Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Trochę Złego PR-u Salon "Profi" I Profesjonalne Podejście Do Klienta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#1 Boras

Boras
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Honda Shadow 750 C2
  • Lokalizacja:Łódź Teofilów

Napisano 28 kwiecień 2014 - 23:24

Siema Wszystkim.

Miałem olać sprawę, ale jednak postanowiłem opisać moją dzisiejszą przygodę w salonie hondy w Profi.

Biorąc pod uwagę profesjonalizm i zwykłe "ludzkie" podejście znanych mi sprzedawców z naszych firm partnerskich FŁM, nie jestem w stanie nie być co najmniej wściekły na to w jaki sposób prowadzona jest tzw. obsługa klienta w Profi. Oczywiście zapewne nie dotyczy to wszystkich pracowników, bo jak wiadomo zależy na kogo się trafi. No i ja miałem dziś pecha. Otóż ok tydzień temu mailowałęm do Profi Honda w sprawie części do mojego shadowa. Chodziło o takie małe gumki. Ku mojemu zdziwieniu dostałem niemalże błyskawiczną odpowiedź, że spoko, że ok 9zł za sztukę i że "możemy dla Pana zmówić" , mało tego odpisał mi kierownik salonu oraz ponownie "specjalista d/s sprzedaży" . Dodam, że podałem w załączniku numer katalogowy ww części oraz rysunek. Zamówienie złożyłem kolejnym mailem .... I co ?  NIC.... cisza od kilku dni. Miałem dziś chwilkę to myślę sobie podjadę, podpytam. I tu zaczyna się cała bajka. Za biureczkiem facet w roboczych ciuchach hondy, coś tam gmera. Podchodzę i przedstawiam sprawę. Mówi że mogą zamówić .... Wiec pytam czy już przypadkiem nie zamawiali bo mailowałem itd... I dowiedziałem się że BEZ ZADATKU NIE ZAMAWIAJĄ !!!   

Myślę sobie, kurde, skoro część kosztuje ok 9 zeta/szt. to jaki ten zadatek , 3 złote mam mu dać :) ? Wiec pytam o co kaman i że potrzebuję tylko 3 sztuki. No i ewidentnie się pan wzburzył... że ON ma na magazynie ileś tam tyś części i coś tam coś tam :) A co mnie K...a obchodzi ile mają części na magazynie? 

No ale dobra to pytam ile tego zadatku ma być w takim razie? Okazuje się że 25 złotych. Czyli, że to nie jest zadatek tylko w praktyce zapłata "z góry" i mi jakiś blankiecik wypisuje, a skoro tak to faktura lub paragon z kasy fiskalnej. Ciekawe co na to Skarbówka? Może przydałaby się Wam Panowie kontrola, ot tak dla relaksu ? hahaha. Ale nic tam, zwyczajowo,  grzecznie wyciągam portfel i grzecznie podaję Panu szanownemu kartę gdyż kasiorki nie noszę zwykle.... Patrzy na mnie jakbym go obraził....myślę sobie cholerka chyba mają czytnik... Facet bez słowa gapił się na mnie tak jeszcze chwilkę po czym wyrzucił z jakimś takim sarkazmem, że tylko powyżej 50 złotych to po pierwsze, a po drugie to zadatek kartą ??? phi. Spytałem jeszcze na do widzenia czy przypadkiem nie żartuje ale powiedział że mówi całkiem poważnie.

Wszystko to o 25zł.   Choć przyznam się szczerze, że miałem jeszcze kupić kurtkę ale mi się odechciało. Na pewno nie w PROFI. JAK to mówią jeden zadowolony klient to 10 kolejnych klientów. TO JA JESTEM TEN JEDEN NIEZADOWOLONY!!! 

A części zamówię gdzie indziej. Może znajdzie się ktoś poważny na tym Łódzkim łez padole, a jak nie to kupię przez neta.

 

Pozdrawiam Wszystkich

LwG.

 


Użytkownik Boras edytował ten post 28 kwiecień 2014 - 23:26


#2 Gregor STG

Gregor STG
  • Dawca
  • 218 postów
  • Imię:Grześ
  • Motocykl:Honda Shadow 1100C sc18 1985
  • Lokalizacja:STAROWA GÓRA

Napisano 29 kwiecień 2014 - 08:06

Nie jesteś jedyny ja też dostałem reprymendę jak zamówiłem śrubkę za 50 zł.
Jak ja śmiem wydzwaniać po innych sklepach i pytać o cenę.
Więc już im nie przeszkadzam i nie zamawiam u nich.I jest o wiele przyjemniej
coś kupić w innych sklepach.
  • Boras i Robcio lubią to

k,ODQwNjkzOTQsNTExOTQwOTQ=,f,042_uh_orig

 

 

 

 


#3 Boras

Boras
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Honda Shadow 750 C2
  • Lokalizacja:Łódź Teofilów

Napisano 29 kwiecień 2014 - 09:05

Pomyślałem, że opowiem przynajmniej aby "nasi" FŁM, byli przygotowani na taka ewentualność. Profi kiedyś było miejscem spotkań motocyklistów i ogólnie szanowanym miejscem. Był Bar nawet całkiem fajny ale to było 15 lat temu :) Może ktos pamięta te czasy? i wyścigi na "Włókniarce"?



#4 Mur67

Mur67
  • Użytkownik
  • 333 postów
  • Imię:Michał
  • Motocykl:Tiger 1050
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 29 kwiecień 2014 - 09:32

Mam z nimi podobne doświadczenia - kiedyś (ze cztery lata temu) kupowałem u nich rękawice - bylem tzw złem koniecznym. Powiedziałem sobie nigdy więcej.

W tym roku sytuacja mnie zmusiła żebym podjechał po pokrowiec na moto.

Odnosiłem wrażenie że jako drobny klient - no wszak nie kupowałem motocykla za kilkadziesiąty tysi - że przeszkadzam im w pełnieniu jakieś ważnej misji.

Za podejście i traktowanie kilenta mają u mnie okrągłe ZERO i nie zobaczą z mojej strony ani złotówki więcej



#5 ridrick

ridrick
  • Użytkownik
  • 2184 postów
  • Imię:Przemek
  • Motocykl:CB albo CBR
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 29 kwiecień 2014 - 09:45

A ja mam trochę inne. Kupowałem już kiedyś kask czy nawet dwa.

Ponieważ w tym roku postanowiłem zmienić swój to pojechałem po przymierzać i pooglądać. 

Bardzo miły Pan poinformował mnie że teraz będą wchodzić kaski NXR a XR1100 wychodzą z produkcji (czy jakoś tak).

No więc zostawiłem telefon żeby zadzwonili jak będą mieli (a mieli mieć w ciągu miesiąca), w zasadzie minął juz drugi i ani widu ani słychu pomimo że kask nie kosztuje 50pln :P

Oczywiście czekanie mi się znudziło i kupiłem sobie HJC :P u kolegów z MotorWings


  • B3DNAR lubi to
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

#6 salat

salat
  • Członek Stowarzyszenia
  • 728 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:FLHRCi Road King
  • Lokalizacja:Łódź Górna
  • Karta FŁM:0061

Napisano 29 kwiecień 2014 - 09:47

O dziwo bardzo podobną sytuacje miałem w serwisie Kawasaki gdzie korespondencja mailowa przebiegała bardzo pozytywnie na etapie ustalania ceny, chodziło mi o emblemat Kawasaki na silnik. Panowie elegancko ustalili nr katalogowy podali cenę bodaj ok 50 zł i na tym sie korespondencja urwała, dwukrotnie pisałem że w takim razie chcę zamówić i żadnej odpowiedzi nie dostałem nawet nie napisali że muszę stawić się osobiście i wpłacić zadatek.......



#7 rescuer

rescuer
  • Użytkownik
  • 290 postów
  • Imię:Kamil
  • Motocykl:CBR 600F4i sport / CBR600RR
  • Lokalizacja:

Napisano 29 kwiecień 2014 - 09:54

Dziwne. Kupiłem u nich kupę sprzętu, serwisowałem moto i nigdy bez najmniejszego problemu. Chłopaki zawsze mili, zawsze odpisywali na maile, wszystko w umówionym terminie lub nawet wcześniej z informacją  tel. czy na maila. Może zatrudnili kogoś nowego. Albo ktoś miał wybitnie zły dzień ale i tak nie chce mi się wierzyć ( nie znaczy, że nie wierzę ). Bardzo dziwne. Ja złego słowa powiedzieć nie mogę.


  • jaskółka lubi to

#8 Boras

Boras
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Honda Shadow 750 C2
  • Lokalizacja:Łódź Teofilów

Napisano 29 kwiecień 2014 - 10:16

Dziwne. Kupiłem u nich kupę sprzętu, serwisowałem moto i nigdy bez najmniejszego problemu. Chłopaki zawsze mili, zawsze odpisywali na maile, wszystko w umówionym terminie lub nawet wcześniej z informacją  tel. czy na maila. Może zatrudnili kogoś nowego. Albo ktoś miał wybitnie zły dzień ale i tak nie chce mi się wierzyć ( nie znaczy, że nie wierzę ). Bardzo dziwne. Ja złego słowa powiedzieć nie mogę.

Dlatego zaznaczyłem "zależy na kogo się trafia". Tyle że w handlu takie sytuacje to jakis absurd i nie powinny mieć miejsca nigdy. Obojętnie co i gdzie kupujemy. Myślę, że na forum jest wielu zadowolonych klientów, nie wątpię ale sądzę, że błędy należy wytykać aby było ich jak najmniej.


  • rescuer lubi to

#9 Kofi

Kofi
  • Użytkownik
  • 199 postów
  • Imię:Kofi
  • Motocykl:yamaha virago 535
  • Lokalizacja:Łódź/ Sunnyvale

Napisano 29 kwiecień 2014 - 11:05

ja od zeszłego roku z listy skreśliłam łódzkiego Harleya
tacy pasjonaci,że klient przeszkadzał
teraz zamawiam przez net
sprzedawcy nie żyją z prowizji, albo liczą się tylko wielkie prowizje..
ale jak masz problem z uszczelka to motocykla też u nich nie kupisz


thumb_flm_1400674132__kofi.jpg

#10 LUBIANY

LUBIANY
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Imię:Grzegorz
  • Motocykl:HONDA CBF1000
  • Lokalizacja:Łódź - Tuszyn

Napisano 29 kwiecień 2014 - 12:32

Dużo zależy od tego na jakiego sprzedawcę trafisz , jedemu się chce pracować , a drugi ma to gdzieś :biggrin:



#11 Kofi

Kofi
  • Użytkownik
  • 199 postów
  • Imię:Kofi
  • Motocykl:yamaha virago 535
  • Lokalizacja:Łódź/ Sunnyvale

Napisano 29 kwiecień 2014 - 13:53

Dużo zależy od tego na jakiego sprzedawcę trafisz , jedemu się chce pracować , a drugi ma to gdzieś :biggrin:

więc jeśli mam wybór wybieram tego co mu się chce :)


  • Boras lubi to
thumb_flm_1400674132__kofi.jpg

#12 gary

gary
  • Dawca
  • 437 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:Romet Pony -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha XJ600S -> Yamaha TDM 850 4TX -> V-STROM DL1000
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 29 kwiecień 2014 - 15:51

Podzielam niestety doświadczenia autora wątku. Jeśli nie macie zamiaru zostawić większej kaski > kilkaset zł. to lepiej odpuścić.
Kiedy szukałem kasku, to dowiedziałem się, że jeśli chcę wygodny i w miarę bezpieczny to min. 2k muszę wyłożyć. Zabezpieczenia do motonga też nie kupiłem (>5 lat temu). Cytuję:
"- Yamaha Diversion? Człowieku tego nikt nie ukradnie, po co Ci ten abus?!. Prędzej gówniarze spróbują się tym przejechać, a jak nie uda się im odpalić to skopią i łańcuch nic tu nie pomoże."

Próbowałem 3 razy, z zabezpieczeniem, rękawicami i kaskiem... za każdym razem albo ja albo motong nie byliśmy godni ich asortymentu. Ależ mi wstyd... :blush:



#13 Boras

Boras
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Honda Shadow 750 C2
  • Lokalizacja:Łódź Teofilów

Napisano 29 kwiecień 2014 - 19:09

Ku mojemu zdziwieniu.... Odniosłem mały sukces.!!!

Słuchajcie, postanowiłem nie zostawiać sprawy w taki sposób i nasmarowałem maila do Kierownika Salonu PROFI, Pana Wojciecha Walewskiego.

 

Dodam tylko, że zamówienie składałem również mailowo i informacja potwierdzająca zamówienie wyraźnie była :) Ale pomijam i traktuje jako drobny incydent.

 

Ale Ale.... Oto jaką otrzymałem odpowiedź:

 

Dnia 29 kwietnia 2014 17:01 "PROFI" <salon@profi.info.pl> napisał(a):
 

Witam,

     Na początku chcielibyśmy przeprosić za zaistniałe nieporozumienie .

W  korespondencji od Pana nie było jednoznacznego  potwierdzenia  zamówienia tych części tylko pytanie Czy można u Państwa dokonąć zamówienia wymienionych stabilizatorów gumowych ? Proszę również o informację o cenie produktu.”
Po podaniu przez nas ceny też nie było informacji ,potwierdzającej  zamówienie . Jeżeli chodzi o system zaliczek to musieliśmy go wprowadzić po systematycznie zwiększającym się magazynie części nie odebranych przez klientów ( w tej  chwili  to  są  tysiące  drobiazgów ) .

W  naszym  systemie  handlowym  płatność kartą  jest  akceptowane w  chwili  kiedy  możemy  przypisać  do  niej  konkretną  transakcję np.  sprzedaż  towaru .

Ma  Pan  rację  , informacja  o  zaliczce w  naszej  korespondencji pozwoliłaby  uniknąć  całego  nieporozumienia .

 

Proszę  o  informację , czy  mamy  zamówić  Panu  gumki , oczywiście  bez  zadatku .

 

Jeszcze   raz  przepraszamy  za  zaistniałą  sytuację

 

 

Pozdrawiam,

Wojciech Walewski

Kierownik salonu

"PROFI"

Al. Włókniarzy 38

91-348 Łódź

kom.: 606-95-44-66

tel.: 42 651 44 98

salon@profi.info.pl

 

 

Można ??? :) Jeszcze raz powtarzam, wytykajmy błędy i nie odpuszczajmy, a poziom obsługi musi się poprawiać. I pamiętajmy , że nasze Forum to wielka siła :)

 

Panie Wojciechu. Dziękuję za profesjonalizm i satysfakcjonujące mnie rozwiązanie.


  • Robcio lubi to

#14 Dawid Xrv

Dawid Xrv
  • Użytkownik
  • 522 postów
  • Imię:Dawid
  • Motocykl:Africa Twin
  • Lokalizacja:kresy łódzkiego EPJ

Napisano 29 kwiecień 2014 - 20:41

Czyżby ktoś z tego sklepiku dotarł do tego tematu? :lol:



#15 pd

pd
  • Moderator
  • 2001 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:DL650
  • Karta FŁM:0110

Napisano 29 kwiecień 2014 - 21:08

Mogło tak być

#16 Boras

Boras
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Honda Shadow 750 C2
  • Lokalizacja:Łódź Teofilów

Napisano 29 kwiecień 2014 - 21:10

Wiesz...możliwe , choć wysłałem maila do szefa wiec, myślę że to jednak tylko odpowiedź na krytykę. Tak czy inaczej, każdy szanujący się salon motocyklowy, lub ktokolwiek kto ma biznes w Łodzi w branży powinien czytać nasze forum. W grupie siła :)


  • ridrick i Logan lubią to

#17 Dawid Xrv

Dawid Xrv
  • Użytkownik
  • 522 postów
  • Imię:Dawid
  • Motocykl:Africa Twin
  • Lokalizacja:kresy łódzkiego EPJ

Napisano 29 kwiecień 2014 - 21:42

Jeśli czytają to wchodząc do takiego sklepu, trza by było mieć oczojebne logo forumowe. Od razu zapali się czerwona lampka kontrolna takiemu sprzedawcy :decayed:


  • Boras i krzychoslav lubią to

#18 OutToDie

OutToDie
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 29 kwiecień 2014 - 22:20

Już myślałem że jestem wyjątkiem. Byłem u nich raz i o jeden raz za dużo. Zostałem zlany i olany z góru do dołu. Specjaliści ds. sprzedaży robią łaskę że żyją. Zdecydowanie nie polecam.



#19 Scyzer

Scyzer
  • Świętej pamięci
  • 617 postów
  • Imię:Jakub
  • Motocykl:Kurohime
  • Lokalizacja:Łódź/ Mileszki

Napisano 30 kwiecień 2014 - 06:01

Może w takim razie Panu Wojtkowi podesłać zapis tego tematu ^^


  • Pit71 lubi to

#20 Boras

Boras
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Honda Shadow 750 C2
  • Lokalizacja:Łódź Teofilów

Napisano 30 kwiecień 2014 - 07:24

Może w takim razie Panu Wojtkowi podesłać zapis tego tematu ^^

 

Dostałby to samo w zasadzie co napisałem w oficjalnym mailu :) Zawsze można zaproponować przeprowadzenie ankiety na FŁM. Moglibyśmy stworzyć coś takiego na zasadzie : 1. jakość obsługi, 2. asortyment, 3.ceny/promocje itd...  i rozsyłać co jakiś czas wyniki wszystkim ocenianym salonom i servisom.


Jeśli czytają to wchodząc do takiego sklepu, trza by było mieć oczojebne logo forumowe. Od razu zapali się czerwona lampka kontrolna takiemu sprzedawcy :decayed:

Koszulki mamy dość oczojebne :)


  • Thebestof78 lubi to





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!