Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Cbr 600 99R


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#21 Matik

Matik
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Suzuki GSX 750F
  • LokalizacjaŁódź - Bałuty

Napisano 09 wrzesień 2016 - 14:59

Hmmm stare nie znaczy gorsze a na bank nowe nie znaczy lepsze ;) sv 650 to dobre moto, napewno nie jest nijakie... czego nie moge powiedzieć w porównaniu o Hondzie CBR ^,^ a tak serio to każdy ma swój gust. Moja uwaga poza wyborem modelu skup sie przede wszystkim na jakości motocykla czyli sprawności technicznej. Może być tak, że będzie cały polakierowany nieoryginalnie ale stan igła bądź w drugą stronę. Ponad to licz się z tym, że moto za 4,5k w stanie super technicznym na bank nie jest. Co by właściciel nie wkręcał w motocyklach nie ma czegoś takiego jak okazja. A no i nie wierz nigdy jak ktoś mówi, że nie leżało bo w sumie każde choć raz na glebie było ;)

Model to twój wybór każde moto sie nadaje jak jest olej w głowie. Osobiście polecam może coś z olejaków na początek? Może stare myślenie ale dorwiesz często gęsto motocykl dość sprawny technicznie +/- 1-2 k wkładu dodatkowo by dopieścić i silniki w kondycji bo są zwyczajnie idioto odporne, więc jest duża szansa że coś trafisz.

Użytkownik Matik edytował ten post 09 wrzesień 2016 - 15:04


#22 Bocian@13

Bocian@13
  • Użytkownik
  • 35 postów
  • Imię:Paweł
  • Motocykl:Honda CBR 600 F4
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 09 wrzesień 2016 - 15:52

Dzieki Matik - cenne rady. A co masz na mysli przez olejaki? Tzn pytam o konkretne modele bo poki co to wybieram oczami.

#23 Piuriel

Piuriel
  • Autor tematu
  • Dawca
  • 1311 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • LokalizacjaŁódź-Radogoszcz

Napisano 09 wrzesień 2016 - 17:38

Dzieki Matik - cenne rady. A co masz na mysli przez olejaki? Tzn pytam o konkretne modele bo poki co to wybieram oczami.

Olejaki to motocykle z silnikami chłodzonymi olejem.
Ciężkie do zajechania.
Ja jednak nie sądzę aby to była konieczność. Przecież nie będziesz upalał w ciężkich warunkach. Każdy jest bezawaryjny jeśli pamiętasz o serwisie więc nie potrzebujesz olejaka moim zdaniem.
Idąc dalej tym tokiem dojdziemy do maszyn parowych ;)
...You can be better than that..

#24 Matik

Matik
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Suzuki GSX 750F
  • LokalizacjaŁódź - Bałuty

Napisano 10 wrzesień 2016 - 11:44

Jesli wg ciebie olejak to maszyna parowa? radze sie obejrzeć za gsxr z tamtych lat ;) fakt faktem to stare konstrukcje ale ich niezawodność jest legendarna z powodu ogromnych przebiegów jakie mogą zrobić bez konieczności remontów. Dodatkowo zastanawiam się czym wg. Ciebie jest konieczność jazdy takim motocyklem bo chyba nie bardzo pojmujesz konstrukcji i zamysłu tych jednostek... Te motocykle nie za wiele ustępują motocyklom chłodzonym cieczą. Jedyne co tzreba mieć to chłodnice oleju bo inaczej może zdarzyć sie masakra;) Sam mam olejaka i nie jest bez wad ale pancerna 750ccm daje dużo radości oraz o wiele tańczy serwis w stosunku do innych maszyn. Tak czy siak jest to jedna z propozycji z jakichś nowszych to zależy ile masz pieniedzy na owy sprzęt.

Użytkownik Matik edytował ten post 10 wrzesień 2016 - 11:49


#25 Piuriel

Piuriel
  • Autor tematu
  • Dawca
  • 1311 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • LokalizacjaŁódź-Radogoszcz

Napisano 10 wrzesień 2016 - 16:27

Nie miałem na celu oczerniać olejków. Źle odebraleś posta.
...You can be better than that..

#26 Bocian@13

Bocian@13
  • Użytkownik
  • 35 postów
  • Imię:Paweł
  • Motocykl:Honda CBR 600 F4
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 14 wrzesień 2016 - 13:42

Panowie a co sądzicie o tym egezmplarzu:

http://www.olx.pl/oferta/honda-cbr-600-f4-CID5-IDhzD6w.html#


#27 Piuriel

Piuriel
  • Autor tematu
  • Dawca
  • 1311 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • LokalizacjaŁódź-Radogoszcz

Napisano 17 wrzesień 2016 - 17:57

Ja to nie wiem czy dziś na torze Łódź na Kulikowisku nie była ta Honda. Ten dość wąski komin mi się rzucił w oczy chyba, że wszystkie taki mają :P
Piszę, że lata nią 4 sezony więc pewnie jest prosta. Kwestia jak osprzęt. Trzeba się przejechać.
 


...You can be better than that..

#28 Bocian@13

Bocian@13
  • Użytkownik
  • 35 postów
  • Imię:Paweł
  • Motocykl:Honda CBR 600 F4
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 22 wrzesień 2016 - 07:34

Byłem z Piurielem wczoraj obejrzeć egzemplarz o który pytałem dwa posty niżej.

Napiszę co zaobserwowaliśmy żeby wybić z głowy gdyby ktoś przypadkiem chciał jechać na granice województwa.

  1. Motocykl CAŁY poobijany, każda owiewka gdzieś pęknięta, porysowana, klejona, każda śrubka inna - ponoć poprzedni właściciel gdzieś położył ten motocykl ale że dobrze jeździł to obecny nic z tym nie robił. Sprzęt chwile po rozgrzaniu zaczął bardzo dziwnie i nierówno pracować
  2. Właściciel przyznał, że od początku kiedy go posiada (ok 3 lata) nie robił nic z gaźnikami, jedynie ze 3 razy podkreślił że wymienił świece.
  3. Piuriel stwierdził nieszczelności w układzie wydechowym.
  4. Łożysko główki ramy do remontu.
  5. Ogólnie nie podobała mi się też elektryka - po włączeniu kierunkowskazy pracowały nierówno, nie zawsze chciały załapać, czasem same się wyłączały. W moim subiektywnym odczuciu coś było z tym nie tak.

To tak nam się rzuciło przez ok 10 minut oględzin.



#29 Piuriel

Piuriel
  • Autor tematu
  • Dawca
  • 1311 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • LokalizacjaŁódź-Radogoszcz

Napisano 22 wrzesień 2016 - 07:43

Dodam, że anglik :)

Ale opony były prawie nowe :D


Użytkownik Piuriel edytował ten post 22 wrzesień 2016 - 07:44

...You can be better than that..

#30 Darek_Lodz

Darek_Lodz
  • Użytkownik
  • 525 postów
  • Imię:Darek
  • Motocykl:Honda Varadero 125 / Suzuki GS 500
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 22 wrzesień 2016 - 08:03

może poprzednie rozdupcył to wymienił :D



#31 kosmaty

kosmaty
  • Członek Stowarzyszenia
  • 1769 postów
  • Imię:Tomek
  • Motocykl:R1 rn19
  • LokalizacjaLDZ/CZMP

Napisano 22 wrzesień 2016 - 09:59

Tak jak ci Łukasz pisałem, w f4 często i gęsto działy się dziwne rzeczy z elektryką, bardzo często regulator padał, no i fakt że to angol dla mnie juz dyskwalifikuje, co innego gdyby to było góra 5 letnie moto to jeszcze aż takiej korozji może nie być a tutaj podejrzewam że wszystko co rude było już malowane


  • Piuriel lubi to

#32 Bocian@13

Bocian@13
  • Użytkownik
  • 35 postów
  • Imię:Paweł
  • Motocykl:Honda CBR 600 F4
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 22 wrzesień 2016 - 10:39

Daj spokój, wiadomo że nie oczekuje nie wiadomo czego od 16 letniego motocykla za 7 tys. Myślałem natomiast, że w tej cenie da się już kupić jakiś sprzęt którym bezawaryjnie polatam do końca tego sezonu (miesiąc :riding:) a w przyszłym nie rozsypie się od samego stania.



#33 Piuriel

Piuriel
  • Autor tematu
  • Dawca
  • 1311 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • LokalizacjaŁódź-Radogoszcz

Napisano 22 wrzesień 2016 - 10:59

Tak jak ci Łukasz pisałem


Dlatego po tym jak sprzedawca potwierdził, że to anglik przestałem dalej oglądać, tylko oparłem się o swój.
Dzięki ponownie Tomek :cheers:
...You can be better than that..





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!