Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję

Zdjęcie
- - - - -

Pomoc Przy Kupnie Motoroweru

• Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 konsti

konsti
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Imię:Konstancja
  • Motocykl:Zipp pro 50

Napisano 10 czerwiec 2014 - 14:47

Planuję kupić motorower, myślę o zipp pro. Mam na oku konkretny egzemplarz, ale kompletnie nie znam się na motocyklach i nie wiem na co zwrócić uwagę.

W związku z tym mam ogromną prośbę: Potrzebuję osobę, która wybrałaby się ze mną obejrzeć ten motocykl, sprawdziła czy jeździ (tak, nie umiem jeszcze jeździć :biggrin: ten ma być do nauki) i czy generalnie jest OK oraz ewentualnie powiedziała co jest do wymiany.

Jeśli podejmę decyzję na TAK, to będę potrzebowała dodatkowo pomocy w licytacji ceny, bo jak sprzedawca widzi, że negocjuje z dziewczyną, to zazwyczaj ostateczna cena jest wyższa... Bardzo prosiłabym także, żeby ta osoba nastepnie zawiozła ten motorower na mało uczęszczaną uliczkę, na której będę mogła (już sama) poćwiczyć ruszanie, hamowanie i zmianę biegów.

Wiem, że proszę o wiele i że to wykracza poza standardową forumową pomoc, Dlatego jeśli znajdzie się osoba chętna do pomocy, to chętnie odwdzięczę się kwotą 50zł lub nieco większą. Naprawdę bardzo potrzebuję takiej pomocy!

• Aidekk i Thebestof78 lubią to

#2 BlueRider

BlueRider
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:Yamaha XJ6

Napisano 10 czerwiec 2014 - 22:16

Jeżeli jest wystawiony w internecie to podeślij link ;)

#3 Aidekk

Aidekk
  • Członek Stowarzyszenia
  • 3648 postów
  • Imię:Maciek
  • Motocykl:Hyosung GT650R
  • Karta FŁM:0006

Napisano 11 czerwiec 2014 - 09:54

Jakbym miał większe pojęcie o mechanice sam bym pojechał, ale niestety. Na pewno ktoś zadeklaruje pomoc. W końcu pomóc kobiecie w potrzebie... rzecz bezcenna :)