (człowiek jeździł, a teraz się leni przed TV z popcornem i piwem w łapie :D) po zakupie opisywać moto, a, że się w pracy lekko (nie napiszę "nudzę", bo szef przeczyta i wywali na pysk ;)) odstresowywuję czytając forum ;) coś mnie przemogło do napisania kilku słów, tudzieź wklejeniu kilku fot/filmów na temat wiekowego :D motocykla, którym mam przyjemność poruszać się od kilku miesięcy po polskich (i nie tylko drogach), czyli Kawasuki Z1000sx rocznik 2011 z ABSiorem (taki mi sprzedali, to taki wziąłem). Gdzie niegdzie (np. USA) znany jako Kawasaki Z1000 Ninja.

W wielkim skrócie z czym to się je:
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy

Pojemność silnika (dziadostwo, wolałbym 998, niższe opłaty przy OC :))
1,043 cm3

Moc maksymalna
101.5kW {138 KM} / 9,600 rpm

Maksymalny moment obrotowy
110 N・m {11.2 kgf•m} / 7,800 rpm

Masa pojazdu gotowego do użytku
228 kg / 231 kg (ABS)

Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów

Hamulce przednie
Podwójna tarcza pół-pływająca 300 mm o obrysie falistym
Podwójny zacisk radialny, 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm o obrysie falistym
Zacisk 1-tłoczkowy

Układ przeniesienia napędu
skrzynia 6-biegowa, łańcuch

To tyle z podstawowych danych, nie zanudzając nikogo, kilka fot, tudzież filmów:
Dołączona grafika

Wstawiłem wersję black, jako, że taką się poruszam.
Wersja green wygląda tak (Wam pozostawiam do oceny, którą wolicie):
Dołączona grafika

Filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=kmMKck4wuxE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=E_kQ5QCEnxU

Z dodatkowych opisów/bajerów jak to mawiają:
1. regulowana przednia szyba: posiada trzy dostępne pozycje regulacji o rozpiętości około 20 stopni i zakresie od sportowego do maksymalnej ochrony przeciwwietrznej. Regulacja jest manualna (bez konieczności użycia narzędzi) poprzez naciśnięcie przycisku zwalniającego, który znajduje się poniżej panelu. (Regulacja przedniej szyby powinna odbywać się podczas postoju.)
Dołączona grafika
2. 19- litrowy zbiornik paliwa zapewnia znaczny zasięg. Dynamicznie zaprojektowany bak o podwyższonej górnej płaszczyźnie posiada rozszerzone brzegi w stylu Super Sport i ścięty tył, który ułatwia objęcie kolanami - świetna sprawa, przy spalaniu około 6-7 litrów zrobienie 300km jest bezproblemowe (przy jeździe turystyczno-szybkiej [w km/h] :)).
Dołączona grafika
3. fajny design (od samego motocykla poprzez np. panel:
Dołączona grafika
4. upside down - czyli tradycja w nowszych motocyklach - odwrócony przedni widelec
Dołączona grafika
5. Fajny wydech (a raczej 2) - układ “4 w 2”. Nakładki na końcówki tłumika przypominają te w quadach
Dołączona grafika
6. Ledowe światło tył (przód mogliby zrobić lepszy, tutaj xenona muszę wrzucić obowiązkowo, bo świeci dość słabo trzeba przyznać... :()
Dołączona grafika

Dostępnych kilka niezłych akcesoriów (o nich poniżej), nie ma jednak jednego z ważniejszych (i raczej nie będzie, taki design, nie bardzo jest jak zamontować, a w fuszerkę człowiek się bawić nie będzie, co by efektu wizualnego nie zepsuć), czyli.. stopki centralnej.
Są natomiast takie zabawki jak:
- kufry (do wyboru, do koloru, boczne, tylny)
- crash pady dedykowane
- nakładki na tylne siedzenie
- wydechy (akrapovic - drogi jak daj boże dolarów)
- szyba przyciemniana (taką i zakupiłem, co by pasowało do reszty moto)
- osłony reflektorów, kufrów, owiewek - co by się dziadostwa nie drapały
- inne standardowe jak do każdego moto np. tankpady (oryginalne drogie, nie warto), paski na koła (tutaj lepiej kupić na Moto Weteran Bazar)

Na szybko o prywatnej opinii...
Jeżdżąc poprzednio Yamaszką FZ1s Fazer z 2006 roku, o mocy 150KM, odczuwam, że pomimo, że Kawasuka jest cięższa (delikatnie) i słabsza (138KM), motocykl jest żwawszy i wydaje się lżejszy (a na pewno mniejszy od wspomnianej Fazerki).
Miał to być motocykl turystyczny, i z takim zamiarem go zakupiłem. Okazało się, że tak do końca turystyczny to on nie jest, pewnie dlatego, że tak naprawdę jest to Kawasuka Z1000 (czyli jakby nie patrzeć raczej sport) w wersji z owiewką/regulowaną szybką etc.
Mimo tego, trasa 1000km z plecaczkiem, kufrem, tankbagiem, gpsem na kierownicy nie przysparza problemów.
Jedzie się stabilnie, szybka w górę, więc po gębie nie wieje, zwinność i przyspieszenie robią swoje. Może słabsza od Fazerki o 12KM, ale zbiera się o niebo lepiej.

To chyba tyle, w razie pytań, czy dodatkowych info, albo walcie do mnie śmiało, albo szukajcie w necie.
Peace.

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/

avatar2.jpg

 


#2 Suchy-wolk

Suchy-wolk
  • Administrator
  • 5019 postów
  • Imię:Marcin
  • LokalizacjaŁódź-Stoki

Napisano 20 grudzień 2011 - 20:26

Jak dla mnie rewelacyjna maszyna, na żywo sprawdzona kilkukrotnie i przykuwa oko z pewnością nie jednego motocyklisty :) Gratuluję tegorocznego zakupu, dla mnie ekstra :riding:

#3 Arek

Arek
  • Użytkownik
  • 72 postów
  • Imię:Arek
  • Motocykl:V-MAX
  • Lokalizacjałódz

Napisano 20 grudzień 2011 - 20:41

Ładny dizajn mogli by troche więcej kucy fabrycznie dokładać.Gratuluje maszynki.

#4 jaquzie

jaquzie
  • Autor tematu
  • Członek Stowarzyszenia
  • 2569 postów
  • Imię:Jack
  • Motocykl:BMW R1200GS
  • LokalizacjaŁódź - Górna

Napisano 20 grudzień 2011 - 21:08

Dziękować.
W sumie nie chciałem zmieniać na słabszy.. dlatego pierwotnym planem była Honda VFR 1200 (170KM) z 2010.
Dołączona grafika
Aczkolwiek po kilku jazdach próbnych VFR-ą, pozycji za kierą, i najwazniejsze - usłyszeniu jej - szybko zacząłem szukać innego moto.
I tak zakończyło się na Z1000sx. I powiem jeszcze raz, może i 12KM mniej, ale w praktyce zbiera się lepiej niż 150 konna FZ1.
Jak widać więc, nie moc, a całość świadczy o finalnym efekcie :)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/

avatar2.jpg

 


#5 adany_76

adany_76
  • Użytkownik
  • 384 postów
  • Imię:A D A M
  • Motocykl:Kawasaki GPZ 500s
  • Lokalizacjaretkinia

Napisano 21 grudzień 2011 - 12:41

cacuszko

Na drodze spotykam się z masą nieodpowiedzialności,
Wielu ludzi jeździ po wariacku, nie przestrzegają znaków,
Ani ograniczeń prędkości, nie mają za grosz wyobraźni.
Aż czasami ciężko ich wyprzedzić.... ;)

Dołączona grafika


#6 Banita666

Banita666
  • Użytkownik
  • 139 postów
  • Imię:Banita
  • Motocykl:hayabusa
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 21 grudzień 2011 - 21:53

Gratulacje fajny sprzęt napisz jak prowadzi się i jak się klei ?
You don' t know the power of the dark side

#7 JAKUBKO

JAKUBKO
  • Mechanik
  • 1257 postów
  • Imię:jakub-kuba
  • Motocykl:zx10r 2008 / F2 JamniK/K2 czałczał/zeta
  • Lokalizacjałódź

Napisano 22 grudzień 2011 - 00:16

tak naprawde ładna maszyna w kruszowie taka stała ale nie jest ładniejsza od mojej kawy :whistling:

#8 MarcinGraczykLDZ

MarcinGraczykLDZ
  • Użytkownik
  • 159 postów
  • Imię:Marcin
  • Motocykl:Yamaha R6
  • LokalizacjaŁódź - Chojny

Napisano 22 grudzień 2011 - 00:49

Gratuluje sprzętu i życzę bezawaryjności !Ja na razie jestem zbyt głupi na taki motocykl :decayed:

#9 jaquzie

jaquzie
  • Autor tematu
  • Członek Stowarzyszenia
  • 2569 postów
  • Imię:Jack
  • Motocykl:BMW R1200GS
  • LokalizacjaŁódź - Górna

Napisano 23 grudzień 2011 - 02:19

tak naprawde ładna maszyna w kruszowie taka stała ale nie jest ładniejsza od mojej kawy :whistling:

to mowisz, ze w Kruszowie taka stala, na zakonczeniu sezonu z szampanem picolo? ciekawe czyja to byla :) :D ps. kwestia gustu. ;) co do prowadzenia i klejenia.. o tyle o ile z prowadzeniem jest ok (ladnie wywazone moto), o tyle z klejeniem troche gorzej, aczkolwiek stawialbym na oryginalne opony srednio dobrane. michalki pilot roady 2 czy 3 pewnie rozwiaza ten problem (ale to za jakis czas, najpierw trzeba zjezdzic oryginaly) ;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/

avatar2.jpg

 


#10 Mawet

Mawet
  • Użytkownik
  • 374 postów
  • Imię:Marek
  • Motocykl:nie ma:(
  • LokalizacjaEL

Napisano 23 grudzień 2011 - 08:33

Jak PR to raczej 2, 3 zbierają sporo niepochlebnych opinii - szczególnie przód, który bardzo często się ząbkuje, nierówno wyciera i starcza na 2x mniej km niż tył. Ja akurat mam PR2 na tyle i 3 na przodzie:P. Na szczęście u mnie na razie wszystko jest ok, ale opony maja ok 5 ty km. A moto jest świetna, bardzo mi się podoba, tyko mało miejsca dla plecaczka.

#11 BykuOCW

BykuOCW
  • Użytkownik
  • 710 postów
  • Imię:Adam
  • LokalizacjaŁódź - Dell

Napisano 24 grudzień 2011 - 00:02

Nie miałem okazji niestety zobaczyć na żywo, a bardzo bym chciał :) Na zdjęciach bardzo ciekawie się prezentuje :)

#12 Lans

Lans
  • Użytkownik
  • 1259 postów
  • Imię:Wojciech
  • Motocykl:KAWASAKI ZX10R KAWASAKI KX250
  • LokalizacjaŁódź- Łagiewniki

Napisano 03 styczeń 2012 - 20:57

Przepiękny motocykl !!!

#13 Tajemniczydonpedro

Tajemniczydonpedro
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Imię:Maciej
  • Motocykl:Poniżej litra nie siadam :D
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 07 marzec 2013 - 09:11

Konkurencję będziesz miał w Łodzi. Moja Kawka do Was idzie :P

...a tak wracając do Twoich słów. Rzeczywiście Kawa brzmi o niebo lepiej od VFRki. Świetne oryginalne basowe kominy. Motocykl pomimo "małej" mocy świetnie ciągnie od dołu. To zasługa dużego momentu.

Dołączona grafika


Użytkownik Tajemniczydonpedro edytował ten post 07 marzec 2013 - 09:25


#14 MistrzDariusz

MistrzDariusz
  • Użytkownik
  • 40 postów
  • Imię:Dariusz
  • Motocykl:1990 SUZUKI GS500 E
  • Lokalizacjałódź

Napisano 07 marzec 2013 - 13:20

jak dla mnie... najładniejszy motocykl pod słońcem choruje na taki nieuleczalnie!!! Gratulacje i oby służył bezawaryjnie



#15 jaquzie

jaquzie
  • Autor tematu
  • Członek Stowarzyszenia
  • 2569 postów
  • Imię:Jack
  • Motocykl:BMW R1200GS
  • LokalizacjaŁódź - Górna

Napisano 07 marzec 2013 - 13:46

powinszować, i.. dobrze, że zielona - będziemy się odróżniali 1 od 2 :D

małym minusem jest tylko to, ze trochę d*pa boli od długich tras ;)


W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/

avatar2.jpg

 


#16 Borys

Borys
  • Użytkownik
  • 32 postów
  • Imię:Borys
  • Motocykl:CB600F
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 07 marzec 2013 - 13:52

O! Wygląd- bajka. Jeszcze Z1000sx na żywo nie widziałem, raczej rzadko spotykany motocykl a to duży plus :) na zdjęciach kozak!



#17 TomGrace

TomGrace
  • Dawca
  • 21 postów
  • Imię:Tomasz
  • Motocykl:Honda Hornet CB600
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 13 marzec 2013 - 23:08

myślę że wkrótce zobaczymy sie na forumowych spotkaniach w realu..patrzenie na to cacko pieści zmysły...szerokości Kolego!!



#18 Jack77

Jack77
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:kawasaki z1000sx

Napisano 17 czerwiec 2013 - 00:56

Witam,

 

Jestem nowym użytkownikiem tego forum i chciałem sie pochwalic ,iż dołączylem  do grona  włascicieli kawasaki z1000sx ;-)

 

Odebrałem moją bestię 3 tyg temu w Poznaniu (kolor czarny mat-zdjecia wrzucę w najbliższym czasie) i stwierdzam,że moto jest naprawdę fajne pod kątem zarówno trakcji a przede wszystkim  samego silnika.

 

Ze względu na porę nie będe sie teraz rozpisywał ,więc pozdrawiam wszystkich uzytkowników i odezwę się w najbliższym czasie

 

pozdrwiam

 

Jack 77



#19 jaquzie

jaquzie
  • Autor tematu
  • Członek Stowarzyszenia
  • 2569 postów
  • Imię:Jack
  • Motocykl:BMW R1200GS
  • LokalizacjaŁódź - Górna

Napisano 17 czerwiec 2013 - 01:41

no to pogratulować ;) widzę, że Jackowie wiedzą co dobre :D

 

Dawaj foty jak najszybciej, czarny mat robi wrażenie ;)


W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/

avatar2.jpg

 


#20 Jack77

Jack77
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:kawasaki z1000sx

Napisano 17 czerwiec 2013 - 21:18

pozdrawiam!
dołozyłem do maszyny jeszcze kilka dodatków oprócz wydechu widocznego na zdjęciu:


-żelowa kanapę( uważam,że standartowa to hardcore,zresztą akcesoryjna również nie jest idealna wg mnie- i to jedyny zarzut do tego motocykla))
-crashpady
-nakładkę na drugą część kanapy
-wyświetlacz biegów
-podniosłem rejestrację pod zadupek na specjalnym stelarzu a obecny wywaliłem

i to wszystkie juz modyfikacje mojej kawy;-)-nic innego nie zamierzam zmieniac ,może poza oponami , które wg mnie nie sa idealne do tej maszyny


Mam pytanie- jak koledzy macie ustawione zawiasy?

Dla mnie standart był zbyt miekki i od razu utwardziłem przód i tył(zarówno sprężyna z tyłu i odbicie a przód odbicie i dobicie,sprężyny nie ruszałem) i jest o niebo lepiej!.

Był ktoś motorkiem na torze??-jesli tak- jak sie spisywał?ja zamierzam polatać w lipcu u siebie w Poznnaiu,ale musze go dotrzec( koniec lipca jest speed day-jakby ktoś był chętny-polecam-super zabawa i nauka)

Załączone pliki







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!