Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

O Amracing.pl - Zakupy / Reklamacje / Zwroty / Współpraca


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 AM RACING

AM RACING
  • Partner
  • 50 postów
  • Imię:AM Racing
  • Lokalizacja:Gospodarz k.Łodzi

Napisano 28 luty 2014 - 16:33

W celu uniknięcia nieporozumień, problemów, zachęcamy do zapoznania się z tym krótkim opisem toku / stylu naszej pracy.
 
Sklep stacjonarny
 
AM Racing.pl
Gospodarz ul.Cegielniana 31
95-030 Rzgów
Nip: 726-129-42-92
 
(sprzedaż detaliczna - dla klientów indywidualnych)
 
e-mail: sklep@amracing.pl
Tel: 782-301-398
 
(sprzedaż hurtowa - tylko dla sklepów i warsztatów)
 
e-mail: hurt@amracing.pl
Tel: 783-534-075 (sprzedaż hurtowa - tylko dla sklepów i warsztatów)
 
WAŻNE !!! - przed przyjazdem do sklepu prosimy o kontakt w celu sprawdzenia dostępności towaru.
 
1) Oferta
 
Nasza oferta to głównie części i akcesoria do motocykli, skuterów, crossów, quadów oraz atv. Na stanie w ciągłej sprzedaży posiadamy ok 5000 produktów dostępnych od ręki. Na zamówienie posiadamy niemal nie ograniczoną ilość części oraz akcesoriów.
 
2) Zamówienia
 
Zamówienia można składać po przez telefon, e-mail, amracing.pl oraz po przez odebranie części osobiście.
 
3) Zwroty / wymiany
 
Klient w przeciągu 10 dni roboczych może zwrócić lub wymienić produkt na dowolny z naszej gamy produktów
 
Produkt zwracany musi spełniać następujące kryteria
 
- produkt nowy nie używany z opakowaniem fabryczny
- kupujący do produktu dołącza dokument zakupu - paragon lub f-vat
- Przy zwrotach towaru koszta za towar są zwracane w naszym sklepie lub za pomocą przelewu bankowego.
 
+ Wyjątki
 
Produkty, które są objęte akcjami promocyjnymi / wyprzedażami - nie podlegają zwrotowi oraz wymianie
Produkty do, których nie jest dołączony dokument zakupu - nie podlegają zwrotowi oraz wymianie
Produkty, które są sprowadzone na specjalne zamówienie klienta - nie podlegają zwrotowi oraz wymianie
Produkty elektryczne, ponieważ są to części z gruby tzw wysokiego ryzyka, gdzie nie można sprawdzić i ocenić powodu uszkodzenia bez specjalistycznego oprzyrządowania - te produkty podlegają gwarancji i jeżeli wymaga tego sytuacja zostaną wysłane i reklamowane u producenta lub przedstawiciela marki.
 
 
Życzymy udanych zakupów oraz frajdy z jazdy
 
Pozdrawiam team AM Racing




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!