Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Motocykl Miejsko Turystyczny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
131 odpowiedzi w tym temacie

#41 jaquzie

jaquzie
  • Członek Stowarzyszenia
  • 2593 postów
  • Imię:Jack
  • Motocykl:BMW R1200GS
  • Lokalizacja:Łódź - Górna
  • Karta FŁM:0074

Napisano 16 listopad 2016 - 14:41

R1200GS. Po mieście zasuwa (czasem zawadzając o lusterka), a w trasie to już ho ho ;)
  • krzychoslav lubi to

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/

avatar2.jpg

 


#42 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1538 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:SUZUKI SV1000S
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie
  • Karta FŁM:0080

Napisano 16 listopad 2016 - 14:58

Ale to juz moto dla emerytow... :D

Wysłane przez gołębia pocztowego

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png


#43 gary

gary
  • Dawca
  • 437 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:Romet Pony -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha XJ600S -> Yamaha TDM 850 4TX -> V-STROM DL1000
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 16 listopad 2016 - 16:08

Ale to juz moto dla emerytow..

jakby co to ja chętnie zamienię na takie, szczyt marzeń, może jak Jaqu będzie sprzedawał to będzie dodatkowy kopniak, żeby to zrealizować ;-)



#44 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1538 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:SUZUKI SV1000S
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie
  • Karta FŁM:0080

Napisano 16 listopad 2016 - 16:10

Nie powiem ze nie, tez bym takim chetnie jezdzil :)

Wysłane przez gołębia pocztowego

Użytkownik krzychoslav edytował ten post 16 listopad 2016 - 16:10

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png


#45 Rebel

Rebel
  • Użytkownik
  • 188 postów
  • Imię:Ad
  • Motocykl:Kilofaza
  • Lokalizacja:LDZ JAN/OLE

Napisano 16 listopad 2016 - 19:05

BMW się psuje ;-P

 

 

Też se kiedyś kupię, a wogóle to pewnie i tak wszyscy skończymy na GSach:-)




ciekawy jest tez test: http://www.swiatmoto..._Motocykli.html

 

w którym z kolei w teście porównawczym, mającym wyłonić najlepszy motocykl do podróży po zwykłych, pozamiejskich drogach CBF zwyciężyła, zostawiając w pobitym polu między innymi Yamahę FJR 1300 i BMW R 1200 GS.

 

 

Jeździłem CBF 1000 jakiś tydzień. Bardziej nudnych rzeczy trzeba ze świecą szukać.Ja bym na depresje chorował mając taki motocykl, jedziesz i ziewasz z nudów, dłubiesz w nosie i zastanawiasz się czy zamówić ziemniaki czy fryty w młynie. No jedzie niby jako tako ale tak samo jak Lanos. Ten silnik w CBFie to wzorem Yamy FZSa Honda też wzięla ze sporta.Nie mówię że zły ale kompletnie nijaki ani zły ani dobry. Nie polecam... Już FJR czy Bandzior są o niebo lepsze choć to lokomotywy są nie moty.


  • krzychoslav lubi to

Live slow!!!
 


#46 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 1148 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 16 listopad 2016 - 19:17

Przejechalem moim Monsterem cala Polske wzdluz i w szerz (24 tys km ponad). Nie wiem czemu jest taka niechec do nowych nakedow? Moim spokojnie bez zbytniego naporu wiatru jezdze do 200 km/h a napewno sie nie nudze. Szybciej juz wieje ale unikam autostrad bo to dopiero mega nudna jazda. Kufry tez mozna zamontowac i to dedykowane. Do miasta jest rewelacyjny, na maly tor tez jak znalazl. Lata po winklach jak dziki. Pytanie czy napewno ktos ma w planach latac po Europie i pokonywac po 1 tys km na strzala czy nie? Statystyki mowia ze rosnie sprzedaz nakedow i niektorzy wiedza co robia kupujac nowe nakedy. Ale dobra troche odbieglem od glownego watku. pzdr
  • Piuriel lubi to

#47 jaquzie

jaquzie
  • Członek Stowarzyszenia
  • 2593 postów
  • Imię:Jack
  • Motocykl:BMW R1200GS
  • Lokalizacja:Łódź - Górna
  • Karta FŁM:0074

Napisano 16 listopad 2016 - 22:31

Po nowym roku nad Z1000sx nowym będę myślał. To też moto miejsko turystyczne jakby nie patrzeć ;)
Ciekawe za ile $ będzie... Uh.
  • B3DNAR lubi to

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/

avatar2.jpg

 


#48 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1538 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:SUZUKI SV1000S
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie
  • Karta FŁM:0080

Napisano 17 listopad 2016 - 01:12

Ale piekna ta nowa z1000sx, nie? Bralbym jak imigrant zasilek.. :D

Wysłane przez gołębia pocztowego
  • jaquzie lubi to

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png


#49 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1537 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 17 listopad 2016 - 07:11

Ciekawe czemu nikt włochów nie wymienia. Aprilia ma przecież za***iste silniki i niezły wachlarz maszyn w sensowych cenach.


...You can be better than that..

#50 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 1148 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 17 listopad 2016 - 07:19

Ducat Aprilia KTM i Triumph - najlepsze marki wg mnie a nikt ich nie analizuje.
  • Piuriel i Marttino lubią to

#51 B3DNAR

B3DNAR
  • Dawca
  • 448 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:KAWA Z1000SX
  • Lokalizacja:Głowno

Napisano 17 listopad 2016 - 07:58

Też postawie ma z1000sx. 9k zrobione ponad. Moto kompletne i w korkach za***prza i w trasę dobry. Czego więcej chcieć

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  • salat lubi to

#52 kabzior

kabzior
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 511 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:MT-07
  • Lokalizacja:Łódź Bałuty

Napisano 17 listopad 2016 - 12:33

R1200GS. Po mieście zasuwa (czasem zawadzając o lusterka), a w trasie to już ho ho ;)

 

 

Nie wiem czy nie za duże i nie za mocne dla mnie. Oryginalnie jak zakładałem ten temat to miałem na myśli moto które raz-dwa razy w roku da radę w dłuższą trasę, ale jednak głównym jego przeznaczeniem będzie miasto i dojazdy do pracy. Wiem, że tak średnio da się połączyć te dwie opcje, dlatego szukam jakiegoś kompromisu. Tak naprawdę ideałem by było zostawić MT07 na dojazdy do pracy i kupić GSa na wyjazdy wakacyjne, to by idealnie zaspokajało moje potrzeby. Ale nie mam miejsca w garażu na dwa moto i auto :)

 

 

Przejechalem moim Monsterem cala Polske wzdluz i w szerz (24 tys km ponad). Nie wiem czemu jest taka niechec do nowych nakedow?

 

Ja unikam? Przecież własnie nakedem jeżdżę :) I sprawdza się w 90% czasu. Tylko tu chodzi o te pozostałe 10% - pojedziesz Monsterem z pasażerem, kufrem i dwoma sakwami na wakacje w Bieszczady? Oczywiście że się da, ale za wygodnie nie było szczerze mówiąc.



#53 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1537 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 17 listopad 2016 - 12:45

Tak naprawdę ideałem by było zostawić MT07 na dojazdy do pracy i kupić GSa na wyjazdy wakacyjne, to by idealnie zaspokajało moje potrzeby. Ale nie mam miejsca w garażu na dwa moto i auto :)


Mt09 Tracer

 
  • krzychoslav lubi to
...You can be better than that..

#54 kabzior

kabzior
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 511 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:MT-07
  • Lokalizacja:Łódź Bałuty

Napisano 17 listopad 2016 - 16:27

Mt09 Tracer


Jechałeś? Ja tak. Huk przy 180 był dużo większy niż na mt 07. Prawdopodobnie inaczej by było z turystyczną szybą, bo ta oryginalna waliła mi prosto w kask. Ale słowo kluczowe to prawdopodobnie, bo co jeśli nie? A nie wiem gdzie znajdę z wysoką szybą do jazdy próbnej.

#55 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1537 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 17 listopad 2016 - 16:39

No jeżeli kwestia akcesoryjnej szyby, których do japończyków są na pęczki ma ważące znaczenie to nie jestem w stanie dalej pomóc :(


...You can be better than that..

#56 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 299 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 17 listopad 2016 - 19:29

Ducat Aprilia KTM i Triumph - najlepsze marki wg mnie a nikt ich nie analizuje.

 

To jest dość względne, co prawda rzeczywiście Ducati ma super silnik i zawieszenie ale już Aprilia ma  silnik wywołującym niezłe emocje. Nie wszyscy poszukują walki z motocyklem a bardziej chcą uzyskać osiągi przy swoich umiejętnościach. Spójrz na serial Used Bike Heaven na youtubie, tam są konkretne wybory konkretnych motocyklistów.

 



#57 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 1148 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 17 listopad 2016 - 19:50

Sa rozne modele tych marek o roznych mocach silnikow i przeznaczeniach. Mowie ogolnie, ze tych marek motocykli nikt tu nie analizuje co jest dla mnie niezrozumiale. Dostep jest teraz do wszystkiego a mimo tego przewijaja sie 3 marki Yamaha, Honda, Suzuki no moze jeszcze czasami BMW i Kawa. A swietne marki skladane w Europie ze znakomita technologia, osiagami i wygladem sa pomijane i to nie ze wzgledu na koszt.
  • Marttino lubi to

#58 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 299 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 17 listopad 2016 - 20:55

Duże nadziej pokładałem w MT09 Tracer, ale podczas jazdy okazało się, że wieje i huczy bardziej niż na 07.

 

Moje kryteria podczas wyboru motocykla były następujące:

 

- tylko plastik z osłoną areodynamiczną

- odpowiednia pozycja za kierownicą, taka aby ciężar ciała nie był na  nadgarstkach

- dynamiczny silnik czyli ponad 100 km

- centralny wydech

- sprzęt nietypowy, rzadki w Polsce.

 

I jakie wnioski:

 

- wszystkie motocykle typu plastik mają zbyt sportowe proporcje. Odległość między siedziskiem a kierownicą jest za duża i powoduje pozycję zbyt pochyloną np honda 1100 mimo że silnik wspaniały.

- zbyt twarde siedziska, dupsko boli ,

- brak centralnego wydechu w większości

- wiele motocykli bez odpowiedniego serwisu: stare opony, zaniedbane, trzeba dołożyć jeszcze od 3 do 5 tys.

- dobry i używany sprzęt ma  cenę powyżej 15tys.

- brak sprzętu unikatowego, trzeba szukać w Niemczech

 

 

 

Pytanie czy napewno ktos ma w planach latac po Europie i pokonywac po 1 tys km na strzala czy nie?

 

Takie przeloty dzienne nie są dla mnie atrakcyjne, chyba że trzeba gdzieś dojechać.

 

Ducati odpadł na starcie bo brak osłon ale pozycja chyba najlepsza i w dodatku krótki, super skręca. Podobał mi się Triumph i to ten starszy, 955i. Taki sprzęt można dostać za grosze czyli :biggrin:. Patrzyłem też na Kawasaki ale nie najnowsze, bo kasy mało.  Można długo pisać ... bla bla bla, padło na Aprilię bo mało ich na polskim rynku i podobało mi się to dłubnięcie na wydechu. A charakterystykę silnika to odkryłem dopiero po kupnie, mimo , że wcześniej jeździłem ... ale wolno i krótko.  :blink:

Teraz mam chęć na cruiser'a ale custom w wydechu.


Użytkownik Krzysiek rst1000 edytował ten post 17 listopad 2016 - 21:07


#59 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 1148 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 17 listopad 2016 - 21:11

[quote name="Krzysiek rst1000" post="251592" timestamp="1479412551"]Moje kryteria podczas wyboru motocykla były następujące:
 
- tylko plastik z osłoną areodynamiczną
- odpowiednia pozycja za kierownicą, taka aby ciężar ciała nie był na  nadgarstkach
- dynamiczny silnik czyli ponad 100 km
- centralny wydech
- sprzęt nietypowy, rzadki w Polsce.
 
I jakie wnioski:
 
- wszystkie motocykle typu plastik mają zbyt sportowe proporcje. Odległość między siedziskiem a kierownicą jest za duża i powoduje pozycję zbyt pochyloną np honda 1100 mimo że silnik wspaniały.
- zbyt twarde siedziska, dupsko boli ,
- brak centralnego wydechu w większości
- wiele motocykli bez odpowiedniego serwisu: stare opony, zaniedbane, trzeba dołożyć jeszcze od 3 do 5 tys.
- dobry i używany sprzęt ma  cenę powyżej 15tys.
- brak sprzętu unikatowego, trzeba szukać w Niemczech
 
Pytanie czy napewno ktos ma w planach latac po Europie i pokonywac po 1 tys km na strzala czy nie?
 
Ducati odpadł na starcie bo brak osłon ale pozycja chyba najlepsza i w dodatku krótki, super skręca. Podobał mi się Triumph i to ten starszy, 955i. Taki sprzęt można dostać za grosze czyli :biggrin:. Patrzyłem też na Kawasaki ale nie najnowsze, bo kasy mało.  Można długo pisać ... bla bla bla, padło na Aprilię bo mało ich na polskim rynku i podobało mi się to dłubnięcie na wydechu. A charakterystykę silnika to odkryłem dopiero po kupnie, mimo , że wcześniej jeździłem ... ale wolno i krótko.  :blink:
Teraz mam chęć na cruiser'a ale custom w wydechu

Krzysiek akurat Twoj wybor byl super:) szkoda ze inni tak nie podchodza do tematu ale kazdy sam decyduje i wybiera.
jeszcze wyprobuj Multistrade koniecznie
  • Krzysiek rst1000 i Marttino lubią to

#60 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 299 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 17 listopad 2016 - 21:15

jeszcze wyprobuj Multistrade koniecznie

 

 

Może na wiosnę będą jakieś testy. Ja się piszę :moto:


  • matthewspl lubi to





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!