Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash


Zdjęcie
- - - - -

Jeśli 125 To Jaka?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#21 Aidekk

Aidekk
  • Członek Stowarzyszenia
  • 3648 postów
  • Imię:Maciek
  • Motocykl:Hyosung GT650R
  • Lokalizacja:Łódź-RTK
  • Karta FŁM:0006

Napisano 21 styczeń 2013 - 14:08

Pozostaje jeszcze poruszyć jedną kwestię... a mianowicie nowe przepisy prawa jazdy, które weszły 2 dni temu. Teraz NSR 125 na prawko A1 już nie pojeździsz. Teraz oprócz pojemności biorą pod uwagę także moc oraz stosunek mocy do masy. 1 słowem, limit na A1 do 11 kW a NSR ma 21. Warto się z tym liczyć, bo teraz biznesowe państwo będzie nas kasować bo przecie dziura jest do załatania. A tutaj cytacik z nowych przepisów:

 

2) kategorii A1:a) motocyklem o pojemności skokowej silnika nieprzekraczającej 125 cm3, mocy nieprzekraczającej 11 kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,1 kW/kg,b) motocyklem trójkołowym o mocy nieprzekraczającej 15 kW,c) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM;

  • pd lubi to

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...


#22 Olo

Olo
  • Użytkownik
  • 897 postów
  • Imię:Aleksander (Olek)
  • Motocykl:kawa ER-5 i jawa kaczka
  • Lokalizacja:Łódź RTK

Napisano 21 styczeń 2013 - 19:28

Wcześniej też było tylko 15km. Aidekk nie przejmuj się, każda nsr ma wpisane w dowód nie więcej niż 15km ;)



#23 Majka11

Majka11
  • Użytkownik
  • 238 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:gsxr 600 k6
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisano 10 luty 2013 - 21:37

przecież cbr 125 to wygląda jak rower 



#24 BlueSky

BlueSky
  • Użytkownik
  • 108 postów
  • Imię:Filip
  • Motocykl:Kawasaki ZXR 400
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 11 luty 2013 - 00:32

W takim razie jeżdżę rowerem :)


Po nieba błękicie za*******am przez życie.


#25 Majka11

Majka11
  • Użytkownik
  • 238 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:gsxr 600 k6
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisano 11 luty 2013 - 10:13

no panie wąskie to takie jakieś , laćki jak w kolarzówce, a no i nie jedzie bo to 4t , miałem RS 50 i rs 125 nowe budy , qumpel miał 125 w starej  , kuzyn miał Tzr 50 i Cbr 125 i Nsr 50 i na wszystkich dużo ganiałem  i według mnie cbr na ostatnim miejscu  , jedynie coś tam głosem nadrabia 


Użytkownik Majka11 edytował ten post 11 luty 2013 - 10:13


#26 BlueSky

BlueSky
  • Użytkownik
  • 108 postów
  • Imię:Filip
  • Motocykl:Kawasaki ZXR 400
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 11 luty 2013 - 11:28

Jeżeli się patrzy na wygląd, ile ma koni, ile leci i ile ma do setki to zgadzam się z tobą.


Po nieba błękicie za*******am przez życie.


#27 Majka11

Majka11
  • Użytkownik
  • 238 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:gsxr 600 k6
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisano 11 luty 2013 - 13:15

no a na co możesz jeszcze innego patrzeć ?

-duszy ten motocykl nie ma bo to nie Włoszka 

-lusterka przymocowane do kierownicy jak w rowerze   :woot:

jedynie ekonomia przemawia na korzyść 4T cbrki ale ja uważam że : "Gdzie zaczyna się pasja tam kończy się ekonomia "

wiem wiem że bronisz swojego jak każdy , jeździłem wszystkimi i mam porównanie i w monecie Cbrki kupisz coś z wyżej wymienionych o rasowym wyglądzie supersporta a aż taki stary nie jestem i przerabiałem temat i wiem że oto najbardziej chodzi 

pozdro 



#28 BlueSky

BlueSky
  • Użytkownik
  • 108 postów
  • Imię:Filip
  • Motocykl:Kawasaki ZXR 400
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 11 luty 2013 - 17:52

Honda nie postarała się z owiewkami w cbr 125, jest bardzo chuda i ma malutką czachę a o szybce już nie wspomnę(chcieli zmniejszyć opory powietrza). Dlatego byli zmuszeni zamontować lusterka na kierownicy. Prawdę mówiąc ten motocykl nie powinien nazywać się honda cbr 125 ponieważ nie jest to czysty sport, ma miękkie zawieszenie, dosyć wyprostowaną pozycje, lusterka na kierownicy, nisko podnóżki, uchwyt pasażera i masę niepotrzebnych rzeczy sportowemu motocyklowi. Dla mnie cbrka to pasja i środek transportu w jednym. Nie mogę sobie pozwolić na duże spalanie i wysokie koszty utrzymania a na moc nie narzekam  :woot:


Po nieba błękicie za*******am przez życie.


#29 Olo

Olo
  • Użytkownik
  • 897 postów
  • Imię:Aleksander (Olek)
  • Motocykl:kawa ER-5 i jawa kaczka
  • Lokalizacja:Łódź RTK

Napisano 11 luty 2013 - 19:07

Co z tego, że tzr'ki, rs'ki mają bardziej rasowy wygląd jak swoją cbr 125 wszystkie odstawiam  :woot: Wymiary ma proporcjonalne do mocy ;) 

 



#30 Majka11

Majka11
  • Użytkownik
  • 238 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:gsxr 600 k6
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisano 11 luty 2013 - 19:42

Olo chyba sobie jaja robisz  15 koni w cbr , a ponad 30  w 2t czyli rs 125 czy chyba robi różnice 

sądzę że dobrze zrobiona 50  może konkurować z twoją 125 w 4 T 

łatałem na prawdę wieloma szpejami w poj 50 - 125 i wiem co mówię , 

cbr 125 nie powinna mieć w nazwie litery R bo te moto nic wspólnego ze sportem nie ma no może oprócz nazwy 

niestety 125 w 4T nie jadą a ledwo się toczą gdzie trzeba wbijać co chwilę wyższy bieg 

no chyba  że Ty taki Rossi jesteś 



#31 MaRRcin

MaRRcin
  • Użytkownik
  • 876 postów
  • Imię:Marcin
  • Motocykl:GIXX
  • Lokalizacja:KNZ

Napisano 11 luty 2013 - 20:04

Na pewno za cbr 125 przemawia trwałość jednostki napędowej i niemalże wszystkich podzespołów, bardzo niskie koszta eksploatacji, bardzo fajny dźwięk (o niebo lepszy niz kosiarkowe 2t), według mnie spoko wygląd - oczywiscie to sprawa gustu ;)

 

Jak ktos szuka rasowego sporta w 125 to tylko w 2t. Dla mnie jednak ekonomia i bezawaryjność liczą się najbardziej więc wybór jest prosty. A co do mocy to nie oszukujmy się to nie jest ta pojemność...



#32 Olo

Olo
  • Użytkownik
  • 897 postów
  • Imię:Aleksander (Olek)
  • Motocykl:kawa ER-5 i jawa kaczka
  • Lokalizacja:Łódź RTK

Napisano 11 luty 2013 - 20:46

Olo chyba sobie jaja robisz  15 koni w cbr , a ponad 30  w 2t czyli rs 125 czy chyba robi różnice 

sądzę że dobrze zrobiona 50  może konkurować z twoją 125 w 4 T 

łatałem na prawdę wieloma szpejami w poj 50 - 125 i wiem co mówię , 

cbr 125 nie powinna mieć w nazwie litery R bo te moto nic wspólnego ze sportem nie ma no może oprócz nazwy 

niestety 125 w 4T nie jadą a ledwo się toczą gdzie trzeba wbijać co chwilę wyższy bieg 

no chyba  że Ty taki Rossi jesteś 

Jaj nie robię, bo wiadomo że nie ma co porównywać 125 2t i 125 4t :P

50 2t też jeździłem wieloma motocyklami i raczej będzie ciężko żeby dorównywały osiągami do cbr 125

Co do literki R, no to się zgodzę bo jakiś prawdziwy ścigacz z niej nie jest.

Co trochę wyższy bieg? Powiedz mi która z Twoich zachwalnach 50 2t i nawet 125 4t ma taką skrzynie w której na 3 osiągnie się 100km/h. 

Nawet już RS 125 2t nie produkują, tylko 4t  :D


Użytkownik Olo edytował ten post 11 luty 2013 - 20:47


#33 Majka11

Majka11
  • Użytkownik
  • 238 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:gsxr 600 k6
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisano 11 luty 2013 - 21:23

no tak nie porównuje się , 2 inne światy 

no 4t 125 to nie ale Rs 125 2T szła na 3  100 km/h 

no fakt już nei robią 125 2t - normy spalin 

ale ta nowa Rs4 125 czy jakoś to się tam pisze to jest dosłownie kosmos , na fotkach to gdyby nie rozm opon to ciężko od Rsv4 odróżnić , tak samo zresztą jak r 125 



#34 BlueSky

BlueSky
  • Użytkownik
  • 108 postów
  • Imię:Filip
  • Motocykl:Kawasaki ZXR 400
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 12 luty 2013 - 00:26

15 koni w cbr , a ponad 30  w 2t czyli rs 125

Cbr 13,5 koni na wale Pokaż mi te konie (to ciekawosc nie złośliwość) w aprili rs 125 seryjnej odblokowanej, moc moze byc na kole, jakis wykres z hamowni albo filmik z yt.

Po nieba błękicie za*******am przez życie.


#35 Majka11

Majka11
  • Użytkownik
  • 238 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:gsxr 600 k6
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisano 12 luty 2013 - 01:02

tu masz 27 kucy , ale rocznik 2001 

tu 22 kuce ale kaganiec na modulę 

 

i zapraszam do lekturki ,bo to rzadkość : dobry  artykuł  na tym portalu 

http://www.scigacz.p...escia,7894.html

 

a co do samej hamowni to nie sugerował bym się nimi bo zwykle strojone są one pod klienta dla zarobku 

 jedynie przed i po modach na tej samej hamowni w tych samych warunkach można spr ile kucy i momentu przybyło 

 

ehhh piejne czasy mi się przypomniały 



#36 BlueSky

BlueSky
  • Użytkownik
  • 108 postów
  • Imię:Filip
  • Motocykl:Kawasaki ZXR 400
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 12 luty 2013 - 10:04

Okej w 34 konie na wale uwierzę w silniku na rotaxie 123 na full odblokowaniu i dobrym stanie silnika. Czepiam się jak ktoś podaje tak niedokładne dane, ja mógłbym powiedzieć, że cbr ma ponad 10 koni, wynikało by, że może mieć 19,9 jak i 10,1 a w rezultacie 13,5 :)


Po nieba błękicie za*******am przez życie.


#37 Królu

Królu
  • Użytkownik
  • 204 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:Kawasaki zx10r ninja '06
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 12 luty 2013 - 12:00

Na pewno za cbr 125 przemawia trwałość jednostki napędowej i niemalże wszystkich podzespołów, bardzo niskie koszta eksploatacji, bardzo fajny dźwięk (o niebo lepszy niz kosiarkowe 2t), według mnie spoko wygląd - oczywiscie to sprawa gustu ;)

 

Jak ktos szuka rasowego sporta w 125 to tylko w 2t. Dla mnie jednak ekonomia i bezawaryjność liczą się najbardziej więc wybór jest prosty. A co do mocy to nie oszukujmy się to nie jest ta pojemność...

nie oszukujmy sie, ale 4t nie brzmi duzo lepiej od 2t w klasie 125 cc, szczegolnie na wyzszych obrotach.

a juz przy wiekszych pojemnosciach to jakos 2t zle nie chodza, rzuccie okiem:


HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png


#38 Majka11

Majka11
  • Użytkownik
  • 238 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:gsxr 600 k6
  • Lokalizacja:Wieluń

Napisano 12 luty 2013 - 13:24

nie no wiadomo że 2T to zawsze będzie jak kosiara chodzić i o tym nawet nie ma co dyskutować 

34 KM i 25 Nm przy masie mniej niż 120 kg to naprawdę szybka zabawka , w porównaniu np do starych 600 gdzie moc 100 koni , moment gdzieś z 50 NM i waga nie całe 200 kg  to ktoś obcykany na rs 125 na prawdę potrafi objechać 600 

na SD na  Poznaniu jest taki gości na CBr 125 lata i skubany oblatuje zawsze tych co są pierwszy raz na SD , nie ważne 600 czy litr , panigale czy r1 ale chłopak na prawdę ma pojecię i dziwie się że nie próbuje swoich sił w Pucharze PL w 600 albo litrach 

kiedyś może jak się dorobię to kupie sobie taką Rs 125 i zrobię ją typowo na małą torówke , na nasze małe tory : Lublin czy Radom bo tam to więcej niż125 się marnuje 



#39 AndrzejCBR

AndrzejCBR
  • Użytkownik
  • 1141 postów
  • Imię:Andrzej
  • Motocykl:CBR 600 F4i Ogar 200
  • Lokalizacja:EPI

Napisano 12 luty 2013 - 15:22

Panowie a odbiegajac od tematu gdzie najlepiej wybrać się na tor? Jak to wygląda? Nie chodzi mi już o poznań, coś najbliżej ludzkiego. łódzkiego. *

#40 Królu

Królu
  • Użytkownik
  • 204 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:Kawasaki zx10r ninja '06
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 12 luty 2013 - 15:38

DELL :D


HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!