Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash


Zdjęcie
- - - - -

Jeśli 125 To Jaka?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nowciu15

Nowciu15
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Yamaha TZR
  • LokalizacjaKoluszki

Napisano 25 październik 2012 - 12:55

Mam pytanie, czy lepiej nabyć Hondę NSR, czy CBR? Mówię tutaj oczywiście o pojemności 125. : )

#2 Łukasz_Sob

Łukasz_Sob
  • Użytkownik
  • 726 postów
  • Imię:ŁUKASZ
  • LokalizacjaŁÓDŹ

Napisano 25 październik 2012 - 13:43

Nsr jest pełno ale większość to trupy,szukaliśmy koledze i masakra,wybraliśmy cbr-chociaż nie żre tyle co 100 konny scigacz jak to jest w NSR
http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE

#3 Olo

Olo
  • Użytkownik
  • 903 postów
  • Imię:Aleksander (Olek)
  • Motocykl:kawa ER-5 i jawa kaczka
  • LokalizacjaŁódź RTK

Napisano 25 październik 2012 - 23:11

Cały tydzień zjeździłem się za cbr 125, większość to też są trupy http://motocykle-lod...tyle_emoticons/default/pout.png ale w końcu dzisiaj kupiłem po ciężkich trudach, jutro się pochwale na forum :)
oglądałem tą Honda CBR 125 + wydech DEVIL Ostrów Wielkopolski • Tablica.pl , przejechałem się żeby zobaczyć 130km. w opisie 1 element do poprawki lakierniczej i miała mieć przejechane ok. 20 tysięcy. okazało się: zadupek połamany, każda część z innej parafii, nowa uszczelka pod cylindrem, świeci się kontrolka wtrysku i kopci, no i najechane ponad 24 tysiące. Honda cbr125R Po sezonowa cena Łask • Tablica.pl rok nie 2006 tylko 2005, miała mieć przejechane 11 tysięcy km, a licznik był w milach, felga podbita, klamka złamana, kierownica pordzewiała, wskaźnik paliwa nie działa, wskazówka od licznik drga, ale przez telefon wszytko cacy, cukiereczek prawdziwy http://motocykle-lod...tyle_emoticons/default/woot.gif nawet 100zł koleś nie chciał opuścić http://motocykle-lod...tyle_emoticons/default/thumbdown.gif jeszcze jedną z ogłoszenie z gazety sprawdziłem, przejechałem 50km. przez telefon "stan jak z salonu, rok 2006" na miejscu: lusterko urwane, plastik jeden pęknięty i rok 2005 :decayed: dawałem kolesiowi 4500zł to mu mało było :D

Użytkownik Olo edytował ten post 25 październik 2012 - 23:13


#4 Łukasz_Sob

Łukasz_Sob
  • Użytkownik
  • 726 postów
  • Imię:ŁUKASZ
  • LokalizacjaŁÓDŹ

Napisano 26 październik 2012 - 07:33

Ja bym brał połowę forum, ze zwrotami za paliwo,ludzie kłamią
http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE

#5 Nowciu15

Nowciu15
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Yamaha TZR
  • LokalizacjaKoluszki

Napisano 26 październik 2012 - 21:40

Z tego co czytałem "ludzie ze świata motocykli", uważają, że NSR jednak jest pewniejszym zakupem i ma w sobie większy "potencjał". Co wy o ty myślicie?

#6 Dinozaur

Dinozaur
  • Użytkownik
  • 135 postów
  • Imię:Norbi
  • Motocykl:YZF-R1 RN12
  • Lokalizacjaśrd

Napisano 26 październik 2012 - 22:18

Jak 125 to tylko w 2suwie, przynajmniej się pobawisz i podłapiesz co i jak przed zmianą na coś większego :) Jak nie NSR to popatrz na aprilkę rs 125, też fajna zabawka.

#7 Nowciu15

Nowciu15
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Yamaha TZR
  • LokalizacjaKoluszki

Napisano 27 październik 2012 - 10:34

Okej, dzięki za informacje ; ).

#8 Olo

Olo
  • Użytkownik
  • 903 postów
  • Imię:Aleksander (Olek)
  • Motocykl:kawa ER-5 i jawa kaczka
  • LokalizacjaŁódź RTK

Napisano 27 październik 2012 - 15:27

Zależy co wolisz, jeśli osiągi i dźwięk simsona to bierz 2t. Jeżeli wolisz niskie spalanie i przyjemny dźwięk to bierz 4t ;)

#9 Nowciu15

Nowciu15
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Yamaha TZR
  • LokalizacjaKoluszki

Napisano 27 październik 2012 - 15:35

No wiesz, najlepiej to i osiągi i w miarę niskie spalanie.. xd

#10 AndrzejCBR

AndrzejCBR
  • Użytkownik
  • 1159 postów
  • Imię:Andrzej
  • Motocykl:CBR 600 F4i Ogar 200
  • LokalizacjaEPI

Napisano 27 październik 2012 - 22:06

Nie mozna miec wsystkiego;p ogolnie cbr fajnie brzmi ale d*py nie urywa nsr jezdzilem oraz mialem swoja tzr w 2t ja akurat do silnika nic nie dolozylem kumpel sprowadzil z niemiec i po 15tys dziura w tloku sie zrobila. Sa to awaryjne maszyny ale sa wysilone. Wole dziwoek chusteczkowy ale zeby jechalo - to moje zdanie. Jak ktos ma troche pojecia to remoncik w 2t sam moze sobie zrobic.

#11 Olo

Olo
  • Użytkownik
  • 903 postów
  • Imię:Aleksander (Olek)
  • Motocykl:kawa ER-5 i jawa kaczka
  • LokalizacjaŁódź RTK

Napisano 27 październik 2012 - 22:09

Ale moto chyba się kupuje żeby jeździć, a nie remonty robić :D

#12 Gregory

Gregory
  • Użytkownik
  • 62 postów
  • Imię:Grzegorz
  • LokalizacjaOkolice łodzi

Napisano 28 październik 2012 - 09:36

Nie przesadzajmy że ścigacze w 2t są bardzo awaryjne ja sam miałem nsr 125 i kolega też miał i nie narzekał, ja swoją przejeździłem dwa sezony i remontu silnika nie robiłem a przez dwa sezony zrobiłem coś koło 10 tys km. Jednym zdaniem jak dbasz tak masz....

#13 masiek

masiek
  • Użytkownik
  • 110 postów
  • Imię:Robert
  • Motocykl:Suzuki GSX-R 750 k6
  • LokalizacjaŁódź-Teofilów

Napisano 28 październik 2012 - 09:53

proponuje nowy kupić to bedzie bez remontów :)
..................SEX, DRUGS, AND DRUM 'N' BASS.....................

#14 Nowciu15

Nowciu15
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Yamaha TZR
  • LokalizacjaKoluszki

Napisano 06 listopad 2012 - 00:20

Myślicie, ze RS-ka, lepiej sie sprawi niż NSR ? ; >

#15 basicz

basicz
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Imię:Basia
  • Motocykl:Suzuki SV650s
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 06 listopad 2012 - 19:57

Ja właśnie przesiadłam się z CBR 125 R na SV 650 s . Swoją CBRkę chcę sprzedać. Tutaj masz link, możesz obejrzeć - http://motocykle-lod...ja-cbrka-125-r/

Pewnie bardziej poszalejesz na RS albo NSR, ale CBR ma śmieszne spalanie, a do tego w miarę bezpieczna, idealna na pierwsze moto dla narwanych. Ale dla wysokich facetów się nie nadaje - gościu powyżej 180 cm i 80 kg wagi wyglądałby na tym zabawnie :decayed: Jak kto woli - ten motocykl szału nie robi ( jak to 15 KM...), ale ja na początek byłam nim zachwycona :riding:

#16 Olo

Olo
  • Użytkownik
  • 903 postów
  • Imię:Aleksander (Olek)
  • Motocykl:kawa ER-5 i jawa kaczka
  • LokalizacjaŁódź RTK

Napisano 06 listopad 2012 - 20:15

ale ja na początek byłam nim zachwycona :riding:

A ja 3 lata już jeżdżę na moto i dopiero sobie kupiłem cbr :decayed: http://motocykle-lod...tyle_emoticons/default/pout.png
Nowciu bierz od koleżanki wyżej cbr, przynajmniej będziesz mieć pewne moto, bo większość tych sprzętów jest pozarzynana ;)

#17 BlueSky

BlueSky
  • Użytkownik
  • 109 postów
  • Imię:Filip
  • Motocykl:Kawasaki ZXR 400
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 11 listopad 2012 - 10:39

Plusy i minusy cbr +spalanie 2.5-3l (17zł/100km) +żywotność silnika ponad 100k km, mniejsze prawdopodobieństwo a raczej bliskie 0, że trafisz na trupa. +chyba najwygodniejszy motocykl w klasie 125 sportowy +bardzo wytrzymały silnik +elastyczny silnik -wąski, mały, niektórym to przeszkadza. -brzmi jak kosiarki 100cm3 -13,5 koni -130km/h -wąskie opony Plusy i minusy nsr 125 +28 koni +v max w ganicy 150-160 +wygląda jak rasowa 600 -spalanie od 5-8l/100km(30-47zł/100km Plus do tego trzeba doliczyć koszt oleju, który w cale nie jest tani) -silnik trzyma przynaj połowe mniej niż cbr i jest owieelee starsza, więc wyczjenie czegoś nie skatowanego graniczy z cudem> -brzmi jak kosiarka 100cm w 2t. -bardziej awaryjny silnik niw w cbr -nieelastyczny silnik Jeżeli nie masz kasy lub dużo jeździsz po mieście bierz cbr. Jeżeli masz kase i chcesz poczuć moc w 125 2t to bierz aprilie rs 125. Ma nowocześniejszą konstrukcję od nsr, pali tyle samo, awaryjnosc ta sama, tylko jest droższa.

Użytkownik BlueSky edytował ten post 11 listopad 2012 - 10:41

Po nieba błękicie za*******am przez życie.


#18 ragavan

ragavan
  • Użytkownik
  • 95 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Honda Transalp XL 600V
  • LokalizacjaDłutów

Napisano 07 grudzień 2012 - 20:05

Ja śmigałem sezon na NSR i fakt,spalanie jest duże ale adekwatne do mocy. Był to mój 1 poważne motocykl i byłem zaskoczony jego mocą jak na 125 ccm. Awaryjność? Może miałem szczęście,ale nie włożyłem w niego nic co zepsuło by się samo,nie licząc podbitej na własne życzenie felgi.Jak dla mnie motocykl bezawaryjny i dobrze ją wspominam. Jedyne co denerwowało to drgania przy wyższych obrotach silnika.

#19 Nowciu15

Nowciu15
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Yamaha TZR
  • LokalizacjaKoluszki

Napisano 20 styczeń 2013 - 19:13

Dziękuje za przedstawienie, jak to wygląda ;D



#20 MaRRcin

MaRRcin
  • Użytkownik
  • 881 postów
  • Imię:Marcin
  • Motocykl:GIXX
  • LokalizacjaKNZ

Napisano 20 styczeń 2013 - 19:27

to którą bierzesz?? :P







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!