Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Motocykl Miejsko Turystyczny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
126 odpowiedzi w tym temacie

#61 Marttino

Marttino
  • Użytkownik
  • 271 postów
  • Imię:marcin
  • Motocykl:Triumph Tiger 955i
  • Lokalizacja:rokiciny

Napisano 18 listopad 2016 - 09:37

Ducat Aprilia KTM i Triumph - najlepsze marki wg mnie a nikt ich nie analizuje.

Tu się z tobą zgadzam tylko tych marek mało jeździ a z tego co widzę większość patrzy na wygląd a puzniej na jakość
Choć mówią o jakości wybierają wygląd
Dlatego brane pod uwagę są japonce nie ze gorsze ale japoniec to japoniec
Takie moje spostrzeżenia może się mylę "oby"

#62 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1429 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Thundercat -> CBR 954 -> FZS1000
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie

Napisano 18 listopad 2016 - 10:08

Bezsensu. To nie jest to ze patrza na wyglad, patrza na jakosc bo wcale nie jest tak ze takie Ducati jest lepsze jakosciowo niz Yamaha czy Honda.

To samo z wygladem - jest kwestia umowna. Jednemu podobaja sie takie, drugiemu takie, wiec stwierdzrnie ze wybieraja japonce bo patrza na wyglad a nie jakos jest zupelne bez sensu.

Powod jest prosty - marki angielskie, wloskie, austiackie nie sa u nas spopolaryzowane. Japonia za to jest cholernie popularna, od lat wszystko kreci sie przede wszystkim wokol wlasnie Yamahy Hondy i Suzuki! Co za tym idzie - mala popuarnosc daje maly rynek czesci zamiennych, uzywanych. Ludzie sie obawiaja, bo co jak sie popsuje? Musi nowa czesc za kilka tys? A taka sama naprawa w Japoncu wyniesie kilka stowek?

TO jest powod, a nie jakas zaleznosc wyglad czy jakosc..

Wysłane przez gołębia pocztowego
  • jaszczomb i Darek_Lodz lubią to

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

icon3.png


#63 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 989 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 18 listopad 2016 - 10:23

Po malu mam nadzieje to sie zacznie zmieniac i Polacy zaczna kupowac jednak te marki (mowie o nowych z salonu). Za kilkanascie lat przypuszczam ze tendencja sie odwroci.
  • Marttino lubi to

#64 Marttino

Marttino
  • Użytkownik
  • 271 postów
  • Imię:marcin
  • Motocykl:Triumph Tiger 955i
  • Lokalizacja:rokiciny

Napisano 18 listopad 2016 - 12:02

krzychoslav masz racje i bardzo dobrze to ujeles



#65 B3DNAR

B3DNAR
  • Dawca
  • 408 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:KAWA Z1000SX
  • Lokalizacja:Głowno

Napisano 18 listopad 2016 - 14:21

Ja tylko dodam,że na obecną chwilę modele Hondy są tak totalnie nijakie że szkoda słów. Ksero ksera albo na jednym modelu kilka innych z innymi plastikami.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  • Rebel, matthewspl i Piuriel lubią to

#66 kabzior

kabzior
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 447 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:MT-07
  • Lokalizacja:Łódź Bałuty

Napisano 30 styczeń 2017 - 11:19

Na placu boju cały czas pozostaje MT09 Tracer. 

Tiger 800 mimo że super chyba zrezygnuję, tak super rzadki sprzęt że nie idzie się nic dowiedzieć. 

 

Natomiast pojawia się F800GS, silnikowo/mocowo/cenowo/rozmiarowo jest mi dużo bliższy niż 1200, ma lepszą ładowność (która w Tracer 900 jest skandaliczna!) i jest niewiele droższy... :)



#67 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 989 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 30 styczeń 2017 - 13:25

Bralbym Triumpha

#68 Marttino

Marttino
  • Użytkownik
  • 271 postów
  • Imię:marcin
  • Motocykl:Triumph Tiger 955i
  • Lokalizacja:rokiciny

Napisano 30 styczeń 2017 - 14:29

Bierz Tiger 800 jak chcesz opinie dam ci tel. Do gościa który jeździł na Tiger i gs.

#69 kabzior

kabzior
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 447 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:MT-07
  • Lokalizacja:Łódź Bałuty

Napisano 30 styczeń 2017 - 17:09

Bralbym Triumpha

 

Jakikolwiek argument poza tym, że lubisz nietuzinkowe, żeby nie rzec mało popularne, motocykle? :)

 

 

Bierz Tiger 800 jak chcesz opinie dam ci tel. Do gościa który jeździł na Tiger i gs.

 

Dzięki za cynk, jak pisałem na pewno do niego zajrzę i pogadam. 



#70 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 989 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 30 styczeń 2017 - 17:43

Jakikolwiek argument poza tym, że lubisz nietuzinkowe, żeby nie rzec mało popularne, motocykle? :)

 

 

 

Dzięki za cynk, jak pisałem na pewno do niego zajrzę i pogadam. 

Solidny sprzęt, wygodny do jazdy z pasażerem

 

http://www.swiatmoto...ompromisow.html



#71 jaszczomb

jaszczomb
  • Użytkownik
  • 421 postów
  • Imię:Marek
  • Motocykl:xj600
  • Lokalizacja:Dąbrowa

Napisano 30 styczeń 2017 - 17:53

Jakikolwiek argument poza tym, że lubisz nietuzinkowe, żeby nie rzec mało popularne, motocykle? :)

 

wystarczy obejrzeć to, i już chce się go mieć :)

 



#72 kabzior

kabzior
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 447 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:MT-07
  • Lokalizacja:Łódź Bałuty

Napisano 30 styczeń 2017 - 18:49

wystarczy obejrzeć to, i już chce się go mieć :)

 

 

Bo ja wiem, popsuły się motory ;)

 

A poważnie - raz że nie kręci mnie jeżdżenie po dżungli czy pustyni, a dwa, nawet gdybym jutro pobiegł i kupił to jest to kupowanie marzeń tylko, bo raczej nigdy nie polecę helikopterem jeździć po dżungli ;)


  • matthewspl lubi to

#73 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 989 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 30 styczeń 2017 - 19:58

Do jakiej kwoty ma to byc motocykl?
Nowa, mala Multistrada pewnie spelnialaby Twoje wszystkie wymagania?
http://ducatipolska....-950-model-2017
  • Piuriel lubi to

#74 kabzior

kabzior
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 447 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:MT-07
  • Lokalizacja:Łódź Bałuty

Napisano 30 styczeń 2017 - 22:13

Nowa, mala Multistrada pewnie spelnialaby Twoje wszystkie wymagania?

 

Pewnie tak, przyglądałem się jej intensywnie, tylko że: 

1. Kosztuje o 10-15-20k więcej niż reszta którą biorę pod uwagę. Nie mówię, że to ją skreśla, ale pytanie brzmi czy warto dopłacić, a jeśli tak to za co.

2. Too absolutna nowość, dobrze jest zazwyczaj poczekać trochę z zakupem na raporty innych a nie brać świeżynkę.

3. Nigdzie nie mogę znaleźć wartości Maximum Payload



#75 piter1

piter1
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:GSR600A
  • Lokalizacja:Pabianice

Napisano 30 styczeń 2017 - 23:25

v-storm ? ... 650 lub 1000, to są bardzo uniwersalne maszyny, miejsko-turystyczne



#76 kabzior

kabzior
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 447 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:MT-07
  • Lokalizacja:Łódź Bałuty

Napisano 31 styczeń 2017 - 00:13

v-strom jest taki sam jak versys - mały za mały a duży za duży. turystyczna 650 to kiepski pomysł, nawet nie chodzi o moc bo turystyka oznacza turystyczną jazdę, ale ładowność 171? no śmiech na sali :( 800 wydaje się idealne rozmiarowo.


  • Rebel lubi to

#77 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 989 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 31 styczeń 2017 - 07:15

Pewnie tak, przyglądałem się jej intensywnie, tylko że:
1. Kosztuje o 10-15-20k więcej niż reszta którą biorę pod uwagę. Nie mówię, że to ją skreśla, ale pytanie brzmi czy warto dopłacić, a jeśli tak to za co.
2. Too absolutna nowość, dobrze jest zazwyczaj poczekać trochę z zakupem na raporty innych a nie brać świeżynkę.
3. Nigdzie nie mogę znaleźć wartości Maximum Payload

1) Nowy model ale komponenty i silnik doskonale znane, technologia Ducati tez wiec zadnych obaw nie ma. Bezawaryjny motocykl, przeglady co 15 tys km wiec srednio raz na sezon
2) Swietny, mocniejszy silnik z wiekszym momentem obrotowym
3) Hamulce duzo lepsze niz w Tigerze a to jest mega wazne
4) Kilka trybow jazdy i charakterystyki silnika, ktorymi sterujesz jednym guzikiem
5) dzwiek silnikow Ducati nie pomylisz z zadnym innym silnikiem
6) Sterowane mechanicznie zawieszenie, przod tyl
7) Hamulce w oplocie to standard u Ducati
8) rozbudowana kontrola trakcji
i jeszcze sporo innych zalet wiec jesli cena jest przez Ciebie akceptowalna to nie zastanawialbym sie. Jezdzac z plecakiem silnik powinien miec pow 100 KM moim zdaniem.
z Yamaha w ogole nawet nie porownuje bo to inna klasa rozgrywkowa;)

Użytkownik matthewspl edytował ten post 31 styczeń 2017 - 09:51

  • Piuriel lubi to

#78 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 989 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 03 luty 2017 - 16:25

Jacek, jaka decyzja, wybrales juz?

#79 kabzior

kabzior
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 447 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:MT-07
  • Lokalizacja:Łódź Bałuty

Napisano 04 luty 2017 - 01:48

Nie, chodzę i oglądam. A w zasadzie zerkam na to co już dobrze znam (tracer 900) bo dealera Triumpha już w Łodzi nie ma, bmw będzie miało GSa za kilka tygodni a multistrady nikt jeszcze na oczy nie widział i nie wiadomo kiedy będzie.

#80 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 989 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 04 luty 2017 - 07:06

Z Triumphem w Lodzi jest lipa bo faktycznie przeglady w Warszawie tylko a to juz robi sie problem. Z tego co wiem Multistrada ma byc w Marcu.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!