Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

R1 Vs Sv1000S. (Moto Do Zabawy Za Ok 10K)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#21 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1556 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 06 wrzesień 2016 - 07:52

Nie wiem musialbym sie przejechac ale to az nie do wiary zeby wspolczesna opona byla taka kiepska? Male uslizgi zawsze sie przytrafia na kazdej oponie moim zdaniem i nie ma co panikowac tylko zmienic dosiad i ulamek sekundy wczesniej dodac gazu przed winklem zeby wczesniej dociazyc tyl. Zreszta ulica jest czesto brudna, jest sporo pylu i kazda moze sie slizgnac i luzna pozycja na moto zlapie znowu przyczepnosc.

Swoja droga skoro ocena uzytkownikow tej opony znacząco odbiega od innych to no coś w tym jest.
Co do mojej techniki to wiesz, że ja chętnie poddam sie weryfikacji i poprawkom wiec możemy sie ustawić np. na piątek gdzieś na polatanie :riding:


Użytkownik Piuriel edytował ten post 06 wrzesień 2016 - 07:53

...You can be better than that..

#22 Majk

Majk
  • Dawca
  • 157 postów
  • Imię:Michał
  • Motocykl:Yamaha MT 09 Akrapovic

Napisano 06 wrzesień 2016 - 12:26

Piuriel, jak jest chłodno to rzeczywiście się poślizgnie, ale nie przesadzałbym, że w zakręcie się ślizga. Jest to opona 2 składnikowa, tył przy złożeniu nigdy mi nie odjechał. 



#23 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1556 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 06 wrzesień 2016 - 12:39

Fakt przy złożeniu i dobrym nagrzaniu jest spoko. Najgorszy jest moment lekkiego pochyłu. Opinie mówią same przez siebie, Qualifiery 2 są już dużo lepsze podobno.
Dojadę je do końca i więcej nie kupię i tyle :)

Ps. Chyba zrobilismy off topic więc może zakończmy tu o moich problemach już smecić a pomóżmy koledze z dylematem.


...You can be better than that..

#24 Rebel

Rebel
  • Użytkownik
  • 191 postów
  • Imię:Ad
  • Motocykl:Kilofaza
  • Lokalizacja:LDZ JAN/OLE

Napisano 07 wrzesień 2016 - 10:22

ze "słabszych" sportów w tej kasie istnieje jeszcze cbr 929/954, ujeżdżałem taką, bardzo fajny motocykl :)

 

ale sporta faktycznie lepiej zacznij od 600 :) zupełnie inna praca, moc, charakterystyka :)

 

osobiście ujeżdżam teraz FZS1000, i to też fajna zabawka, 143 km/106nM robią swoje :) choć nie ma takiej agresji jak była w 954

 

 

Litr głównie do turystyki, i to nawet nie ze względu na moc, ale ze względu na moment - np. brak konieczności redukcji przy podjazdach. Tez mam FZSa i w mieście chodzą 3 pierwsze biegi, więcej nie trzeba, a i tak myślę że na sedesie byłoby szybciej. W mieście czy na torze sześćseta wymiata, na trasie zwłaszcza przy autostradowych przelotach litr ma lepiej.


Live slow!!!
 


#25 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1548 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:SUZUKI SV1000S
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie
  • Karta FŁM:0080

Napisano 07 wrzesień 2016 - 10:27

A ja nie narzekam na litra w miescie. 600 wachlujesz biegami. Litrem zapinasz jeden bieg i mozesz przejechac cale miasto :)

Wysłane przez gołębia pocztowego

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png


#26 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1556 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 07 wrzesień 2016 - 11:04

Też mogę na jednym biegu. 1 do 120km\h czy jakoś tak :D


  • krzychoslav lubi to
...You can be better than that..

#27 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1548 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:SUZUKI SV1000S
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie
  • Karta FŁM:0080

Napisano 07 wrzesień 2016 - 12:21

Też mogę na jednym biegu. 1 do 120km\h czy jakoś tak

 

nie do w sumie miałem na myśli, ale na upartego :D ja tam wpinam 3 i jadę. :D 


"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png


#28 pietrass

pietrass
  • Użytkownik
  • 83 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Hornet PC41
  • Lokalizacja:Miasto Meneli + Andrespol

Napisano 08 wrzesień 2016 - 11:18

A czy SV czasem nie lubi jazdy na kole?, wiem że 650 nie lubi a co do 1000 nie jestem pewien...



#29 kosmaty

kosmaty
  • Członek Stowarzyszenia
  • 1838 postów
  • Imię:Tomek
  • Motocykl:R1 rn19
  • Lokalizacja:LDZ/CZMP
  • Karta FŁM:0158

Napisano 08 wrzesień 2016 - 11:23

KAŻDY MOTOCYKL PÓJDZIE NA KOŁO NAWET JUNAK 125


  • krzychoslav lubi to

#30 jaszczomb

jaszczomb
  • Użytkownik
  • 451 postów
  • Imię:Marek
  • Motocykl:xj600
  • Lokalizacja:Dąbrowa

Napisano 08 wrzesień 2016 - 11:28

KAŻDY MOTOCYKL PÓJDZIE NA KOŁO NAWET JUNAK 125

pójdzie to i wsk'a, pytanie jak sobie silnik poradzi ze smarowaniem przy jeździe w takiej pozycji

 

Btw. Jak chcesz ostry sprzęt któremu wogóle gumowanie nie przeszkadza, to może zacznij oglądać cr 500 w wersji sm.


Użytkownik jaszczomb edytował ten post 08 wrzesień 2016 - 11:31


#31 rooland

rooland
  • Członek Stowarzyszenia
  • 1326 postów
  • Imię:Roland
  • Motocykl:R6
  • Lokalizacja:

Napisano 08 wrzesień 2016 - 11:47

Sv na koło to lubi i to bardzo... Mniej lubi silnik ale są tacy którzy non stop na kole tym śmigają i wszystko gra.

#32 pietrass

pietrass
  • Użytkownik
  • 83 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Hornet PC41
  • Lokalizacja:Miasto Meneli + Andrespol

Napisano 08 wrzesień 2016 - 12:31

To to wiem, nawet rower pojedzie na kole :P, w SV wtedy nie ma smarowania pierwszego garnka. Tak słyszałem przynajmniej.



#33 Rebel

Rebel
  • Użytkownik
  • 191 postów
  • Imię:Ad
  • Motocykl:Kilofaza
  • Lokalizacja:LDZ JAN/OLE

Napisano 09 wrzesień 2016 - 09:52

sv 650 tylko ta pierwsza generacja, potem poprawili. 


Live slow!!!
 


#34 Paweł_81

Paweł_81
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Imię:Paweł
  • Motocykl:Yamaha Fazer FZS 600
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 10 wrzesień 2016 - 07:37

błędne i głupie myślenie... niestety ale zamiast uczyć się jeździć motocyklem wykorzystując jego potencjał będziesz jeździł na pół gwizdka bojąc się odkręcić na full... a to nie jest nauka. Jeżeli chcesz się uczyć to rób to tak jak się powinno robić. 30 koni różnicy np na przesiadkę na r6 zrobi Ci tak wielką różnicę że jeju (moca, waga, geometria)... a samo ogarnianie takiego sporta zajmie Ci wiele lat już nie mówiąc o litrze bo tutaj to cierpliwości na naukę może Ci braknąć. Oczywiście, można od razu 1000rr-kę kupić i odwijać na prostej ile wlezie ale tak to nawet Maciuś z klanu potrafi. Jak chcesz koniecznie litra to SVka jest fajnym rozwiązaniem. Chociaż jak masz parcie na moc / konie mechaniczne to pewnie i to Ci się znudzi....

svka to turystyk-sportowy ... wygodniejszy, elastyczny i fajny do jazdy z plecakiem na jakieś wycieczki
R1 to typowy sport - powinna w sumie głównie po torach śmigać

btw: FZS nie idzie na gumę ? mam jednego takiego który tym motocyklem by Ci pół Łodzi na kapciu objechał :)


Cześć
Pozwolę na krótko sie włączyć i zgodzić sie w 100% z kolega. Sam miałem Gazeta FZS600. Tez po 2 latach zaczęło mi brakować mocy a był to mój pierwszy moto. Szczególnie jak jeździłem z plecakiem . Zamieniłem na FZ1, 1000ccm3 i 150KM. Przyznaje sie bez bicia bałem sie jeździć i nadal sie boje a mam go juz ponad rok. Dopiero po roku zacząłem go kręcić do 12000 obr/min. Po 8000 jest takie uderzenie jak by sie turbina załączyła. Dla bezpieczeństwa przeskok na R1 z fazerka to za duży krok.
Pozdrawiam
Paweł.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Mavver i Piuriel lubią to

#35 Krzysiek_Z

Krzysiek_Z
  • Użytkownik
  • 38 postów
  • Motocykl:sv 650S
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 10 wrzesień 2016 - 10:16

I dlatego ja polecam SV1000. Fakt ze ciągnie od samego dołu ale nie zaskakuje tak jak R1. Na Suzuki fun jest zawsze, czy to wolno czy to szybko zawsze jest przyjemnie. A do tego dźwięk powala. Jeżdżę Tuno i wsiadłem na Fz1. Jak dla mnie pozycja na FZ1 jest nie do przyjęcia - bardo szeroki bak i nie siedziało mi się wygodnie. Na R1 pozycja inna ale szeroki bak pozostaje.

Użytkownik Krzysiek_Z edytował ten post 10 wrzesień 2016 - 10:16

  • Mavver lubi to

#36 Buziak

Buziak
  • Członek Stowarzyszenia
  • 387 postów
  • Imię:Szymon
  • Motocykl:Honda CBR XX 1100
  • Lokalizacja:Łódź- Olechów

Napisano 11 wrzesień 2016 - 05:47

Szczerze nie rozumiem waszego pitolenia. Jakbyście nie jeździli mocnymi motocyklami. Ja jeździłem 3 lata banditem, i co zrobiłem kupiłem iksa bo zawsze o iksie marzyłem przesiadlem się ze 78 KM na 160 KM z wagi 180 kg na 250 i jakos żyje jeżdżę i mam sie dobrze. Już piszecie chłopakowi czarny scenariusz. A doświadczeni motocykliści z wieloletnim stażem nie ulegają wypadkom?? Chłopak ma.ochote zmienić.moto i prosi o poradę. Nie pyta się co mu radzicie kupić po fzs. Z tego co wiem to r1 nie kupisz do 10 tys. Chyba że rn09. Taka jedzilem, nawet fajnie chodzi i wygodnie jeździ, a o sv nie mam opini bo nie podobają mi się te motocykle.
  • Mavver, krzychoslav i SamotnyJeździec lubią to

Sprzedam oponki motocyklowe Tył,  http://motocykle-lod...łode-roczniki/Info PW


#37 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1556 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 11 wrzesień 2016 - 08:12

Nie sztuką jest kupic litra. Chodzi o wykorzystanie jego możliwości.
Iksem polecisz turystycznie. Opony wydrzesz moment na środku a boki beda nawet nie zamknięte pewnie.
Czy o to chodzi w jeździe na 2oo?
Kupic litra, polecieć 300 a opony wyrzucić, z chicken stripami po 5cm?
Moze to tylko ja, ale mnie 120km w zupełności wystarczy i pewnie jeszcze ze 2 sezony je będę upalal zanim podniose moc i to pewnie nie wiecej niz o 30-40Km.
Wiem cienias i amator ze mnie ;)

Długich prostych zatem

Użytkownik Piuriel edytował ten post 11 wrzesień 2016 - 08:14

  • matthewspl i karpiu lubią to
...You can be better than that..

#38 Lucass

Lucass
  • Dawca
  • 200 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:Yamaha R1 rn09
  • Lokalizacja:Łódź/krw

Napisano 11 wrzesień 2016 - 12:19

Szczerze nie rozumiem waszego pitolenia. Jakbyście nie jeździli mocnymi motocyklami. Ja jeździłem 3 lata banditem, i co zrobiłem kupiłem iksa bo zawsze o iksie marzyłem przesiadlem się ze 78 KM na 160 KM z wagi 180 kg na 250 i jakos żyje jeżdżę i mam sie dobrze. Już piszecie chłopakowi czarny scenariusz. A doświadczeni motocykliści z wieloletnim stażem nie ulegają wypadkom?? Chłopak ma.ochote zmienić.moto i prosi o poradę. Nie pyta się co mu radzicie kupić po fzs. Z tego co wiem to r1 nie kupisz do 10 tys. Chyba że rn09. Taka jedzilem, nawet fajnie chodzi i wygodnie jeździ, a o sv nie mam opini bo nie podobają mi się te motocykle.


No dobrej rn09 za 10 tys nie kupisz. Prędzej rn01 lub rn04
  • Mavver lubi to
" The helmet hides feelings that cannot be understood " - A. Senna

#39 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 1158 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 11 wrzesień 2016 - 17:54

Szczerze nie rozumiem waszego pitolenia. Jakbyście nie jeździli mocnymi motocyklami. Ja jeździłem 3 lata banditem, i co zrobiłem kupiłem iksa bo zawsze o iksie marzyłem przesiadlem się ze 78 KM na 160 KM z wagi 180 kg na 250 i jakos żyje jeżdżę i mam sie dobrze. Już piszecie chłopakowi czarny scenariusz. A doświadczeni motocykliści z wieloletnim stażem nie ulegają wypadkom?? Chłopak ma.ochote zmienić.moto i prosi o poradę. Nie pyta się co mu radzicie kupić po fzs. Z tego co wiem to r1 nie kupisz do 10 tys. Chyba że rn09. Taka jedzilem, nawet fajnie chodzi i wygodnie jeździ, a o sv nie mam opini bo nie podobają mi się te motocykle.


Jak dojdzie na ostrych winklach a nie malych łukach albo przynajmniej nie odstaje za mocno od dobrego motocyklisty z taka sama moca silnika jak jego to niech zmienia a jesli odstaje to niech cwiczy do skutku a potem zmienia.
  • Mavver i Piuriel lubią to

#40 dan-erłan

dan-erłan
  • Użytkownik
  • 123 postów
  • Imię:dan
  • Motocykl:R1
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 11 wrzesień 2016 - 19:55

Zawsze gdzies po winklu jest troche prostej..wtedy moca mozna podgonic:) kupilem kiedys r1 za 10 kola ..i bardzo zalowalem) typowe sporty w niskich cenach zazyczaj sa potyrane,a jak ktos ma super stan to nie odda za niska cene..napewno w r1 nie napalaj sie na okazje cenowe. Ja jezdze 2008 rok..niestety bardzo sportowa pozycja..na dluzsze trasy niewygodna..a moj plecaczek po 100 km zazwyczaj juz ma dosc;)

Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka
  • Mavver lubi to





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!